Wer nutzt diese Software?

TrackTik ist speziell für die Sicherheitsindustrie entwickelt, und konzentriert sich auf die Steigerung von Sichtbarkeit, Produktivität und Wettbewerbsfähigkeit von Sicherheitsunternehmen.

Durchschnittliche Bewertung

73 Bewertungen
  • Gesamt 4 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4 / 5
  • Kundenservice 4 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 299,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • TrackTik Software
  • http://www.tracktik.com
  • Gegründet 2013

Über TrackTik

TrackTik ist eine intuitive Sicherheits-Mitarbeiter-Management-Plattform, die umsetzbare Erkenntnisse durch integrierte Außendienst- und Back-Office-Lösungen bietet. Diese leistungsstarke mobile und webbasierte Software verbindet Außendienst-Personal mit dem Management und Kunden durch eine Reihe von unübertroffenen Management-Tools, leistungsstarken Business-Intelligence-Modulen und automatisierten Finanz-Management-Lösungen.

TrackTik Funktionen

  • Abzeichen-Management
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Ausweis-Scan
  • Besucher-Nachverfolgung
  • Dokumentenmanagement
  • Merkliste
  • Registrierungs-Management
  • Self-Check-in
  • Vorabregistrierung
  • Anlagegegenstand-Management
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Bestandskontrolle
  • Besuchermanagement
  • Für Schulen
  • Geräte-Management
  • Gewerbliche Immobilien
  • Inspektions-Management
  • Kreditplanung
  • Lieferanten-Management
  • Raumverwaltung
  • Störfallmanagement
  • Vorbeugende Wartung
  • Wohnimmobilien
  • Zimmer-Planung
  • Automatisierte Terminplanung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Online Stempeluhr
  • Ressourcenmanagement
  • Schichttausch
  • Terminplanverteilung
  • Textnachrichtenversand
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Elektronische Unterschrift
  • Inventarverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Online Stempeluhr
  • Routing
  • Terminplanung
  • Versenden
  • Vertragsmanagement
  • Zahlungseinzug im Außendienst
  • 401(k) Tracking
  • Lohn-und Gehaltsabrechnung-Reports
  • Lohnpfändung
  • Mehrere Länder
  • Mehrere Staaten (USA)
  • Scheck Druck
  • Self-Service Portal
  • Steuerkonformität
  • Urlaubsverwaltung
  • Verwaltung von Unterstützungsleistungen
  • W-2-/1099-Vorbereitung
  • Überweisung
  • Datensammlung
  • Ermittlungsmanagement
  • Kontrollpunkt-Tracking
  • Kundenmanagement
  • Mehrfache Alarm-Warteschlangen
  • Störfallmanagement
  • Veranstaltungsmanagement
  • Arbeitsprognose
  • Auftragnehmer-Management
  • Fähigkeiten-Nachverfolgung
  • Kostenplanung und Prognosen
  • Lebenszyklus-Management für Mitarbeiter
  • Leistungsbeurteilung
  • Personalbeschaffung-Management
  • Terminplanung
  • Variable Mitarbeiter
  • Zeit & Teilnahme
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Automatisierte Terminplanung
  • Echtzeit-Planung
  • Gruppen-Terminplanung
  • Klassenterminplanung
  • Kreditplanung
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Ressourcen-Planung
  • Terminplanung
  • Zimmerbuchungsverwaltung
  • Abrechnungsportal
  • Anpassbare Rechnungen
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontingenz-Abrechnung
  • Mahnwesen-Management
  • Mehrere Währungen
  • Mobile Zahlungen
  • Online-Abrechnung
  • Online-Zahlungen
  • Projekt-Abrechnung
  • Steuer-Rechner
  • Stündliche Fakturierung
  • Wiederkehrende Zahlungen / Abonnement-Abrechnung
  • Zahlungsabwicklung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Bestandskontrolle
  • Call-Center-Management
  • Job-Management
  • Job-Nachverfolgung
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Routing
  • Self-Service Portal
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Vertragsmanagement
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Auftragsmanagement
  • CRM
  • Einkauf
  • Finanzmanagement
  • Inventarverwaltung
  • Leistungskennzahlen
  • Lieferanten-Management
  • Marketing-Management
  • Mitarbeitermanagement
  • Projektmanagement
  • Terminplanung
  • Trainingsmanagement
  • Zeit & Kosten Verfolgung

Die hilfreichsten Reviews für TrackTik

Great for security management.

Bewertet am 20.3.2019
Andrew C.
Dispatch Lead
Sicherheit & Untersuchungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Despite the occasional slowdown which I imagine is due to server load, it's overall a useful software package for managing multiple guards across several locations. Would recommend.

Vorteile: Easy to review edit and submit guard reports for clients. The analytics that are available after setting report categories are helpful. Generally good overall up-time and quick and snappy to move around the dashboard.

