Wer nutzt diese Software?

Ordoro richtet sich an Online-Händler*innen aller Größen und Kanäle, die ihre Back-End-Vorgänge mit Bestell-, Inventar- und Versandmanagement-Tools sowie einer offenen API rationalisieren möchten.

Durchschnittliche Bewertung

57 Bewertungen
  • Gesamt 4.7/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.7/5
  • Kundenservice 4.8/5
  • Funktionen 4.6/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.7/5

Produktinformationen

  • Startpreis 59,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Ja
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • ordoro
  • https://www.ordoro.com
  • Gegründet 2010

Über ordoro

Ordoro verwaltet all deine Warenkörbe, Marktplätze und Versandkonten an einem Ort. Kein Kopieren und Einfügen mehr und hoffen, dass nichts übersehen wurde. Greife auf die branchenweit besten USPS-Tarife mit Rabatten von bis zu 67 % zu und vergleiche die Preise für alle anderen wichtigen Spediteure, einschließlich FedEx, UPS, Canada Post und DHL. Versende Bestellungen im Batch oder über Dropship in wenigen Minuten oder automatisch. Mit den Einsparungen durch den reduzierten Versand hast du die Kosten der App schnell reingeholt und sparst so richtig.

ordoro Funktionen

  • Auftragsabwicklung
  • Auftragsmanagement
  • Echtzeit-Auftragseintrag
  • Entfernte Auftragserfassung
  • Inventarverwaltung
  • Kundendatenbank
  • Lagerhaus-Management
  • Management von Lieferrückständen
  • Versand-Management
  • Auftragsabwicklung
  • Auftragserfassung
  • Auftragsverfolgung
  • Inventarverwaltung
  • Katalogmanagement
  • Retourenmanagement
  • Rückstandsverwaltung
  • Spezielles Auftragsmanagement
  • Versand-Management
  • Wiederkehrende Bestellungen
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestandsoptimierung
  • Bestückung
  • Einzelhandel-Lagerverwaltung
  • Fertigungsbestandsmanagement
  • Lagerhaus-Management
  • Lieferanten-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Multichannel-Management
  • Nachbestellungen verwalten
  • Produktkennzeichnung
  • Prognose
  • Containerverschiffung
  • Import/Export
  • Konnossement
  • Lagerhaus-Management
  • Lieferpreisberechnung
  • Luftfracht
  • Paketversand
  • Seefracht
  • Sendungsverfolgung
  • Spedition
  • Versand auf dem Landweg

Die hilfreichsten Reviews für ordoro

Excellent App and Excellent Customer Service To Back It Up!

Bewertet am 22.7.2016
Tina Y.
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I spent about a month thoroughly searching for the right backend fulfillment software for my eCommerce business. I read up on numerous blogs, articles, and reviews. There were definitely some big name guys out there that I considered, but at the end of the day, I went with Ordoro and I'm so glad I did! I would highly recommend Ordoro to anyone else looking for a fulfillment app for their business.

Vorteile: -Easy to navigate and user friendly interface.
-Technically advanced and professional level quality.
-Great features(especially the deep discounts off of regular USPS rates!)
-Fantastic customer service for all your technical questions.
-Many features that can be added on an as-needed basis. You only pay for what you need which is great!
-Affordable
-Reliable technology

Nachteile: I honestly cannot think of any at this time.

Simplified Shipping

Bewertet am 16.12.2019
Arron P.
C.E.O.
Einzelhandel, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The software linked perfectly to my couriers and made shipping simple. I didn't need to input anything, and all of my labels were created automatically.

Nachteile: Setting up the automatic printer wasn't as seamless as I would like.

Been using Ordoro for years and couldn't be more grateful.

Bewertet am 20.3.2015
Justin A.
Politische Organisation
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
5/5
Gesamt
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: Ordoro handles all of our shipping. Our brand, My Magic Mud, has gone from 1 location to 270 in a 9 month period and this solution has grown with us. For the price, there's nothing out there I'd rather use. They also save us a lot on shipping with their discounted USPS rates. I have no affiliation with them nor reason to write this review other than out of gratitude for the technology they've created that allows my little startup to compete with large companies.

Vorteile: It's unbelievably functional for the price. Saves on shipping as well. Ship fast and in bulk in seconds. I can process and ship out a hundred orders in just a few hours. Great pricing packages for small to medium size operations. Integrates well with BigCommerce and Amazon. Good inventory tracking. Constantly updating functionality.

Nachteile: I'd like to see more control over saving customer profiles. When I type a customer name, it saves the data and populates fields automatically, but I'd like to save changes and have control over what it future populates for easy reorder management. Doesn't have any good system for accounting that I could find. I also think Ordoro needs to provide some solid reporting mechanisms. But none of this stuff should be a deal breaker for any startup, smaller operation. Definitely not robust enough for larger companies or major fulfillment centers, but this software was created to empower the little guy!

Great App, Amazing Customer Service!

Bewertet am 20.12.2019
Verifizierter Rezensent
Software - Operations
Konsumgüter, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We use Ordoro to integrate our warehouses with various channels and to write-back accurate stock levels.
We're really happy with the service so far and we look forward to developing more integrations in the future as we expand our business to new territories.

Vorteile: Ordoro's customer service is first class, no problem has been to small for them to take on for us which we really appreciate.
Ordoro's kitting options have made fulfilling our website bundle orders really easy.

Nachteile: We're looking forward to using Ordoro for more integrations with FBA warehouses worldwide.
We'd love to see an overall view of our stock by warehouse in the future.

great app !

Bewertet am 24.1.2016
Bob J.
Tiefbau
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
3/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: Although I am just starting to use this system I am finding the possibilities exciting and looking so forward to knowing all the ins and outs. Wish I had known about this sooner!

Vorteile: Friendly technical support and service Fast customer service Desire to add features Works as advertised

Nachteile: No reseller program;rarely, some easily solved glitches when upgrading software

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