Durchschnittliche Bewertung

7 Bewertungen
  • Gesamt 3 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 2.5 / 5
  • Kundenservice 2 / 5
  • Funktionen 2 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 2.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $1795/einmalig
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Installiert - Windows
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • Sentinel Systems
  • http://www.sentinelsystems.com
  • Gegründet 1975

Über WinSen Property Manager

Winsen Property Management software is a friendly, easy to operate software, designed to assist in the day to day operations at your storage business. The Winsen software can save hours of your manager's time by helping with move-ins, move-outs, transfers, automatic billings, reminders, credit card payments, even online payments and reservations. Not to forget, easy access to tenant information and transaction histories, with only a few simple clicks on your mouse.

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WinSen Property Manager Funktionen

  • Anzahlungs-Nachverfolgung
  • Einzug- / Auszug-Assistent
  • Interaktive Immobilienkarte
  • Kundenmanagement
  • Leadmanagement
  • Mehrere Standorte
  • Säumnisgebühren-Berechnung
  • Zugriffkontrolle

Die hilfreichsten Reviews für WinSen Property Manager

Decent product but outdated

Mit Google übersetzen Bewertet am 8.2.2018
Nikki G.
Manager
Einzelhandel, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1 / 5
Kundenbetreuung
2 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It allows our customers to have access even when the office is closed. We can easily allow/deny access to our tenants.

Vorteile: This is a decent product. Are some training, the software is relatively easy to use. You can monitor your gate access, and look at multiple types of reports to view who accessed the property after hours.

Nachteile: Our facility has been using it for years, but it is quite outdated. You can upgrade, but it would be more cost effective to switch to a different company that has more affordable plans, and better customer service. The customer service is basically non-exhistent. It takes days to get a response via phone and or email, and even if you get a response, it usually isnt that helpful. I get help from my local computer guy instead of even bothering with WinSen when there is an issue.

Needs an Overhaul

Mit Google übersetzen Bewertet am 12.7.2016
Ruth P.
Owner
2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
2/5
Gesamt
1 / 5
Benutzerfreundlichkeit
1 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1 / 5
Kundenbetreuung
1 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We've been using WenSin for over 20 years. That's not because we like it, but because once you've used a system for any time, you're married to it. Moving information to a new system is time consuming and expensive.

Vorteile: As someone mentioned here, it was great about 15 years ago.
Don't have to use a cloud based system

Nachteile: Nothing seems to mesh and flow...difficult to train anyone on.
Updates are few and far between
Service can be almost impossible to get.

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