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Was ist Interakt?

Interakt ist eine All-in-one-Kundenengagement und -Support-Plattform, die die Erfassung neuer Leads, die Aktivierung, Pflege und Bindung deiner bestehenden Leads und Nutzer vereinfacht und all deine Besucher und Kunden von einer einzigen Plattform aus unterstützt. Auf Knopfdruck erhältst du außerdem direkt eine detaillierte Zusammenfassung deiner Website-Aktivitäten.

Wer verwendet Interakt?

Interakt richtet sich an alle Arten von Unternehmen, die Lösungen für CRM, E-Mail-Marketing, Live-Chat, Helpdesk, Benachrichtigungen (Web/Browser-Push) oder eine Wissensdatenbank/FAQ suchen.

Interakt Software - 1
Interakt Software - 2
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Interakt Software - 5

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Interakt

Interakt

5,0 (5)
49,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
48
9
4,2 (5)
4,0 (5)
3,4 (5)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
14,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
202
70
4,1 (6.749)
4,3 (6.749)
4,1 (6.749)
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Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat
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Kontaktmanagement
Lead-Generierung
Leadmanagement
Front
Am besten bewertete Funktionen
Filesharing
Inbox-Management
Mobiler Zugriff
Centralpoint
Am besten bewertete Funktionen
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Bewertungen über Interakt

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
3,4
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
100%
Subhash
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Amazing all in one customer engagement tool

5,0 vor 8 Jahren

Kommentare: I find this tool very helpful for all my customer engagement needs. One of the best tools when it comes to E-mail Marketing, Customer Support. The support staff is very active and helpful.

Vorteile:

Easy interface,Fast and Smooth.

Nachteile:

I couldn't find a problem in the system till now, everything is working smooth. Have listed my feature requests to the product development team of Interakt, and they have delivered a few of them and working on others.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Möbel, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Interakt is the swiss army knife of online customer engagement. Affordable and easy to use.

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Interakt helped us during a time when we did not have integrated customer data. We mainly used it for live chat and for popping notifications. It also hosted our FAQ and served as a way to manage customer inquiries.

Vorteile:

Interakt is several products for the price of one. It includes a basic ESP, live chat, FAQ creator, notification, push notification, popup creator, light CRM and more. That, and it is extremely affordable for a small business. It would be a great solution for new businesses that need a cheap, all-in-one solution for online customer interaction. They have even created an all-in-one widget that allows you to call, chat, Facebook Message, or create a help ticket. The FAQ designer is also quite nice. And since the platform will keep user information, it will retain user activity into profiles so that you can get a more complete view of each lead. You can also setup some basic automated email campaigns, though if you're looking for a robust automated workflow ESP you best look elsewhere.

Nachteile:

The only negative is customer support. First off, the companies appears to be based in India, so which in my experience has only been an issue when dealing with office hours. When I first signed up a few years ago, actually the customer support was very good. However, I think there have been some changes in the support structure there and ever since it has been very difficult to get help. In addition, it seems that the product development side is nowhere near as active as it once was. While it already offers a lot for the money, it seems that the ownership may not be as quick to release future updates. Because of this, it can require a little know-how to implement some of the more complicated features.

kiran
CEO in Indien
Bekleidung & Mode, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

fraud

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

Useless and expensive product/ app.Beware. Scam. Fraud.I ended up paying over Rs. 12000/- They levy extra charges also that you come to know later and then do not cancel the subscription if you ask them to and continue to fleece you. I did not have Rs.1 benefit from this. Totally useless.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

One of the most worthy tools

5,0 vor 8 Jahren

Kommentare: I've been using Interakt for a year now and I find this tool so very helpful for all my customer engagement needs. If you talk about Lead / User Management, Order data management, E-mail Automation, E-mail Marketing, Customer Support via Live Chat or Helpdesk and even Notifications for my website. I couldn't find such a tool in such less pricing. (Btw, I'm on the free plan).

Vorteile:

For me, Powerful E-mail Automation, Smart Notifications and smooth Live-Chat.

Nachteile:

I couldn't find a problem in the system till now, everything is working smooth. Have listed my feature requests to the product development team of Interakt, and they have delivered a few of them and working on others.

Ghanshyam
RoR developer in Indien
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

All In One Customer Engagement Platform

5,0 vor 8 Jahren

Kommentare: Manage your leads , notifications , helpdesk and many more under one platform

Antwort von Fizzy Software

vor 8 Jahren

We appreciate your feedback Mr. Ghanshyam. We hope to serve you with the best we can.