FlexBooker

Wer verwendet FlexBooker?

FlexBooker bietet eine einfache Möglichkeit, Online-Buchungen für alle Arten von Dienstleistungsunternehmen zu akzeptieren. Jedes Unternehmen, das Termine, Kurse oder Einrichtungen hat, kann rund um die Uhr Buchungen entgegennehmen.

Was ist FlexBooker?

Eine einfache, schnelle und leistungsstarke Art, Online-Buchungen direkt von deiner eigenen Website aus anzunehmen. In wenigen Minuten bist du einsatzbereit.

FlexBooker umfasst auch eine leistungsstarke automatisierte Wartelistenverwaltung, Mitarbeitereinsatzplanung, die Verarbeitung von Kreditkartenzahlungen und optionale No-Show-Gebühren für Termine.

FlexBooker – Details

FlexBooker

http://www.flexbooker.com/

Gegründet 2013

FlexBooker – Kostenübersicht

FlexBooker bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von FlexBooker ist ab 39,00 $/Monat verfügbar.

Videos zu FlexBooker
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Startpreis

39,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

FlexBooker Funktionen

  • Automatisierte Terminplanung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Zeiterfassung
  • Ressourcenmanagement
  • Schichttausch
  • Terminplanverteilung
  • Textnachrichtenversand

Siehe die vollständige Dienstplan Software & Schichtplaner Liste

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Inventarverwaltung
  • Kurs- und Trainingsmanagement
  • Marketing-Management
  • Mitarbeitermanagement
  • Mitgliedschaft-Management
  • Online-Buchung
  • Self-Check-in/-Check-out
  • Veranstaltungsmanagement
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Vertragsmanagement
  • Zahlungsabwicklung

Siehe die vollständige Fitnessstudio Software Liste

  • E-Mail Marketing
  • Inventarverwaltung
  • Kundenprofile
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mitarbeitermanagement
  • Termin-Erinnerungen
  • Terminplanung
  • Treueprogramm
  • Verkaufspunkt POS
  • Wartelisten-Management

Siehe die vollständige Friseur Software Liste

  • CRM
  • Marketing-Management
  • Mobile App
  • Rechnungsführung
  • Spielplanmanagement
  • Terminplanung
  • Treueprogramm
  • Verkaufspunkt POS
  • Website-Management
  • Zahlungsabwicklung

Siehe die vollständige Golfplatz Software Liste

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • E-Mail Marketing
  • Geschenkkarten-Management
  • Kundenmanagement
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • SOAP-Notizen
  • Terminverwaltung
  • Verkaufspunkt POS
  • Übungs-Management

Siehe die vollständige Massage Software Liste

  • Kapazitätsmanagement
  • Klassenterminplanung
  • Marketing-Management
  • Mitarbeiter-Management
  • Mitglieder-Management
  • Online-Zahlungen
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Verkaufspunkt POS

Siehe die vollständige Pilates Studio Software Liste

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Automatisierte Terminplanung
  • Echtzeit-Planung
  • Gruppen-Terminplanung
  • Klassenterminplanung
  • Kreditplanung
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Ressourcen-Planung
  • Terminplanung
  • Zimmerbuchungsverwaltung

Siehe die vollständige Planungssoftware Liste

  • Abzeichen-Management
  • Benutzerdefinierte Formulare
  • Eventregistrierung
  • Gruppenanmeldung
  • Kalenderverwaltung
  • Klassenregistrierung
  • Kontaktmanagement
  • Marketing-Management
  • Online-Anmeldung
  • Registrierung vor Ort
  • Rückerstattungsabwicklung
  • Self-Check-in
  • Teilnehmer-Tracking
  • Umfragen & Feedback
  • Zahlungsabwicklung

Siehe die vollständige Registrierungssoftware Liste

  • Inventarverwaltung
  • Kundenprofile
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • Standvermietungs-Management
  • Treueprogramm
  • Verkaufspunkt POS
  • Wiederkehrende Termine

