Wer verwendet Skedda?

Büros, Coworking-Projekte, Universitäten, Sportstätten, Studios und Kirchen sind nur einige der Orte, die die Nutzung ihrer Räume, Höfe, Studios, Hallen und anderen Räumlichkeiten mit Skedda verwalten.

Was ist Skedda?

Skedda bietet Raumplanung und visuelle Verwaltung von Online-Buchungen. Skedda bietet einzigartige Planungsfunktionen für Räume wie Buchungs- und Preiskonditionen nach Zeit, Tag, Nutzer*in und Raum sowie Freigabe- und Abhängigkeitsregeln. Die Anwendung wird über eine nutzerdefinierte URL aufgerufen und Single-Sign-On-Funktionalität mit Google, Facebook, Twitter und Microsoft ist verfügbar. Entwickelt, um Veranstaltungsorten und Communitys zu helfen, Räume zu verwalten.

Skedda – Details

Skedda

https://www.skedda.com/

Gegründet 2013

Skedda – Kostenübersicht

Skedda bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Skedda ist ab 5,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

5,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Online

Skedda Funktionen

Flächen & Raumverwaltung Software
Belegungsmanagement
Design-Management
Für Büros
Grundrisse und Karten
Nutzungsverfolgung/-analyse
Planogramm
Platzreservierung
Regalplanung
Veränderungsmanagement
für den Einzelhandel
Besuchermanagement
Digitale Beschilderungen
Drittpartei-Buchung
Interne Sitzungen
Lieferanten-Management
Mehrere Standorte
Nutzungsberichte
Online-Buchung
Zahlungsabwicklung
Abrechnung & Rechnungsstellung
Berichterstattung
Klassen-Management
Klassenterminplanung
Kostümmanagement
Kundenmanagement
Mitarbeiter-Management
Online-Anmeldung
Online-Zahlungen
Self-Service Portal
Verfolgen der Teilnahme
Verkaufspunkt POS
Abrechnung & Rechnungsstellung
Food & Beverage-Management
Kundenmanagement
Mehrere Standorte
Mitarbeiter-Management
Reservierung-Management
Ressourcenmanagement
Teilnehmer-Management
Veranstaltungsmanagement
Vertragsmanagement
Vertriebsmanagement

Skedda – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 139 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,7/5
Benutzerfreundlichkeit
4,7/5
Kundenservice
4,8/5
Funktionen
4,5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9/5
Paul B.
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 1.3.2017

"Simple interface, intuitive to use, flexible under the hood and great support."

Kommentare: We use the free version of Skedda to control access to our three counselling rooms in our not-for-profit organisation. It is used by about 30 quite mature and technically challenged personnel who have had very few problems with the simple interface. It did most of what we wanted from day one but Skedda have responded to requests for changes and it now fits all our needs. It has always been reliable and glitch-free and is quite a flexible well thought-out platform. I've been particularly impressed by their helpful and fast response to our enquiries, especially since we are not fee paying customers!

Vorteile: Reliable, simple interface, but flexible set-up. Perfect support. Has to be the best out there. A very good free service.

Nachteile: Free or expensive pricing structure. We'd happily pay if there was a low tier pricing step.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 1.3.2017
Cara T.
Director
Hausmeisterservice, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.5.2020

"This does what no other software can do."

Kommentare: Brilliant. Wonderful customer service. Great knowledge. Proactive. Exceptionally communicative (I even received a personally recorded video to outline the different options I could use with a fiddly setup wishlist).

Vorteile: I liked the sense of it - simple on / off type functioning. Our pricing structure is complex and I investigated over 30 products. This was by far the best. The support is exceptional. We've had to pivot in a Covid-19 world and they have been amazing (and charming) - even though we are in New Zealand - literally the other side of the world and time-zone inconvenient.

Nachteile: We'd love to see a last minute option where if people book within 24hours, they get an additional discount - but hey, it's still the best!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.5.2020
Satoko S.
PA
Bau, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    1/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.12.2018

"No customer service"

Kommentare: They provided no customer service when I had trouble with the system.
Automatic reply said that they will come back after 1 hour, but they didn't.
So I ask the status. Message was seen but no reply.

Vorteile: Great system which can use for fee with some limitation.

Nachteile: They change the system without notification.

Antwort des Softwareanbieters

von Skedda an 22.12.2018

Hi Satoko,

Many thanks for your review. We're sorry that you weren't satisfied with our support on December 20. For reference we've included the response times for your messages over the years below.

We're proud to be able to provide non-paying customers with support as well. Our auto-reply message aims to give an estimate for when our team begins to process customer inquiries. If faster responses are critical for your business, we recommend the Pro Pack which includes priority support (https://www.skedda.com/home/pricing). Thanks for highlighting that this was perhaps ambiguous for you.

News about system changes are published in-app and at https://updates.skedda.com.

Please feel free to reach out to us at info@skedda.com if you have additional feedback.

We wish you all the best for the start of 2019!

Thanks,
Sam at Skedda

Email 24/5/2017: 3h 22m
Email 18/7/2018: 51m
In-app message 10/7/2018: 17m
Email 20/12/2018: 47m
In-app message 20/12/2018: 2h 43m

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.12.2018
Kari F.
Owner
Darstellende Künste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.3.2020

"Perfect for renting studio soace"

Kommentare: My overall experience with this program has been nothing but positive, any question we have had has been answered promptly and professionally.

Vorteile: We are at dance studio in a 6000 square-foot space with four rooms. We rent out these rooms during our off time (no dance classes running). The ease of reserving rooms for my renters has saved us a great deal of administrative hours. Cannot recommend this program enough!

Nachteile: The learning curve was a little bit challenging but that was really on our end

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.3.2020
Rodney J.
Owner
Immobilien, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.8.2019

"Great Software! Easy to use! Simple and Functional !"

Kommentare: Excellent. Great customer service. Responsive and friendly

Vorteile: ease of use. functional. very user friendly. obvious and clear.

Nachteile: does not have certain features like setting quotas on usage

Antwort des Softwareanbieters

von Skedda an 12.8.2019

Thanks for the great review! And some good news, we launched booking quotas 2 weeks ago. As a much-requested feature, we're delighted to now offer quotas, configurable by time, bookable space and user tag!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.8.2019