Was ist Vero Workflows?

Eine ereignisgesteuerte E-Mail-Plattform, die Engineering-, Produkt- und Marketingteams bei der Gestaltung und Bereitstellung wertvoller Kundenkommunikation unterstützt. Mit Vero kannst du deine Daten nutzen, um eine Kommunikation zu erstellen, die deinen Kunden Mehrwert bietet - E-Mail-Kommunikation, die eine echte Erweiterung deines Produkts darstellt.

Wer verwendet Vero Workflows?

Für eCommerce- und SaaS-Unternehmen

Vero Workflows – Details

Vero

2012 gegründet

Vero Workflows – Details

Vero

2012 gegründet

Vero Workflows – Videos und Bilder

Vero Workflows Software - 1 - Vorschau
Vero Workflows Software - 2 - Vorschau
Vero Workflows Software - 3 - Vorschau
Vero Workflows Software - 4 - Vorschau
Vero Workflows Software - 5 - Vorschau

Kosten ähnlicher Produkte wie Vero Workflows vergleichen

Startpreis

20,00 $/Monat
150,00 $/Monat
19,00 $/Monat
10,00 $/Monat

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Vero Workflows – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • E-Mail/Helpdesk
  • Wissensdatenbank
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert

Training

  • Live Online
  • Dokumentation

Funktionen von Vero Workflows

  • AB-Tests
  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Analytik / ROI-Verfolgung
  • Angebot in sozialen Medien
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Automatisierte Terminplanung
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Content-Management
  • Customer Journey Mapping
  • Drag-and-Drop
  • Drip-Kampagnen
  • Drittanbieter-Integration
  • Dynamische Inhalte
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Engagement-Tracking
  • Individuelle Anpassung
  • Kampagnen-Segmentation
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Kampagnenplanung
  • Konversion-Tracking
  • Konversionsraten-Optimierung
  • Kundensegmentierung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Generierung
  • Lead-Pflege
  • Leadmanagement
  • Listen-Management
  • Live-Chat
  • Marketing-Automatisierung
  • Massen-SMS
  • Multichannel-Marketing
  • Social Marketing
  • Social Media-Überwachung
  • Social-Media-Integration
  • Verhaltensanalysen
  • Website-Analytik
  • Workflow-Management
  • Zielseiten / Web-Formulare
  • Überwachung

Siehe die vollständige All-in-One-Marketingplattformen Liste

  • AB-Tests
  • API
  • Abonnementverwaltung
  • Abonnenten-Management
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bildbibliothek
  • CAN SPAM-Compliance
  • CRM
  • Drag-and-Drop
  • Drip-Kampagnen
  • Drittanbieter-Integration
  • Dynamische Inhalte
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Tracking
  • E-Mail-Verteilung
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Analytik
  • Email-Kampagnen-Management
  • Engagement-Tracking
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Kampagnen-Segmentation
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Klick-Tracking
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundenbefragungen
  • Kundensegmentierung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lead-Erfassung
  • Listen-Management
  • Mailinglisten-Management
  • Mehrere Kampagnen
  • Mobil-ootimierte E-Mails
  • Multichannel-Marketing
  • Social-Media-Integration
  • Spam-Blockierung
  • Vorlagen-Management
  • WYSIWYG-Editor
  • Web-Formulare
  • Zielseiten / Web-Formulare

Siehe die vollständige E-Mail Marketing Software Liste

  • AB-Tests
  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Analytik / ROI-Verfolgung
  • Angebot in sozialen Medien
  • Anpassbare CTAs
  • Anpassbare Formulare
  • CRM
  • Daten-Import / -Export
  • Drag-and-Drop
  • Drip-Kampagnen
  • Drittanbieter-Integration
  • Dynamische Inhalte
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Tracking
  • E-Mail-Verteilung
  • Echtzeit-Daten
  • Engagement-Tracking
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Individuelle Anpassung
  • Kampagnen-Segmentation
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Konversion-Tracking
  • Kundendatenbank
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Generierung
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Marketing-Automatisierung
  • Marketingkalender
  • Mehrere Kampagnen
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Multichannel-Marketing
  • Multivariate Tests
  • SMS-Marketing
  • Segmentierung
  • Social Marketing
  • Suchmaschinen-Marketing
  • Verkaufsanalyse
  • Visuelle Analytik
  • Vorlagen-Management
  • Website-Analytik
  • Websitebesucher-Nachverfolgung
  • Workflow-Management
  • Zielseiten / Web-Formulare

Siehe die vollständige Marketing Automation Tools Liste

  • AB-Tests
  • API
  • Ablauf-Benachrichtigungen
  • Abonnementverwaltung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Automatisierte Terminplanung
  • Benachrichtigung planen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Content-Management
  • Daten-Import / -Export
  • Drag-and-Drop
  • Drip-Kampagnen
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Tracking
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Engagement-Tracking
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Geolokalisierung
  • Geotargeting
  • Geräte-Targeting
  • Kampagnen-Segmentation
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kontextabhängige Zielansprache
  • Konversion-Tracking
  • Kundensegmentierung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mehrere Kampagnen
  • Mehrsprachig
  • Mobile Benachrichtigungen
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Multichannel-Marketing
  • Push-Benachrichtigungen
  • Verhaltens-Tracking
  • Visuelle Benachrichtigungen
  • Vorlagen-Management
  • Web-Benachrichtigungen

