Wer verwendet ordoro?

Ordoro richtet sich an Online-Händler*innen aller Größen und Kanäle, die ihre Back-End-Vorgänge mit Bestell-, Inventar- und Versandmanagement-Tools sowie einer offenen API rationalisieren möchten.

Was ist ordoro?

Ordoro verwaltet all deine Warenkörbe, Marktplätze und Versandkonten an einem Ort. Kein Kopieren und Einfügen mehr und hoffen, dass nichts übersehen wurde. Greife auf die branchenweit besten USPS-Tarife mit Rabatten von bis zu 67 % zu und vergleiche die Preise für alle anderen wichtigen Spediteure, einschließlich FedEx, UPS, Canada Post und DHL. Versende Bestellungen im Batch oder über Dropship in wenigen Minuten oder automatisch. Mit den Einsparungen durch den reduzierten Versand hast du die Kosten der App schnell reingeholt und sparst so richtig.

ordoro – Details

ordoro

https://www.ordoro.com

Gegründet 2010

ordoro – Preisübersicht

ordoro ist verfügbar ab 59,00 $/Monat. ordoro bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für ordoro findest du unten.

Startpreis

59,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

ordoro Funktionen

Auftragserfassung Software
Auftragsabwicklung
Auftragsmanagement
Echtzeit-Auftragseintrag
Entfernte Auftragserfassung
Inventarverwaltung
Kundendatenbank
Lagerhaus-Management
Management von Lieferrückständen
Versand-Management
Auftragsabwicklung
Auftragserfassung
Auftragsverfolgung
Inventarverwaltung
Katalogmanagement
Retourenmanagement
Rückstandsverwaltung
Spezielles Auftragsmanagement
Versand-Management
Wiederkehrende Bestellungen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Berichterstattung / Analyse
Bestandsoptimierung
Bestückung
Einzelhandel-Lagerverwaltung
Fertigungsbestandsmanagement
Lagerhaus-Management
Lieferanten-Management
Mobiler Zugriff
Multichannel-Management
Nachbestellungen verwalten
Produktkennzeichnung
Prognose
Containerverschiffung
Import/Export
Konnossement
Lagerhaus-Management
Lieferpreisberechnung
Luftfracht
Paketversand
Seefracht
Sendungsverfolgung
Spedition
Versand auf dem Landweg
Versandservice-Integration

ordoro – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 57 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.7/5
Benutzerfreundlichkeit
4.7/5
Kundenservice
4.8/5
Funktionen
4.6/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.7/5
Tina Y.
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 22.7.2016

"Excellent App and Excellent Customer Service To Back It Up!"

Kommentare: I spent about a month thoroughly searching for the right backend fulfillment software for my eCommerce business. I read up on numerous blogs, articles, and reviews. There were definitely some big name guys out there that I considered, but at the end of the day, I went with Ordoro and I'm so glad I did! I would highly recommend Ordoro to anyone else looking for a fulfillment app for their business.

Vorteile: -Easy to navigate and user friendly interface.
-Technically advanced and professional level quality.
-Great features(especially the deep discounts off of regular USPS rates!)
-Fantastic customer service for all your technical questions.
-Many features that can be added on an as-needed basis. You only pay for what you need which is great!
-Affordable
-Reliable technology

Nachteile: I honestly cannot think of any at this time.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 22.7.2016
Arron P.
C.E.O.
Einzelhandel, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.12.2019

"Simplified Shipping"

Vorteile: The software linked perfectly to my couriers and made shipping simple. I didn't need to input anything, and all of my labels were created automatically.

Nachteile: Setting up the automatic printer wasn't as seamless as I would like.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.12.2019
Justin A.
Politische Organisation
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    Nicht bewertet
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 20.3.2015

"Been using Ordoro for years and couldn't be more grateful."

Kommentare: Ordoro handles all of our shipping. Our brand, My Magic Mud, has gone from 1 location to 270 in a 9 month period and this solution has grown with us. For the price, there's nothing out there I'd rather use. They also save us a lot on shipping with their discounted USPS rates. I have no affiliation with them nor reason to write this review other than out of gratitude for the technology they've created that allows my little startup to compete with large companies.

Vorteile: It's unbelievably functional for the price. Saves on shipping as well. Ship fast and in bulk in seconds. I can process and ship out a hundred orders in just a few hours. Great pricing packages for small to medium size operations. Integrates well with BigCommerce and Amazon. Good inventory tracking. Constantly updating functionality.

Nachteile: I'd like to see more control over saving customer profiles. When I type a customer name, it saves the data and populates fields automatically, but I'd like to save changes and have control over what it future populates for easy reorder management. Doesn't have any good system for accounting that I could find. I also think Ordoro needs to provide some solid reporting mechanisms. But none of this stuff should be a deal breaker for any startup, smaller operation. Definitely not robust enough for larger companies or major fulfillment centers, but this software was created to empower the little guy!

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 20.3.2015
Bob J.
Tiefbau
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 24.1.2016

"great app !"

Kommentare: Although I am just starting to use this system I am finding the possibilities exciting and looking so forward to knowing all the ins and outs. Wish I had known about this sooner!

Vorteile: Friendly technical support and service Fast customer service Desire to add features Works as advertised

Nachteile: No reseller program;rarely, some easily solved glitches when upgrading software

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 24.1.2016
Jason D.
Einzelhandel
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    Nicht bewertet
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 25.11.2014

"The best all around inventory and shipping management program"

Kommentare: We are a startup company that is rapidly growing. Ordoro helps us manage our inventory through several sales channels. The Chat box allows us to ask questions which the Ordoro team answers very quickly. The inventory management systems allows us to sell the same product over several different channels while keeping the inventory live and up to date on all the channels. The program automatically loads up the orders for the day, once we get in the office in the morning its just open and start, no waiting time on loading orders, just open and get to work. The packing list section provides all packing lists with ease, also providing a pick list with quantity and area of the Item. The Product Order section is very easy to work with, I use the low inventory of products section in order to see what products need a resupply, it is as simple as click order more enter a quantity and boom your PO is ready. We create several PO's over the course of the day, the program knows which items go to which PO without any mix ups. I have used programs in the past that mix up the products in PO's leaving my suppliers very confused. Overall, Ordoro is the best program out there for your growing business, it allows growth through dropshipping, inhouse shipping, it also uses a dashboard to keep track of daily sales, shipping costs, total orders, monthly sales, and the most sold item. Ordoro is also a work in progress and the staff is very open to hearing new ideas that can help with streamlining your business process. I would recommend Ordoro to every Ecommerce business out there, whether small or large Ordoro saves you and your employees time.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 25.11.2014