Was ist Skedda?

Skedda bietet Raumplanung und visuelle Verwaltung von Online-Buchungen. Skedda bietet einzigartige Planungsfunktionen für Räume wie Buchungs- und Preiskonditionen nach Zeit, Tag, Nutzer*in und Raum sowie Freigabe- und Abhängigkeitsregeln. Die Anwendung wird über eine nutzerdefinierte URL aufgerufen und Single-Sign-On-Funktionalität mit Google, Facebook, Twitter und Microsoft ist verfügbar. Entwickelt, um Veranstaltungsorten und Communitys zu helfen, Räume zu verwalten.

Wer verwendet Skedda?

Büros, Coworking-Projekte, Universitäten, Sportstätten, Studios und Kirchen sind nur einige der Orte, die die Nutzung ihrer Räume, Höfe, Studios, Hallen und anderen Räumlichkeiten mit Skedda verwalten.

Wo kann Skedda bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Chromebook (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil)

Über den Anbieter

  • Skedda
  • Ansässig in Richmond, Australien
  • 2013 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 221 weitere

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Skedda
  • Ansässig in Richmond, Australien
  • 2013 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
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Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 221 weitere

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Englisch

Skedda – Videos und Bilder

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Skedda Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Belegmanagement
  • Belegungsmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Planung
  • Erinnerungen
  • Ertragsmanagement
  • Eventplanung
  • Grundrisse und Karten
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kalenderverwaltung
  • Klassen-Management
  • Klassenterminplanung
  • Kreditplanung
  • Kundenmanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Nutzungsberichte
  • Nutzungsverfolgung/-analyse
  • Online-Buchung
  • Online-Zahlungen
  • Parkplatzüberwachung
  • Parkzonenmanagement
  • Platzreservierung
  • Raumverfügbarkeitsplanung
  • Reservierung-Management
  • Reservierungs-Management
  • Ressourcenmanagement
  • Schreibtischreservierung
  • Schreibtischverfügbarkeitsplanung
  • Self-Service Portal
  • Terminplanung
  • Veranstaltungsmanagement
  • Verfügbarkeit-Management
  • Zahlungsabwicklung
  • Zimmerbuchung

Alternativen für Skedda

OfficeRnD Flex helps flex space operators, property managers, and landlords manage a flex space business the smart way.
Scalable, cloud-based online booking and scheduling tools. Global functionality with multi-timezone and multi-language capabilities.
Registrierungs-Tool für Manager*innen von Gruppen und Freiwilligen. Organisiere Freiwillige und Veranstaltungen und sammle Geld mit einer einzigen Anmeldung.
Squarespace bietet kreative Tools, die die Zukunft des Internet antreiben.
White-Label-Lösung zur Verwaltung deiner Büro- oder Coworking-Bereiche.
Eine Planungsplattform für Geräte, Labore, Besprechungsräume, Arbeitsplätze, Freizeiteinrichtungen, Fitnesseinrichtungen und mehr.
UMA is workplace software that connects your office tech, supports resource scheduling and delivers data driven actionable insight.
Smartway2 ist eine Workspace-Management-Plattform, mit der du die Raumnutzung optimieren kannst. Buche Besprechungsräume, Schreibtische, Parkplätze und mehr.
Innovatives, IoT-fähiges IWMS (Integrated Workplace Management System). Integrierte Lösungen für Gebäude-, Immobilien- und Arbeitsplatzmanagement.
Managementanwendung für deinen flexiblen Arbeitsbereich oder dein Büro. Automatisierung einer Vielzahl von administrativen Aufgaben. Erfahre mehr über Zapfloor
Digicuro is a suite of tools designed to improve the experience of managing commercial properties
Locaboo ist eine webbasierte Software, die eine effiziente Lösung entwickelt hat, um Räumlichkeiten mit Leichtigkeit zu verwalten.
Introducing Jumpree Hybrid - A full-stack technology solution for your hybrid workplace

Bewertungen über Skedda

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

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82%
4
16%
2
1%
1
1%
Paul B.
Paul B.
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Simple interface, intuitive to use, flexible under the hood and great support.

5 vor 5 Jahren

Kommentare: We use the free version of Skedda to control access to our three counselling rooms in our not-for-profit organisation. It is used by about 30 quite mature and technically challenged personnel who have had very few problems with the simple interface. It did most of what we wanted from day one but Skedda have responded to requests for changes and it now fits all our needs. It has always been reliable and glitch-free and is quite a flexible well thought-out platform. I've been particularly impressed by their helpful and fast response to our enquiries, especially since we are not fee paying customers!

