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Was ist Ordoro?

Einfache Bestandsverwaltung und Bestellabwicklung für Online-Händler.

Ordoro hilft wachsenden Händlern, wie Großunternehmen zu arbeiten, aber zu einem Bruchteil der Kosten. Optimiere deine Fulfillment-Workflows mit Etikettenerstellung für den Massenversand, Omnichannel-Bestandsverwaltung, automatisiertem Dropshipping und vielem mehr – alles auf einer Plattform. Keine Einrichtungsgebühren, monatliche Abonnements und mit einer kostenlosen 30-tägigen Einführungsphase. Du hast nichts zu verlieren. Starte jetzt deine kostenlose 15-Tage-Testversion.

Wer verwendet Ordoro?

Ordoro richtet sich an Online-Händler*innen aller Größen und Kanäle, die ihre Back-End-Vorgänge mit Bestell-, Inventar- und Versandmanagement-Tools sowie einer offenen API rationalisieren möchten.

Ordoro Software - 1
Ordoro Software - 2
Ordoro Software - 3
Ordoro Software - 4
Ordoro Software - 5

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Ordoro

Ordoro

4,8 (75)
59,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
60
15
4,7 (75)
4,7 (75)
4,8 (75)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
19,99 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
27
6
4,3 (916)
4,0 (916)
4,1 (916)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Ordoro

Stamps.com
Am besten bewertete Funktionen
Paketversand
Sendungsverfolgung
Versandetiketten
Endicia
Am besten bewertete Funktionen
Paketversand
Sendungsverfolgung
Versand auf dem Landweg
ShipStation
Am besten bewertete Funktionen
Etikettendruck
Lieferpreisberechnung
Versandetiketten
QuickBooks eCommerce
Am besten bewertete Funktionen
Bestandskontrolle
Bestandsverfolgung
Retourenmanagement
Cin7 Omni
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung
Infoplus
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung
SKULabs
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Inventarverwaltung
Versand-Management
ERPAG
Am besten bewertete Funktionen
Auftragserfassung
Bestandsverfolgung
Material-Rechnung
Finale Inventory
Am besten bewertete Funktionen
Bestandskontrolle
Bestandsverfolgung
Inventarverwaltung

Bewertungen über Ordoro

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
85%
4
11%
3
1%
2
1%
1
1%
Gregrey
Gregrey
Director of eCommerce in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Automotive, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

User of Ordoro across 2 different businesses / industries

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We love the support and the fact that they are based in the US. The whole team is fantastic! The only point where I think Ordoro could better themselves is to get someone in there who has plenty of merchant experience (preferably having used the product). Some problems we would run into on the merchant side would be approached in a very linear sometimes cookie-cutter way by the support staff. Having been in the product dealing with actual orders and issues daily for the past 3 years, I sometimes felt that I knew a better way to attack a problem than their team did. That being said, never have I been let down or unassisted by the Ordoro team. Their service is top-knotch, and they have made some huge strides. Proud of them as a company and love the team.

Vorteile:

It is simple to use, integrates with top dogs, keeps track of inventory great (love the kitting).

Nachteile:

It can sometimes be a bit tricky to get new features approved in the dev pipeline.

Antwort von Ordoro

vor 3 Jahren

Hi Gregrey! Thank you so much for the kind words and we're thrilled to hear you're enjoying the platform. Looking forward to helping you manage fulfillment and inventory for years to come!

Tor
Owner in USA
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

My business would have failed without Ordoro and its customer support

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: It was the single most important element of my successful e-commerce business that ran for fun years until COVID hit. Then supply issues and inventory delays forced me to shut it down. I'd still be using Ordoro today if I didn't close due to COVID.

Vorteile:

It's easy integration with multiple online retails Automated shipping confirmation directly to Amazon NEVER had a problem with a label misprinting address, postage amount, shipping rate...etc Customer support was outstanding - three separate issues could have hurt my Amazon account health if not resolved and Ordoro support fixed each instance in less than an hour Never had to deal with an unplanned system outage

Nachteile:

nothing - as close to a perfect product for e-commerce as I've every used

Antwort von Ordoro

vor 3 Jahren

Thank you so much for all of the kind words! It was truly our pleasure working with you. We're so glad you loved Ordoro as much as we do.

bob
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Tiefbau
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

great app !

3,0 vor 8 Jahren

Kommentare: Although I am just starting to use this system I am finding the possibilities exciting and looking so forward to knowing all the ins and outs. Wish I had known about this sooner!

Vorteile:

Friendly technical support and service Fast customer service Desire to add features Works as advertised

Nachteile:

No reseller program;rarely, some easily solved glitches when upgrading software

Benjamin
Lab & Logistics in USA
Einzelhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Ordoro - a workhorse with bang for your buck

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Ordoro has helped us grow seamlessly through our past few years.

Vorteile:

Ordoro is a solid platform for inventory management and shipping fulfillment. It is easy to use and gets the job done.

Nachteile:

Although these features are more consistent with much more costlier options, I wish Ordoro could track Lot Codes on Goods Receipts (and through to fulfillment).

Antwort von Ordoro

vor 2 Jahren

Thanks so much, Benjamin! We pride ourselves on being easy to use and we're so glad you've been able to experience that. We look forward to helping you manage your business for years to come!

Arron
C.E.O. in Bahamas
Einzelhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Simplified Shipping

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

The software linked perfectly to my couriers and made shipping simple. I didn't need to input anything, and all of my labels were created automatically.

Nachteile:

Setting up the automatic printer wasn't as seamless as I would like.