Siehe die vollständige Salonsoftware Liste

  • Inventarverwaltung
  • Kundenmanagement
  • Lohn- und Gehaltslisten & Kommissionen
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Terminverwaltung
  • Treueprogramm
  • Verkaufspunkt POS

Siehe die vollständige Spa Software Liste

  • Anruferinnerungen
  • E-Mail Erinnerungen
  • Kalenderverwaltung
  • Nachverfolgen von Terminbestätigungen
  • Online-Buchung
  • SMS-Erinnerungen
  • Terminplanung
  • Umschuldung
  • Wiederkehrende Termine
  • Zahlungs-Erinnerungen

Siehe die vollständige Terminerinnerung Software Liste

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Arzt-Management
  • Drag-and-Drop
  • HIPAA konform
  • Mehrere Standorte
  • No-Show-Nachverfolgung
  • On-Call-Pläne
  • Personalverwaltung
  • Self-Service Portal
  • Terminplanung
  • Verwaltung von Patientenakten
  • Wiederkehrende Termine

Siehe die vollständige Terminplaner für Arztpraxen Liste

  • Automatisierte Terminplanung
  • Gruppen-Terminplanung
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kundendatenbank
  • Mehrere Standorte
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Online-Zahlungen
  • Termin-Erinnerungen
  • Wiederkehrende Termine
  • Zimmerbuchungsverwaltung

Siehe die vollständige Terminplanungssoftware Liste

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Berichterstattung und Statistik
  • Kundendatenbank
  • Priorisierung
  • Self-Check-in
  • Wartelistenstatusverfolgung
  • Wartezeit-Nachverfolgung
  • für Restaurants
  • Öffentliche Warteliste

Siehe die vollständige Warteschlangenmanagement Systeme Liste

  • Inventarverwaltung
  • Kreditplanung
  • Mitarbeiter-Management
  • Online-Zahlungen

Siehe die vollständige Yoga Studio Software Liste

FlexBooker Alternativen

Mehr Alternativen zu FlexBooker

FlexBooker – Nutzerbewertungen

Read all reviews

Overall rating

4,8/5

Average score

Benutzerfreundlichkeit 4,8
Kundenservice 5
Funktionen 4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,7

Review software

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Eine Bewertung schreiben
Aaminah B.
Chief Support Officer
Verbraucherdienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.6.2019

"Just The Thing We Needed"

Kommentare: Flexbooker was the center of our daily operations at one point, but as we've grown, we've tweaked our operations so scheduling is no longer a necessity. However, we still use Flexbooker for phone consultation scheduling purposes. The customer support is exceptional. We were able to tweak & edit some of the options. We will remain faithful customers unless it becomes absolutely necessary to operate without Flexbooker.

Vorteile: Customer support is phenomenal, easy to use.

Nachteile: I have no complaints. Flexbooker is great!

Antwort des Softwareanbieters

von FlexBooker an 15.9.2020

Thanks Aaminah! Awesome to hear we were such an integral part of your business, and remain a necessity!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.6.2019
James B.
Owner
Gesundheit, Wellness & Fitness, Selbstständig
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.1.2020

"I highly recommend FlexBooker!"

Kommentare: I have 2 different locations as a massage therapist and I also do mobile massage. I have different prices for days and evenings. That created some scheduling issues. I couldn't figure out how a program was going to help me do everything I was requiring.

Vorteile: I tried so many different programs, eight to be exact. None of them could help me with my various locations, times available, and price changes. I finally made contact with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] at FlexBooker, who really made all my dreams come true. I cannot begin to express my relief. I began to wonder if there really was a software scheduling program that would be able to help us. Within minute [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] had done the complicated scheduling for me. I am very thankful.

