Wer nutzt diese Software?

Self-storage platform that lets small to medium-sized businesses manage accounting operations with auditing, data encryption, lien processing, database administration, and more.

Durchschnittliche Bewertung

8 Bewertungen
  • Gesamt 2.6/5
  • Benutzerfreundlichkeit 2.2/5
  • Kundenservice 1.8/5
  • Funktionen 2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 2.3/5

Produktinformationen

  • Preisinformationen Contact Sentinel Systems for pricing details.
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Installiert - Windows
  • Training Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • Sentinel Systems
  • http://www.sentinelsystems.com
  • Gegründet 1975

Über WinSen Property Manager

Cloud-based self-storage solution that enables businesses to streamline accounting operations with data encryption, auditing, and more.

WinSen Property Manager Funktionen

  • Anzahlungs-Nachverfolgung
  • Einzug- / Auszug-Assistent
  • Interaktive Immobilienkarte
  • Kundenmanagement
  • Leadmanagement
  • Mehrere Standorte
  • Säumnisgebühren-Berechnung
  • Zugriffkontrolle

Die hilfreichsten Reviews für WinSen Property Manager

Without it I couldn't do my job!

Bewertet am 4.12.2018
Hillary B.
Manager
Gewerbeimmobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It is easy to use and their customer support is great and helpful!

Vorteile: I love this software. I use it everyday and without it I wouldn't be able to accomplish my job properly. It efficient and has everything one would need to start up a self-storage company.

Nachteile: It is a little outdated. Just the design of the program is a little old and could be updated.

Software easy to use and learn, customer support is slow

Bewertet am 15.8.2015
Robert W.
Site manager
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: The software is o.k., doesn't nearly compare to SiteLink or Centershift but is easy to learn and use. Limited to standard pre-formatted reports, no customizing of reports. The customer support is slow to respond to your problems, either the gate software of the tenant management software. You may be down for days before they call you back, or your gate could not be functioning because they don't call you back to fix a software problem

Decent product but outdated

Bewertet am 8.2.2018
Nikki G.
Manager
Einzelhandel, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It allows our customers to have access even when the office is closed. We can easily allow/deny access to our tenants.

Vorteile: This is a decent product. Are some training, the software is relatively easy to use. You can monitor your gate access, and look at multiple types of reports to view who accessed the property after hours.

Nachteile: Our facility has been using it for years, but it is quite outdated. You can upgrade, but it would be more cost effective to switch to a different company that has more affordable plans, and better customer service. The customer service is basically non-exhistent. It takes days to get a response via phone and or email, and even if you get a response, it usually isnt that helpful. I get help from my local computer guy instead of even bothering with WinSen when there is an issue.

Needs an Overhaul

Bewertet am 12.7.2016
Ruth P.
Owner
2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
2/5
Gesamt
1/5
Benutzerfreundlichkeit
1/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We've been using WenSin for over 20 years. That's not because we like it, but because once you've used a system for any time, you're married to it. Moving information to a new system is time consuming and expensive.

Vorteile: As someone mentioned here, it was great about 15 years ago.
Don't have to use a cloud based system

Nachteile: Nothing seems to mesh and flow...difficult to train anyone on.
Updates are few and far between
Service can be almost impossible to get.

Not Up to Date

Bewertet am 6.3.2018
Stephanie W.
Facility Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
2/5
Gesamt
1/5
Benutzerfreundlichkeit
1/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The only pro was that once you purchased the software, you did not have to pay for it again unless you made upgrades or installed add ons.

Nachteile: Was not user friendly, does not integrate well with systems such as keypads or other websites/softwares. Behind on the new features such as text messaging, current email systems, auto payments, etc. Customer Support was costly and rude. We have since made the move to a more update, user friendly software.

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