TrackTik

TrackTik

von TrackTik Software

Wer verwendet TrackTik?

TrackTik ist speziell für die Sicherheitsindustrie entwickelt, und konzentriert sich auf die Steigerung von Sichtbarkeit, Produktivität und Wettbewerbsfähigkeit von Sicherheitsunternehmen.

Was ist TrackTik?

TrackTik ist eine intuitive Sicherheits-Mitarbeiter-Management-Plattform, die umsetzbare Erkenntnisse durch integrierte Außendienst- und Back-Office-Lösungen bietet. Diese leistungsstarke mobile und webbasierte Software verbindet Außendienst-Personal mit dem Management und Kunden durch eine Reihe von unübertroffenen Management-Tools, leistungsstarken Business-Intelligence-Modulen und automatisierten Finanz-Management-Lösungen.

TrackTik – Details

TrackTik Software

http://www.tracktik.com

Gegründet 2013

TrackTik – Preisübersicht

TrackTik ist verfügbar ab 299,00 $/Monat. TrackTik bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für TrackTik findest du unten.

Startpreis

299,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

TrackTik Funktionen

Besuchermanagement Software
Abzeichen-Management
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Ausweis-Scan
Besucher-Nachverfolgung
Dokumentenmanagement
Merkliste
Registrierungs-Management
Self-Check-in
Vorabregistrierung
Anlagegegenstand-Management
Arbeitsauftragsverwaltung
Bestandskontrolle
Besuchermanagement
Für Schulen
Geräte-Management
Gewerbliche Immobilien
Inspektions-Management
Kreditplanung
Lieferanten-Management
Raumverwaltung
Störfallmanagement
Vorbeugende Wartung
Wohnimmobilien
Zimmer-Planung
Automatisierte Terminplanung
Berichterstattung / Analyse
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Mobiler Zugriff
Online-Stechuhr
Ressourcenmanagement
Schichttausch
Terminplanverteilung
Textnachrichtenversand
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Elektronische Unterschrift
Inventarverwaltung
Kontakt-Datenbank
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobiler Zugriff
Online-Stechuhr
Routing
Terminplanung
Versandmanagement
Vertragsmanagement
Zahlungseinzug im Außendienst
401(k) Tracking
Lohn-und Gehaltsabrechnung-Reports
Lohnpfändung
Mehrere Länder
Mehrere Staaten (USA)
Outsourcing der Lohnabrechnung
Scheck Druck
Self-Service Portal
Steuerkonformität
Urlaubsverwaltung
Verwaltung von Unterstützungsleistungen
W-2-/1099-Vorbereitung
Überweisung
Datensammlung
Ermittlungsmanagement
Kontrollpunkt-Tracking
Kundenmanagement
Mehrfache Alarm-Warteschlangen
Störfallmanagement
Veranstaltungsmanagement
Auftragnehmer-Management
Bedarfsplanung
Budgetierung/Prognosen
Fähigkeiten-Nachverfolgung
Lebenszyklus-Management für Mitarbeiter
Leistungskennzahlen
Mitarbeitereinsatzplanung
Personalbeschaffungs-Management
Variable Mitarbeiter
Zeit- und Anwesenheitsmanagement
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Automatisierte Terminplanung
Echtzeit-Planung
Gruppen-Terminplanung
Klassenterminplanung
Kreditplanung
Mehrere Standorte
Mitarbeitereinsatzplanung
Ressourcen-Planung
Terminplanung
Zimmerbuchungsverwaltung
Abrechnungsportal
Anpassbare Rechnungen
Kontakt-Datenbank
Kontingenz-Abrechnung
Mahnwesen-Management
Mehrere Währungen
Mobile Zahlungen
Online-Abrechnung
Online-Zahlungen
Projekt-Abrechnung
Steuer-Rechner
Stündliche Fakturierung
Wiederkehrende Zahlungen / Abonnement-Abrechnung
Zahlungsabwicklung
Abrechnung & Rechnungsstellung
Arbeitsauftragsverwaltung
Bestandskontrolle
Job-Management
Kundendatenbank
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobiler Zugriff
Routing
Self-Service Portal
Techniker-Management
Vertragsmanagement
Abrechnung & Rechnungsstellung
Auftragsmanagement
CRM
Einkauf
Finanzmanagement
Inventarverwaltung
Leistungskennzahlen
Lieferanten-Management
Marketing-Management
Mitarbeitermanagement
Projektmanagement
Terminplanung
Trainingsmanagement
Zeit & Kosten Verfolgung

TrackTik – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 74 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.2/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Kundenservice
4.2/5
Funktionen
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3.9/5
Jason C.
Vice President
1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.10.2017

"We have developed a true partnership, not just a software vendor."

Vorteile: The product is constantly being improved and developed. It's already state-of-the-art architecture versus many others who use outdated coding languages and databases. Add to that the fact that new features are constantly being released...many of which were built by the CEO himself...and we have a truly flexible end-to-end solution that will continue to meet our greatest business needs.