Siehe die vollständige Push Notification Software Liste

Alternativen für Vero Workflows

Mehr Alternativen zu Vero Workflows

Erfahrungen mit Vero Workflows

Alle 28 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
3,9
Kundenservice
4,7
Funktionen
3,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
12
4
13
3
3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Nathan F.
Nathan F.
Head of Marketing in Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

The perfect system to send the right message, at the right time, to the right person.

5 vor 3 Jahren

Kommentare: The ability to have granular control on when a customer is sent email communication. It's not based on lists, it's based on their behavior.

Vorteile:

- Ability to send web, mobile and cloud events to Vero, in order to segment and send emails at a granular level dependant on customer behaviour in our products. Campaign Monitor and Mailchimp do not have this ability. - Integration with Segment and Zapier - Incredible customer support - Built for the technical marketer - Ability to debug in multiple projects - Nominate a static IP provider like SendGrid to maintain IP and domain repuatation

Nachteile:

- Interface can take time to navigate around, list views provide limited information (it's an email system, not a CRM) - Because the system is built around 'what a customer did', segmentation based on 'who the customer is' is more limited (triggers for changes in tags, changes in field properties, when they first started existing etc). - Pre-made email templating is limited, but if you know what you're doing with HTML templates, it is of no impact.

Stephen F.
CTO in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great event based architecture!

4 vor 2 Jahren

Kommentare: Amazing product, but we struggled to "hand it off" to less technical users

Vorteile:

My favorite part about Vero is how flexible it is for developers. You simply send up events, and Vero basically takes care of the rest!

Nachteile:

We wanted to "hand off" managing Vero to some folks who were not developers, but that effort unfortunately did not succeed. We want to allow our clients to customize our templates too, but there isn't any sane way to let our customers do that without us having to do it for them.

James M.
James M.
User Experience Design Expert (UXE) in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Compare your automation needs with Vero's capabilities to see if it is a match for you

3 vor 4 Jahren

Vorteile:

Compared against competing marketing automation tools, you will likely find Vero to be among the most affordable which often raises the question... why? Vero is a simple interface in which it is clear that UI is not at the top of the to-do list. That is not intended as an insult because you can easily navigate and find what you need, but it is not intended to visually wow. Vero works great for simple MA campaigns that do not require branching logic as you proceed through the campaign. If mid-campaign segmentation and targeting is in your campaign goals, Vero may not be the solution you are seeking.

Nachteile:

The platform's design leave something to be desired visually but it does not affect Vero's functionality. Campaign segmentation especially mid-campaign is lackluster and does not empower you to build complex or detailed campaigns. Your developer will need to connect and integrate many items prior to your marketing automation team being able to really get in and explore Vero so it requires a time investment prior to really knowing how well the solution might work for your needs.

Piotr M.
Product Manager in Polen
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great balance

4 vor 2 Jahren

Vorteile:

- ease of use - simple features, but right for our needs: event based campaign triggers, localisation, segments - good customer support

Nachteile:

- slow and sometime unintuitive interface - although it is constantly improving

Anna H.
Anna H.
Marketing Operations Specialist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Data Driven Marketing Automation Platform

4 vor 2 Jahren

Kommentare: I cannot praise Vero’s customer support enough. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] are fantastic to work with and have great solutions for my team very quickly. I like the flexibility of Vero where we can do data focused marketing. It is challenging working with a platform with minimal users so you cannot collaborate or find resources, but Vero’s customer-centric approach makes for quick answers.

Vorteile:

This is by far the best customer success team I’ve worked with in email marketing. Not only do they respond within the hour, but they have a solution to my problem within the day. The software allows for great customization by letting more complex data flow from our data warehouse into the MAP. The API is an integral part of their product offering and the emphasis on event-driven email workflows means that ignoring it is missing a lot of the value. Because of this, leads will be able to receive the respective emails that are more focused on where they are in the buying funnel based on actions that they take. The workflows and behavior generated automatic emails have a great UI, making it very easy to see which emails contacts could be sent. I also really love having different environments to do email testing/building without “dirtying up” my actual sending environment. This is the only MAP I’ve seen that does this and it makes implementation and building out campaigns so much nicer.

Nachteile:

The software itself is more technical than others where it might not be user friendly to the general marketer. Unless your team has experience working with code and data management, you may need to partner with a technical person at your company (if you do, that is a pro given the technical freedom you have). The way staging and production environments are setup could be better. It works pretty well, but data mapping between the different environments is a bit tricky. For example, you aren’t able to delete properties and properties don’t auto-create across and environments or data doesn’t sync between the different properties to the respective contact.