Nachteile: So far, nothing negative to say about this software

Antwort des Softwareanbieters

von FlexBooker an 14.9.2020

Hey James! So great to hear you found the right program with FlexBooker. Multiple locations and schedules can be tricky, so it's wonderful we were able to help. Know you can always reach out with any questions!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.1.2020
Bruce J.
IT Manager
Museen & Institutionen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.9.2020

"Very impressive set of features with excellent customer support"

Kommentare: Our non-profit American Space Museum decided to re-open after temporary closure for COVID-19. We wanted to start out slowly by requiring reservations and also limiting the number of tours and guests per tour. After evaluating a number of competing services, we settled on FlexBooker. We are very pleased with how it meets our needs! One feature that we really needed was the ability for one person to book multiple guests all at once and for that guest count to apply toward any maximum guests per tour limit we had set. (A number of other products did not have that feature and required you to loop through the booking process for each person.) The integration with Google Calendar was so incredibly easy to set up. Now anyone in the office can see booked museum tours right in our shared Google Calendar without having to open our FlexBooker management page. SUPPORT: If you need an actual person, the Chat built into the Management page is well integrated with email support. The response time to both is impressive. I can't say enough about the support I received during setup and evaluation. (Special thanks to Nicole!)

Vorteile: - The ability for one person to book multiple guests ALL AT ONCE and for that guest count to apply toward any maximum guests per tour limit we had set. No need to "loop".
- Typical customer is NOT required to create an account. (Who wants to create an account for a single visit!)
- Confirmation emails contain a link to change or cancel the booking WITHOUT having to sign into an account.
- Confirmation and other emails very customizable but defaults are good.
- Forms are customizable, including custom fields.
- Forms can be standalone, modal pop-up on your site, or embedded in your site's page.
- Impressive how well the sizing of forms adapts to the display size, whether on desktop or mobile and whether standalone, modal pop-up, or embedded. When you create the form, it gives you the basic code for the embed.
- Integration with Google Calendar was incredibly easy to set up
- Extensive reporting
- Fairly good Mobile app for FlexBooker Management.
- Booking forms can be standard or custom. Custom fields are easily added.
- FlexBooker Management phone apps for Android and iPhone are available.
- Excellent and easily accessible support via integrated chat and email! They also welcome suggestions.

Nachteile: Did not have the ability to book multiple people with a different price for some of the people i.e. Adult, Senior, Child. However, support tells me they are looking at possibly adding that option.

Antwort des Softwareanbieters

von FlexBooker an 13.10.2020

Bruce, what a wonderful review :D We are so pleased you've had such a great experience with FlexBooker! So glad we could help The American Space Museum and Walk of Fame reopen with ease. Thanks for being a great client!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.9.2020
Elizabeth S.
Recruitment Marketing Strategist
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    3 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.1.2018

"Flexbooker has been great with helping customize the scheduling experience for our company."

Kommentare: There are more aesthetically pleasing platforms out there from both a user and customer perspective (but not for this price!).

Vorteile: Flexbooker listens to our scheduling problems and finding innovative ways to fix them. Their team is very accessible and responsive.

Antwort des Softwareanbieters

von FlexBooker an 15.9.2020

Appreciate the review Elizabeth! I'm so glad we're able to help Chipotle find innovative solutions to your scheduling needs. Hope you've appreciated the updates we've made to our customer and admin-facing program designs!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.1.2018
Emily S.
Aquatics Coordinator
Gesundheit, Wellness & Fitness, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.9.2020

"More features and Functions"

Kommentare: Overall, I've had a great experience with outstanding customer service from Flexbooker. I would like to point out that [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], am employee for your company has went above and beyond with assisting me with this new process we've implemented at our YMCA. You are helped me more than you know and I truly appreciate your prompt response and problem solving skills with any situation I've come to you with! Thank you, Emily

Vorteile: I liked the fact that there is tech support for all hours of the day when running into a conflict. They give you detailed step by step guides to follow and also give feedback with problem solving.

Nachteile: I wish there was an option to prohibit the use of customers double booking time slots. I also feel like sometimes it is very confusing to read for each hour what's going on. A more organized, less busy and more detailed design would help administrators be able to find booking reservations easily.

Antwort des Softwareanbieters

von FlexBooker an 18.9.2020

Appreciate your thoughtful review Emily! We love to hear that you've had such a positive experience with our support team! We are actually in the process of redesigning the calendar and home screen, so will take this feedback to our design team. Hopefully the new look will work even more seamlessly for you!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.9.2020