Nachteile: It is missing internal audits for quality control and client/employee satisfaction. The reports are really made for client-facing, not for internal control. I hear these features are coming...hopefully soon.

Antwort des Softwareanbieters

von TrackTik Software an 13.11.2017

Hello Jason, thank you for your generous rating!
We are always adding new and innovative features monthly and are looking forward to our 2018 line-up. We will continue to gather all your feedback and appreciate your support. Cheers!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.10.2017
Elizabeth T.
General Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.5.2017

"Customer Support Assistance"

Vorteile: I emailed customer support yesterday afternoon for help with sending reports. Our rep emailed me back this morning with clearly understandable directions AND even took the time to record a video of the steps. He wasn't patronizing nor did he talk down to me at all. BEST CUSTOMER SERVICE EVER!!!

Nachteile: You took away my bar graphs on the schedules; I will never forgive you for that. The tiles are clunky and don't show at a glance if we have a gap in coverage.

Antwort des Softwareanbieters

von TrackTik Software an 19.6.2017

Thank you for the feedback, Elizabeth. We are so pleased to hear about your great experience with our customer support team! Just like our platform, we are always looking at innovative ways to provide the best experience to our customers. Using feedback, we collected, the scheduling module was overhauled; replacing the timeline view with the user-friendly template and live schedules. Our product team has reviewed the feedback you provided so that it can be considered for future developments.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.5.2017
Ed S.
VP of Business Development
Sicherheit & Untersuchungen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.2.2018

"TrackTik is a great tool for all involved in the industry."

Vorteile: As a VP of Business Development, I discovered a great interest from my prospects to have a concise, friendly and robust included in their security program. On the field, we have observed the performance of our staff has dramatically improved. Once we provide the tools, they perform with great enthusiasm. TrackTik is a great tool for all involved in the industry. It minimizes the time by both the management of security force and client, and compiles the info and reports, and makes guards life easier.

Nachteile: The only con is that some Spanish speaking officers complain about the language on their device. It's good to have the app in multiple languages.

Antwort des Softwareanbieters

von TrackTik Software an 28.2.2018

Thank you Ed for the positive review, we always appreciate feedback and really enjoy receiving great comments like this.
We look forward to continuing our successful partnership!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.2.2018
Jason L.
Security Officer/Patrol Officer
Öffentliche Sicherheit, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    1/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 5.7.2017

"Have worked in the Security Industry for nearly 20 years and accountability should not put the safety of an Officer or the client's property at risk."

Kommentare: If you are serious about providing the best possible service to your clients; then I personally and professionally suggest that the "Scan Button" option for accountability is junked and a less hazardous (both to the Officers and their company's clients) option for accountability be brought forth that can provide "actual" security to a Security Company's client that does not negate the reason that they are there for.

Vorteile: This software provides a catch-all for the company. It provides multiple options for assisting Security Officers and their Management team in providing accountability for the client.

Nachteile: In the Security business you are required to be as random in your foot and vehicle patrols as you can be. However, companies are so terrified about accountability that they ignore the concept of being "random" and the TrackTik system seems to support this. ANYONE, who works in the Security field knows the best way to provide coverage for the client is to be unpredictable and random in foot and vehicle patrols, but if you are using the "Scan Button" option that is part of TrackTik, then you have just failed your client. Because anyone that is observing your Officer for 10 to 15 minutes will be able to discover that while the Officer is trying to be random, there are SPECIFIC places that they will be making a client's property unsecure.

Antwort des Softwareanbieters

von Iris an 24.8.2017

We appreciate your feedback and understand your concern around keeping the routes as random as possible so not to be tracked by potential threats.
Accountability is a focus of TrackTik’s as we aim to streamline our client's processes as much as possible. That being said, we also understand the importance of being unpredictable and random in foot and vehicle patrols, which is why we’d like to suggest the following workflow to help you achieve as much unpredictability as possible.
When you create a tour with multiple checkpoints, these checkpoints can be scanned in any order, the order is not forced. For randomization, TrackTik always proposes to have multiple tours with those checkpoints, varying the order each time. This way you’re able to provide randomization in your tours.
We’d love to discuss this further with you so we can help you achieve the level of service you aim to offer. Please email support@tracktik.com and we’ll get back to you right away.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 5.7.2017
Zachary B.
Security Officer
Sicherheit & Untersuchungen, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.10.2019

"Daily user!!"

Kommentare: We use it on a daily basis, we execute reports, log our activity on the hour. And many other things. One feature I really find useful, is the fact I can go back and edit reports or logs, and also view others. I can also narrow my past reports history down to categories rather than having to search hours of back logs. Very effective software when trying to report and log activities and reports, as well as time stamps.

Vorteile: The ease of getting logged in and started. At my job location, all team members use this daily, we login at the beginning of shift, and out at the end. I find it easy to navigate and use the applications within the software.

Nachteile: I really can't think of any cons about the software, maybe that occasionally it freezes up, but not sure if that's our Network, or the software.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.10.2019