Wer nutzt diese Software?

Organisations across all industries in private and public sector, looking to gain control and visibility throughout their entire spend life-cycle .

Durchschnittliche Bewertung

2 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4 / 5
  • Kundenservice 4 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support währen der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Wax Digital
  • http://www.waxdigital.com
  • Gegründet 2001

Über web3 eProcurement Software

Gain control and visibility across the entire spend lifecycle with the robust and secure web3 eProcurement suite. Designed with users in mind, web3 solution makes business purchasing simple helping you to achieve better buying outcomes and improve purchasing process.

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web3 eProcurement Software Funktionen

  • Anforderungen & Zulassungen
  • Auktions-Management
  • Ausgabenmanagement
  • Beschaffungsmanagement
  • Bestell-Management
  • Budgetmanagement
  • Erhalten
  • Gebot-Management
  • Inventarverwaltung
  • Katalogmanagement
  • Lieferanten-Management
  • PunchOut
  • Rechnungsverarbeitung
  • Vermögensverwaltung
  • Vertragsmanagement

Die hilfreichsten Reviews für web3 eProcurement Software

Excellent product

Mit Google übersetzen Bewertet am 22.2.2018
Imran I.
Director
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Streamlined organisational flow

Vorteile: Simple to use and fully customisable. Has modules you can add for a nearly full solution. Would recommend for medium and large organisations

Nachteile: Lightweight when compared to other solutions - but this can be a good thing too. Has potential to keep improving.

great move forward from our starting point and look forward to developing and using more

Mit Google übersetzen Bewertet am 6.10.2017
Neil W.
Senior Buyer
Automotive, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: user friendly and love the ability to download all responses including documents in one step, and into separate folders as speeds up review process

Nachteile: 1. Only allows one type of supplier registration form 2. feel that additional training should have been given just before we went live, just on setting up the documents and best way to set up.  It was too long from the initial training, so spend a fair bit with the manual for refresher, which took a few hours. Do not like the way that previously approved scored documents, like Supplier Questionnaire then show lower score due to any amendments to the live document, as then need to remember why.

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