Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist RingEX?

Die automatische Anrufaufzeichnungsfunktion von RingCentral Office ermöglicht die einfache Aufzeichnung deiner eingehenden und ausgehenden Anrufe. Die Lösung ist einfach einzurichten. Mit nur wenigen Klicks können Administratoren diese Funktion für einen oder mehrere Nutzer aktivieren. Speichere bis zu 100.000 Aufzeichnungen pro Konto. Aufnahmen können zur Überprüfung und Wiedergabe heruntergeladen werden und werden automatisch per E-Mail an die Nutzer gesendet.

Wer verwendet RingEX?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

RingEX Software - 1
RingEX Software - 2
RingEX Software - 3

Du bist nicht sicher, ob RingEX das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

RingEX

RingEX

4,2 (1.195)
30,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
72
11
4,2 (1.195)
4,1 (1.195)
4,0 (1.195)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
13,99 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
111
57
4,6 (13.846)
4,5 (13.846)
4,4 (13.846)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu RingEX

Zoom Workplace
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Videokonferenzen
Zwei-Wege-Audio und -Video
Nextiva
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Dialpad
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
VoIP-Verbindung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Ooma Office
Am besten bewertete Funktionen
Anrufer-ID
Mobiler Zugriff
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Vonage Business Communications
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufüberwachung
Call-Center-Management
Zoom Phone
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Mobiler Zugriff
Videokonferenzen
8x8 Work
Am besten bewertete Funktionen
Anrufer-ID
Mobiler Zugriff
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Kixie PowerCall
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Cisco AnyConnect
Am besten bewertete Funktionen
Authentifizierung
Remote-Zugriff/-Kontrolle
SSL-Sicherheit

Bewertungen über RingEX

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,0
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
52%
4
29%
3
12%
2
3%
1
3%
Suzi
Suzi
Project Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Halbleiter, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Program very easy to use at a very accessible price, I love it.

5,0 letztes Jahr

Kommentare: RingCentral has integrated numerous modes of communication into a single app, each of which may be seen individually or together on a dashboard. The dashboard, in general, has been of great use to us in the conduct of our day-to-day business. Because of this added bonus, we have been able to get rid of all of our desk phones, which has freed up additional space on our workstations.

Vorteile:

RingCentral MVP combines all of the fundamental requirements for effective communication into a single program that runs on your own computer. Within a single interface, I am able to monitor and respond to incoming phone calls, text messages, faxes, and instantaneous messages from other users.

Nachteile:

The first transition from using a traditional desk phone to a desktop app is one of the drawbacks of RingCentral MVP. No matter where you take your laptop, you can now take your calls with you. Although getting acclimated to it takes a little bit of time, the experience has been positive in general.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Versicherung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great platform for VOIP

5,0 vor 9 Monaten

Kommentare: Overall we have enjoyed using this new platform and it meets our company compliance needs for phone calls in the insurance industry.

Vorteile:

Auto call recording, the phone app for desktop and mobile as well as being able to see in real time call status of colleagues is a key to this program. The message feature is a must as well.

Nachteile:

Would like better instruction/direction on the MPV integration with Microsoft Dynamics CRM

Antwort von RingCentral

vor 9 Monaten

The Review Team appreciates you for taking the time to provide us with your valuable feedback. We are happy to hear that our product supports your business' performance and is easy for individuals on your team to use. Here is a link regarding your request for instruction/direction on the Microsoft Dynamics integration: https://ringcentr.al/48JRz3g. If you have any questions or need assistance, please connect with our Support Team via call, chat, or by submitting an online case here: https://support.ringcentral.com/contact-support.html or you can always email the Review Team at review@ringcentral.com. Thank you!

Sabrina
Customer Service Rep in USA
Automotive, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

why we like ringcentral

5,0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

That we can integrate it our customer service website so that the calls link together

Nachteile:

that it does not always show the caller id

Karen
Attorney in USA
Anwaltskanzlei, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Nice product

3,0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

Price and ease of use was a big plus for the system.

Nachteile:

Nothing, overall happy with the product and will consider buying it.

Jennifer
Partner in USA
Anwaltskanzlei, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Ring Central makes getting your calls across the business system easy and seemless

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Overall a positive experience. It is an easy interface, makes getting calls anywhere easy, even abroad because the app allows me to receive calls if I am on wifi, and fills all our calling and texting needs.

Vorteile:

I like that I can get the office calls on my cell if I (or any of us) are out of the office, and can even transfer back a call to someone who is in the office. I like that the system includes texting because many of our clients prefer text to email so we can still use the business line for text communication with these clients.

Nachteile:

There used to be some glitches with the app, it would restart or sometimes the app signal was not so strong but that seems to have gotten much better