Was ist Ordoro?

Einfache Bestandsverwaltung und Bestellabwicklung für Online-Händler.

Ordoro hilft wachsenden Händlern, wie Großunternehmen zu arbeiten, aber zu einem Bruchteil der Kosten. Optimiere deine Fulfillment-Workflows mit Etikettenerstellung für den Massenversand, Omnichannel-Bestandsverwaltung, automatisiertem Dropshipping und vielem mehr – alles auf einer Plattform. Keine Einrichtungsgebühren, monatliche Abonnements und mit einer kostenlosen 30-tägigen Einführungsphase. Du hast nichts zu verlieren. Starte jetzt deine kostenlose 15-Tage-Testversion.

Wer verwendet Ordoro?

Ordoro richtet sich an Online-Händler*innen aller Größen und Kanäle, die ihre Back-End-Vorgänge mit Bestell-, Inventar- und Versandmanagement-Tools sowie einer offenen API rationalisieren möchten.

Wo kann Ordoro bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop)

Über den Anbieter

  • Ordoro
  • Ansässig in Austin, USA
  • 2010 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Deutschland, Frankreich, Irland, Italien und 6 weitere

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Ordoro
  • Ansässig in Austin, USA
  • 2010 gegründet
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Englisch

Ordoro – Videos und Bilder

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Ordoro

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795,00 $/Monat
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Ordoro Funktionen

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Auftragsabwicklung
  • Auftragserfassung
  • Auftragsmanagement
  • Auftragsverfolgung
  • Barcode / RFID
  • Barcode / Tickets scannen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestandsoptimierung
  • Bestell-Management
  • Inventarverwaltung
  • Kostennachverfolgung
  • Lieferanten-Management
  • Luftfracht
  • Nachbestellungen verwalten
  • Produktkennzeichnung
  • Rechnungsmanagement
  • Retourenmanagement
  • Rückstandsverwaltung
  • Sendungsverfolgung
  • Seriennummern-Nachverfolgung
  • Suchen / filtern
  • Versand auf dem Landweg
  • Versand-Management
  • Versandetiketten

Alternativen für Ordoro

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Bestandsaufnahme und Bestell-Management-Plattform, mit Auftragsabwicklung die Optimierungs- und Automatisierungs-Tools, Einkauf und Vertrieb.
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Bewertungen über Ordoro

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

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1
1%
Dennis H.
Dennis H.
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Ordoro - Rockstar Employee

5 vor 6 Jahren

Kommentare: We are a small eCommerce business in the RV parts and RV Accessories space www.MakariosRV.com. We were at a transition phase for growth and could not really justify the expense of an additional employee, this is when we began our search for an intangible approach versus a tangible. Ordoro represents our latest employee and removes the human error factor. IT takes a little time to setup, but after setting up - it is fantastic.

Vorteile:

Processing purchase orders directly from our eCommerce platform. Creating shipping labels from different carriers and printing them and then the software goes one step further and updates our eCommerce platform with the tracking numbers. Sure, other software performs similar tasks and this software Ordoro excels with the above mentioned tasks with very little effort on our behalf. Rockstar employee just happens to fit in with the rest of the team!!!

Nachteile:

One improvement would be the final step in the process and this would be obtaining the tracking information from the vendors the purchase orders are pushed with a call and push back into the eCommerce platform. This will be the Bugatti in the SaaS platform.

Gregrey P.
Gregrey P.
Director of eCommerce in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Automotive, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

User of Ordoro across 2 different businesses / industries

5 vor 9 Monaten

Kommentare: We love the support and the fact that they are based in the US. The whole team is fantastic! The only point where I think Ordoro could better themselves is to get someone in there who has plenty of merchant experience (preferably having used the product). Some problems we would run into on the merchant side would be approached in a very linear sometimes cookie-cutter way by the support staff. Having been in the product dealing with actual orders and issues daily for the past 3 years, I sometimes felt that I knew a better way to attack a problem than their team did. That being said, never have I been let down or unassisted by the Ordoro team. Their service is top-knotch, and they have made some huge strides. Proud of them as a company and love the team.

Vorteile:

It is simple to use, integrates with top dogs, keeps track of inventory great (love the kitting).

Nachteile:

It can sometimes be a bit tricky to get new features approved in the dev pipeline.

Antwort von Ordoro

vor 8 Monaten

Hi Gregrey! Thank you so much for the kind words and we're thrilled to hear you're enjoying the platform. Looking forward to helping you manage fulfillment and inventory for years to come!

Bob J.
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Tiefbau
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

great app !

3 vor 6 Jahren

Kommentare: Although I am just starting to use this system I am finding the possibilities exciting and looking so forward to knowing all the ins and outs. Wish I had known about this sooner!

Vorteile:

Friendly technical support and service Fast customer service Desire to add features Works as advertised

Nachteile:

No reseller program;rarely, some easily solved glitches when upgrading software

Yamisi F.
CEO in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great product

5 vor 3 Monaten

Vorteile:

I really thought the onboarding and the customer service was exceptional because they gave me all the tools and tips needed so that once it was completed, I was confident and knowledgeable enough to navigate on my own. The software also gives me great analytics and works well with my sales channels.

Nachteile:

The UI could be a bit better. If you have a long list of products and are looking at a specific item, say on page 3, for example, then go back, you have to start from the first page as opposed to the page you were currently on.

Antwort von Ordoro

vor 2 Monaten

Hi Yamisi! Thank you so much for taking the time to share your thoughts on our software. We're incredibly grateful for your kind words as well as input! We look forward to supporting your business for years to come as well as continually improving our software to fit your needs.

Tor C.
Owner in USA
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

My business would have failed without Ordoro and its customer support

5 vor 7 Monaten

Kommentare: It was the single most important element of my successful e-commerce business that ran for fun years until COVID hit. Then supply issues and inventory delays forced me to shut it down. I'd still be using Ordoro today if I didn't close due to COVID.

Vorteile:

It's easy integration with multiple online retails Automated shipping confirmation directly to Amazon NEVER had a problem with a label misprinting address, postage amount, shipping rate...etc Customer support was outstanding - three separate issues could have hurt my Amazon account health if not resolved and Ordoro support fixed each instance in less than an hour Never had to deal with an unplanned system outage

Nachteile:

nothing - as close to a perfect product for e-commerce as I've every used

Antwort von Ordoro

vor 7 Monaten

Thank you so much for all of the kind words! It was truly our pleasure working with you. We're so glad you loved Ordoro as much as we do.