Wer nutzt diese Software?

Our cloud-based, analytics-driven solution is well suited for agencies, brokerages, MGAs, GAs, wholesalers and carriers, and is the #1 insurance solution built on the Salesforce platform.

Durchschnittliche Bewertung

13 Bewertungen
  • Gesamt 4 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 3.5 / 5
  • Kundenservice 4 / 5
  • Funktionen 3.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 3 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $120/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support währen der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • TechCanary
  • http://techcanary.com/
  • Gegründet 2011

Über Canary AMS

Founded in 2013, TechCanary is an InsurTech company offering the #1 insurance solution available on Salesforce. The companys mission is to provide the insurance industry new and innovative alternatives to legacy brokerage management systems and generic CRM and call center solutions. The platform is a configurable, cloud-based insurance solution for agencies, brokerages, carriers, MGAs, MGUs and wholesalers who want to gain a competitive advantage by supporting their insurance business.

Canary AMS Funktionen

  • Angebotsmanagement
  • Dokumentenmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Life & Health
  • Property & Casualty
  • Provisionsmanagement
  • Reklamationsabwicklung
  • Richtlinien Managemen-
  • Versicherungseinstufung
  • Angebote / Schätzungen
  • Ansprüche nachverfolgen
  • Erneuerungs-Management
  • Nachverfolgung von Stornierungen
  • Richtlinien-Vergabe
  • Richtlinienbearbeitung
  • Richtlinienerstellung
  • Rückversicherungs-Management
  • Underwriting-Management
  • Wertungsmaschine
  • Wiederanstellung nachverfolgen

Die hilfreichsten Reviews für Canary AMS

No limits to what you can do.

Mit Google übersetzen Bewertet am 16.8.2018
Property & Casualty Insurance Broker
Versicherung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Very good.

Vorteile: There's a lot to like. But the three things we like most are flexibility, open API and App Exchange. First, is the flexibility to customize layouts, fields and reports to fit our workflows. Then there is the open API that allows us to share data, with just about anything. And finally, the App Exchange which allows us to add useful functionality without the cost of hiring a developer.

Nachteile: All the flexibility and custom options comes at the price of being a rather complex system that needs a technical resource to properly setup, customize and maintain. And that can get expensive, quick. And the ACORD form field mappings are still a work in progress.

There's nothing else like it

Mit Google übersetzen Bewertet am 9.6.2016
Ellen L.
Owner
Versicherung
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: TechCanary has completely changed the agency management system landscape. Finally there's a cost-effective customizable solution that works for any size commercial and/or personal lines agency.

Nachteile: I've been using TechCanary for over a year and trust me, there's nothing not to like. Unlike an out-of-the-box system, if you don't like something - change it!

Lies weitere Bewertungen