Nachteile: While usually quick, there have been periods of extreme slowdown where report previews would take upwards of 15 seconds or more to generate making editing and review laborious when you're slogging through 100+ of them. Scheduling module could use some work. Our company looked at but ultimately elected not to use it because it had several drawbacks including not letting officer shifts overlap.

Antwort des Softwareanbieters

von TrackTik Software an 2.4.2019

Hi Andrew,
We're glad that you find our software useful to manage multiple guards across several locations. Thank you for bringing your issues with our software to our attention. As we look to continually improve our product, we will take your comments into consideration. Should you have further concerns, contact us at 1-888-670-9782 or support@tracktik.com
Thank you,
TrackTik

Digital transformation for security services ? Not without TrackTik.

Bewertet am 27.2.2018
Matthieu L.
CEO
Sicherheit & Untersuchungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: To be the best outsider on our market.
Use better tools than the Bigs (G4S / SECURITAS / SERIS)
Less backoffice jobs - More field jobs !
To be ultracompetitive on the market with a high level of quality

Vorteile: The most advanced security app and supervision plateform for security services.
- Always envolving
- Customization of the report (we keep our touch !)
- Analytics is a big difference ! Easier to win contract when we prove that we handle every part of our business.
- Mobile Patrol and Dispatch + is really connected to our needs !

Nachteile: - Not the best for European market (Euro, payroll, billing, contract, ...)
- Missing commercial support (Custom and branded support)
- LoneWorker need integration with monitoring center (local)
- LoneWorker need ManDown solution to be compliant with our country (Belgium) and most country in Belgium
- We need more incedent flexibility (multiples incident type on the same report)

Antwort des Softwareanbieters

von TrackTik Software an 28.2.2018

Thank you Matthieu for such great review. Client feedback is always appreciated and considered for future developments. We look forward to continuing our successful partnership!

My experience has been great

Bewertet am 25.10.2017
Amanda T.
Business Analysis Manager
Sicherheit & Untersuchungen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: From this software we experienced increased ability to document changes and maintain records for accounts.

Vorteile: I like the greater functionality that is offered compared to other competitors. The previous software that was used did not have the functionality associated with OT Management, Scheduling, the ability to record documents for sites and personnel, or some of the GPS features. The NFC tokens have also been a valuable add. One of the most significant improvements that this program has offered to our franchise network is the custom reporting features. This has been an excellent resource for our clients.

Nachteile: Some of the features and processes require many steps. There are opportunities to simplify things in a way that can reduce error and improve user experience. For example, to set up an account, it is time consuming and creates opportunity for error when the patrol run sheet must be assigned to the account under the Zone rather than in the scheduler.

Antwort des Softwareanbieters

von TrackTik Software an 13.11.2017

Hello Amanda, thank you for such great feedback! We want all our users to have the best experience possible using TrackTik. We continuously enhance our features and user experience throughout our updates and are confident we will continue to offer the best product possible. Cheers!

Customer Support Assistance

Bewertet am 11.5.2017
Elizabeth T.
General Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: I emailed customer support yesterday afternoon for help with sending reports. Our rep emailed me back this morning with clearly understandable directions AND even took the time to record a video of the steps. He wasn't patronizing nor did he talk down to me at all. BEST CUSTOMER SERVICE EVER!!!

Nachteile: You took away my bar graphs on the schedules; I will never forgive you for that. The tiles are clunky and don't show at a glance if we have a gap in coverage.

Antwort des Softwareanbieters

von TrackTik Software an 19.6.2017

Thank you for the feedback, Elizabeth. We are so pleased to hear about your great experience with our customer support team! Just like our platform, we are always looking at innovative ways to provide the best experience to our customers. Using feedback, we collected, the scheduling module was overhauled; replacing the timeline view with the user-friendly template and live schedules. Our product team has reviewed the feedback you provided so that it can be considered for future developments.

Best in Class Platform

Bewertet am 30.3.2018
Verifizierter Rezensent
Corporate Compliance Manager
1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Combined services, increased productivity, and increased visibility of security operations.

Vorteile: An end-to-end system that doesn't just cover the bases, but strives to advance the efficiency and effectiveness in the guarding world. The online portal, with permissions for guards, managers, and clients covers all aspects of our business with visibility where it matters most. The mobile app is a complete solution for on-post or on-patrol security with the ability to create customized reports, perform patrols or guard tours, and track GPS location and geofencing. We have also had an incredible team help us with our implementation, roll out, and customer support. The team is always in contact with us, quick to respond, and constantly working for us on their end of things.

Nachteile: We have asked for several additional added features and functionality with the billing platform and reporting that would match more mature operations side of the software. It is also very difficult to manipulate the schedule, manage employees, and other backend functions from mobile. The current app does not include any backend functionality.

Lies weitere Bewertungen