Was ist Digital Purchase Order?
Dieses Cloud-basiertes Bestellsystem ist eine preisgekrönte Software, die den Kaufprozess vereinfacht und die Notwendigkeit mehrerer E-Mails und manueller Zirkulation beseitigt. DPOs erweiterte Benutzeroberfläche ist einfach zu bedienen und steht rund um die Uhr zur Verfügung. Sie funktioniert mit mehreren Sprachen und Währungen und ist auch über mobile Anwendungen verfügbar. Unsere Kunden haben mehr als 200 Optionen, ihre Einstellungen nach Wunsch anzupassen. Im Durchschnitt dauert es weniger als fünf Minuten, eine endgültige Genehmigung innerhalb von DPO zu bekommen.
Wer verwendet Digital Purchase Order?
Baugewerbe, Hotellerie, Handwerks-Unternehmen, Logistik, Freiberufler, kleine und mittlere Unternehmen, Events, Automotive, Energie & Umwelt, Finanzdienstleistungen, Gesundheitswesen, Pharma, Schulen
Wo kann Digital Purchase Order bereitgestellt werden?
Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
Über den Anbieter
- LeBog Software
- Ansässig in Berlin, Deutschland
- 2013 gegründet
- 24/7 Live-Support
- Chat
Sprachen
Deutsch, Englisch, Französisch
Digital Purchase Order Kosten
Startpreis:
- Ja, kostenloser Test verfügbar
- Keine Gratisversion
Digital Purchase Order bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Digital Purchase Order ist ab 19,00 $/Monat verfügbar.
Preismodelle Kostenlose TestversionÜber den Anbieter
- LeBog Software
- Ansässig in Berlin, Deutschland
- 2013 gegründet
- 24/7 Live-Support
- Chat
Sprachen
Deutsch, Englisch, Französisch
Digital Purchase Order – Videos und Bilder











Digital Purchase Order Funktionen
Bewertungen über Digital Purchase Order
Frank B.
Digitale Kostenkontrolle
Kommentare: Wir haben in den letzten Jahren nur gute Erfahrungen mit DPO gemacht, aus diesem Grund sind wir dabei geblieben und werden es wohl auch. Vorteil nach wie vor. Volle Kostenkontrolle, Genehmigungsstufen bis hin zum Kauf. Automatisches auslösen der der Bestellung durch letzte Freigabe. Leichte Handhabung für Finance. Report Export ermöglicht genaue Auswertung.
Vorteile:
Leichte Handhabung, viele Möglichkeiten zum Einstellen von Zugriffsrechten und genehmigungsstufen. Nach Jahren noch wiederfinden von Angeboten und Kaufzeiträume. Suchfunktion, egal ob nach Artikel oder Firmen. Durch die Möglichkeit von Budgethinterlegungen, volle Kostenkontrolle. Weniger Papier da Digitale Ablage.
Nachteile:
Es gibt immer Möglichkeiten etwas weiter zu entwickeln, was den einen mehr nutzt als dem anderen. Meine Erfahrung ist, nichts ist unmöglich. Negatives kann ich durch die Entwicklung von DPO nichts einbringen.
Josie F.
Best PO software I've ever used
Kommentare: Speed, ease, accessibility, ticks every box.
Vorteile:
So easy to pick up and execute every operation, so commonsensicly put together hands down the easiest PO software I've ever used especially in comparison to sites like EzyPO. I will be sticking with DPO for good and always recommending.
Nachteile:
Nothing. I haven't found anything yet to complain about other than it not being clear how to delete a PDF upload if you need to update it/upload an updated one.
Tim R.
Just what we have been looking for
Kommentare: Our current financial management software offers inventory and purchase orders but we have always struggled with accuracy and ease of use. We developed our own inventory system and looked a long time for a purchase order program we could use alongside. All the rest wanted you to use their inventory system and were very costly. We could not be happier with this software.
Vorteile:
Easy to use and manage. Employees are very satisfied with the functionality.
Nachteile:
So far we have had no issues and found no problems.
In Betracht gezogene Alternativen: Fishbowl
Warum Digital Purchase Order gewählt wurde: QuickBooks is not very accurate or user friendly when it comes to inventory and purchase orders.
Zuvor genutzte Software: QuickBooks Desktop Pro
Gründe für den Wechsel zu Digital Purchase Order: Simplicity and cost
Neil K.
Pre-sale support
Kommentare:
I have taken a trial version and have some questions about the product prior to thinking of buying it. There does not appear to be a way to contact anyone in the company except a phone number in Germany which I have not tried.
There also appear to be some major shortfalls:
- no consideration of sales tax or VAT on the PO.
- can add some custom fields to PO, but cannot determine WHERE they will appear.
- cannot customize the layout of the PO.
- no units of measure
- doesn't appear to be a way to put your company logo on your PO's.
- reading the help and agreement, it appears to be focused on the film-making industry.
There may be remedies to these shortfalls, if I could simply contact them and ask.
Antwort von LeBog Software
vor 6 Jahren
Dear Neil, thank you for your review. Sorry about your initial trouble. We actually have a toll free number that you can call 24/7. You can find the number on the main page of www.digitalpurchaseorder.com Let me also answer your questions: 1. You can add a big number of custom fields as well as customize your PO layout. We do mention in our FAQs to reach out to us. 2. You can also add your company logo to your PDF. This is also a service that we deliver for you. 3. Last but not least, we are operating in 16 industries and don't focus on films only. If you have any questions, you can call +1 888 DPO 7254 or email us support@digitalpurchaseorder.com
Susie W.
DPO has streamlined payment processes and has been well received by our teams
Kommentare: Our experience with DPO has been fanstastic. We are still building it out to get the most out of it. But so far, we are extremely happy with it and looking forward to getting further down the road with it to fully utilize its features.
Vorteile:
DPO is in an incredibly intuitive tool making it super easy to deploy. It accommodates a generous variety of scenarios and the overall aesthetic is great. We are receiving very positive feedback from the users and it has really helped streamline our accounts payable process. What I like most is the ability to attach files and collect approvals in one document that can be converted as a pdf for our digital AP files. Another great feature is the automatic alerts to approvers as well as those responsible for facilitating payment. I'm a huge fan!
Nachteile:
I would like to see more reporting features. It's possible that they exist and I just haven't figured out how to get them but for example, I would like to be able to export individual departments to Excel. I've only been able to manage a full export of all data - which is great to have but I'd like to be able to customize reports. I would love to see it interface with our accounting software.