Vorteile:

Reliable, simple interface, but flexible set-up. Perfect support. Has to be the best out there. A very good free service.

Nachteile:

Free or expensive pricing structure. We'd happily pay if there was a low tier pricing step.

Verifizierter Rezensent
Department Chair in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Darstellende Künste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Skedda Provides Easy Reservation Options

5 vor 5 Monaten

Kommentare: We don't get marketed to every second. They created a really useful way to take care of space reservations, and our students/artists can do it easily without a lot of hassle.

Vorteile:

I love that there ways to set up multiple spaces for reservations, the easy link sharing, the ability for users to communicate directly with the system. And that there is a free account option - I don't think we'd be able to afford paying for a service at this time. And this makes it very easy to manage our space - especially when we don't charge for usage.

Nachteile:

So far, I haven't found anything to complain about! It does what it says it will do, and if there are issues, it is easy to get help and support.

Antwort von Skedda

vor 5 Monaten

Hi there, Thanks so much for taking the time to leave a great review of Skedda! We so appreciate hearing that we've been able to provide a space-scheduling solution that works for you and your team during these strange times! We're so excited to continue providing you with great support, a user-friendly system, and a jam-packed feature set for your organization! All the best, The Skedda Team

Tomas F.
Cricket Club Chairman in UK
Sport, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Cricket Club Net Booking System

5 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Fantastic!

Vorteile:

We can create a number of different user types using the "tags" system to allow parents and juniors artificial net opportunities and senior players nets in the middle. Recurring bookings are used for club training nights. We can limit the number of nets a user can book and the levels of flexibility to support our head coach with his personal 1:1s makes this a vital club tool. The ability to remove billing details over the winter and the platform sit dormant (with all the setup remaining intact) is hugely advantageous for us.

Nachteile:

The unique link that is sent for registration carries the user "tags". If a member chooses to use that link in the future to book this removes those tags. We have got around this by providing "first registration" and "ongoing" booking instructions but it has caused inbound queries from members. As a volunteer-led organisation these types of chats would be great to avoid to save people's time.

Antwort von Skedda

vor 2 Monaten

Hi Tomas, Wow - thanks so much for leaving such a great review of the Skedda system! We're so glad to be helping you out with the scheduling and booking of your cricket club's nets. Wishing you all the best in your space-scheduling endeavors with us, and we hope to continue impressing you with the Skedda system well into the future! All the best, The Skedda Team

Satoko S.
PA in Australien
Bau, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

No customer service

1 vor 3 Jahren

Kommentare: They provided no customer service when I had trouble with the system.
Automatic reply said that they will come back after 1 hour, but they didn't.
So I ask the status. Message was seen but no reply.

Vorteile:

Great system which can use for fee with some limitation.

Nachteile:

They change the system without notification.

Antwort von Skedda

vor 3 Jahren

Hi Satoko, Many thanks for your review. We're sorry that you weren't satisfied with our support on December 20. For reference we've included the response times for your messages over the years below. We're proud to be able to provide non-paying customers with support as well. Our auto-reply message aims to give an estimate for when our team begins to process customer inquiries. If faster responses are critical for your business, we recommend the Pro Pack which includes priority support (https://www.skedda.com/home/pricing). Thanks for highlighting that this was perhaps ambiguous for you. News about system changes are published in-app and at https://updates.skedda.com. Please feel free to reach out to us at info@skedda.com if you have additional feedback. We wish you all the best for the start of 2019! Thanks, Sam at Skedda Email 24/5/2017: 3h 22m Email 18/7/2018: 51m In-app message 10/7/2018: 17m Email 20/12/2018: 47m In-app message 20/12/2018: 2h 43m

Adam A.
Senior IT Manager in Irak
Non-Profit-Organisation Management, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Joyful Experience

4 vor 4 Monaten

Kommentare: Very positive; easily replicable; recommended.

Vorteile:

The ease of use the most feature I like informal. adding to that, the informal tone of the used language in the app is something new and was very nice to see.

Nachteile:

being able to create casual accounts. This caused lose of control for us, people were forgetting their account password and thy would not reset the password, instead they just created a casual account. creating casual account was more convenient than resetting the password.

Antwort von Skedda

vor 4 Monaten

Hi Adam, Wow - thanks so much for your encouraging review of the Skedda system! We're so glad that you've found the platform to meet your requirements, and appreciate your feedback in all areas. We trust that we can continue to be your space-management system of choice in 2022 and beyond! The Skedda Team.