Wer nutzt diese Software?

Standard hotels, rooms and apartments for rent, traditional guesthouses, tourist residences and villas, agrotourist lodgings

Durchschnittliche Bewertung

4 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 4,00 $/Monat
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Nicht erhältlich
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • Managinng
  • http://managinng.com
  • Gegründet 2005

Über Managinng

Web-based Hotel Property Management System with intuitive interface, plan, and reports. It's simple, easy, affordable and best suited for small and medium hospitality units. Nothing to install, you can access your data from anywhere, any time and almost from any device like tablets or smart phones. Track and manage room reservations, guests, suppliers, expenses and export pivot reports.

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Managinng Funktionen

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Die hilfreichsten Reviews für Managinng

Easy to use

Bewertet am 25.4.2017
Nikos B.
Manager
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: cloud based, ideal for small to medium hotels at the moment, reasonable pricing, helpful staff, regular updates

Nachteile: not very convenient for mobile use,because it is a web based software, you can use the software only when you are connected to internet

EASY TO ACCESS FROM EVERYWHERE

Bewertet am 28.3.2018
Markos S.
HOTEL MANAGER
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: THIS PROGRAM I HAVE IT 2 YEARS AND IT IS VERY EASY TO USE ALSO IT PRINTS INVOICE O RECEIPTS . I CAN ADD A RESERVATION FROM MY TABLET OR CHECK MY ARRIVALS EVEN WHICH ROOM IS CLEANED OR NOT!

Nachteile: THERE IS NO CONS THAT I CAN FIND THE CUSTOMER SUPPORT IS ALWAYS AVAILABLE WHEN I AM CALLING THEM . I AM LUCKY THAT I FOUND IT

Fantastic Experience!

Bewertet am 4.7.2018
Hannah B.
ASA
2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: This program is s easy to use. It has a very smooth interface and navigation is completely sensible.

Nachteile: I do wish I could do just slightly more customization, but this doesn't effect the use of the program.

Easy and simple management of my hotel

Bewertet am 7.12.2013
Janik M.
Founder Hotelier
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: Pros: Very clean interface, not complicated controls and screens, fast responses, lot of features, good price for what it is.
Cons: If they add invoice printing then it will be complete.
I thinks it's great for a medium size hotel like mine!

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