ManageEngine Mobile Device Manager Plus

ManageEngine Mobile Device Manager Plus

von ManageEngine

Wer verwendet ManageEngine Mobile Device Manager Plus?

Alle Unternehmen

Was ist ManageEngine Mobile Device Manager Plus?

ManageEngine Mobile Device Manager Plus ist eine Enterprise Mobility Management (EMM) Lösung, die Unternehmen die Fähigkeit verleiht, die Macht der Mobilität zu nutzen. Verbessere die Produktivität der Mitarbeiter mit Funktionen wie Mobile Device Management auf Unternehmenssicherheit ohne Kompromisse, Application-Management, E-Mail-Management und Gerät-Containerisierung. Erhältlich sowohl als On-Premise als auch als Cloud-Angebot. MDM wurde entwickelt, um Nutzeranforderungen und IT-Sicherheitsanforderungen im Auge zu behalten

ManageEngine Mobile Device Manager Plus – Details

ManageEngine

http://www.manageengine.com/

Gegründet 1996

ManageEngine Mobile Device Manager Plus – Kostenübersicht

ManageEngine Mobile Device Manager Plus bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von ManageEngine Mobile Device Manager Plus ist ab 1,28 $/Monat verfügbar.

Startpreis

1,28 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

ManageEngine Mobile Device Manager Plus Funktionen

Kiosksysteme
Auftragsabwicklung
Digitale Unterschrift
Drahtloser Internet-Zugang
Drucken vor Ort
Nutzungsverfolgung/-analyse
Remotezugriff und -monitoring
Sicheres Surfen
Touch-Screen
Virtuelle Tastatur
Auszeit
Automatisches Zurücksetzen
Browse-Beschränkungen
Datensynchronisation
Drucken vor Ort
Fernbedienung
Mobiles Gerätemanagement
Offline-Zugriff
Self-Check-in
Umfragen & Feedback
Verkaufspunkt POS
Auszeit
Automatisches Zurücksetzen
Browse-Beschränkungen
Datensynchronisation
Fernbedienung
Mobiles Gerätemanagement
Offline-Zugriff
Selbstbestellung
Self-Check-in
Umfragen & Feedback
Verkaufspunkt POS
Automatische Benutzer-/Geräteerkennung
Datenmanagement
Einsatz-Management
Endpoint Management
Inventarverwaltung
Software-Management
Synchronisierungsplanung
Unterstützung drahtloser Netzwerke
App-Verwaltung
Barcode-Scanning
Compliance Management
Content-Management
Datei-Verwaltung
Datenmanagement
Datensammlung
Fernzugriff
Formular-Automatisierung
Mobiles Nachrichtensenden
Überwachung ferngesteuerter Systeme

ManageEngine Mobile Device Manager Plus – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 287 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,6/5
Benutzerfreundlichkeit
4,4/5
Kundenservice
4,5/5
Funktionen
4,5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Cody H.
President
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.5.2020

"Great Product!"

Kommentare: Overall we are pleased and excited to utilize ManageEngine on a daily basis.

Vorteile: We recently implemented ManageEngine to easily manage our devices, create uniformity, and enhance security. After using the product for roughly a month now, we are very please with the results. Our team quickly embraced the idea's and have had great success. The front end interface is clutter free and customizable. The backend offers an abundance of control and analytics. We love the ability to remotely manage our devices including remote control when needed. Lastly, small business prices under 26 devices is FREE.

Nachteile: Customer service lacks due to lengthy response times and language barriers. While chat support is available, it can be difficult to communicate the problem/solution. In addition, when phoning for support or sales, the phone system is difficult couple with extended wait times.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.5.2020
Bill C.
System Integrator
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.11.2019

"ME MDM gets the job done at an unbeatable price"

Vorteile: The low cost of entry is the best I found out there. We primarily use our MDM to put devices in multi-app kiosk mode. ME MDM provides us with everything we need in an MDM at an unbeatable price! And, here's a story about my experience with ManageEngine's top-notch technical support ....
At first launch of the MDM, we discovered the app wasn't 100% compatible with our devices, because they were running a non-updatable older Android OS (ver 4.4.2). ME immediately went to work to figure out the problem. After about one month of testing and tweaking, their app developers delivered a fix and the app's successive version have all worked perfectly since. They truly put the customer first!

Nachteile: Honestly, I have no complaints about this app. But, to be fair, we're light users of the app...we only use it's geo-tracking and kiosk mode features. So, we've never put every feature of the app to the test. There may be a downside out there somewhere, but I haven't found one yet.

Antwort des Softwareanbieters

von ManageEngine an 23.12.2019

Hello Bill,

We're happy to know that MDM has helped you with your device management needs.

In case of future issues, you can write to us at mdmcloud-support@manageengine.com

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.11.2019
Milton A.
General Manager
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.4.2020

"Excelente Solution, Value for Money and Very Good Tech Support"

Kommentare: I would summarize my experience in a few words "Smooth and seamless Operation". The enrolment was easy to handle, especially when there is a good number of devices. Training for other users was very easy, and today an administrative employee manages the basic features and enrolment. The solution has been stable throughout the time of service.

Vorteile: Great good features that most MDM/EMM solutions have, excellent web-based managing consoles, good customer support very easily reachable by chat, everything at a convenient price.

Nachteile: Reports have space for improvement. Even though it provides good pre-configured reports, many times flexible and SQL-like interaction is valued by IT Managers. This becomes relevant during this age of data analysis and data mining to improve the enterprise mobility operation of the organization.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.4.2020
David S.
IT Help Desk
Essen & Trinken, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.2.2018

"This software isn't bad."

Vorteile: I like that the management is all web/cloud-based, so it can be accessed from anywhere. I like the ability to have devices in groups and to push out apps/app updates, profiles, etc. on a per-group basis. We have multiple satellite locations, and the groups perfect for that.

Nachteile: I don't like the overall clunkiness of the web interface. I don't like that it doesn't resize very well based on the size of your browser window (I use Chrome) even when there is clearly white space that it can fill in. I don't like that you have to re-assign devices from the Enrollment tab, but you can only see the Serial Number on the Inventory tab, so I have to switch back and forth to make sure I have the right device.

Antwort des Softwareanbieters

von ManageEngine an 5.11.2018

Hello David,

Greetings from ManageEngine!

We'll consider your feedback and work on the interface.

In case of future queries you can mail us at mdmcloud-support@manageengine.com

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.2.2018
Verifizierter Rezensent
SBM
Bildungsmanagement, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.2.2020

"Takes configurator to the . next level through the cloud"

Kommentare: So far, so good. I'm looking to upgrade our configurator options for upwards of 500 devices across 9 seperate sites, so it needs to work, the very first time we have it configured.

Vorteile: The account is nicely and simply split into the separate elements. Once you've familiarised yourself with the separate pages, you can navigate easily between the option are looking to fulfil. If ever there's a doubt, a quick email to support and they respond timely, which is a rare thing these days !!

Nachteile: The initial differences between configurator and mdm took a little while to work out where things were, but once understood, not too bad.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.2.2020