Digital Purchase Order

Digital Purchase Order

von LeBog Software

Wer verwendet Digital Purchase Order?

Baugewerbe, Hotellerie, Handwerks-Unternehmen, Logistik, Freiberufler, kleine und mittlere Unternehmen, Events, Automotive, Energie & Umwelt, Finanzdienstleistungen, Gesundheitswesen, Pharma, Schulen

Was ist Digital Purchase Order?

Dieses Cloud-basiertes Bestellsystem ist eine preisgekrönte Software, die den Kaufprozess vereinfacht und die Notwendigkeit mehrerer E-Mails und manueller Zirkulation beseitigt. DPOs erweiterte Benutzeroberfläche ist einfach zu bedienen und steht rund um die Uhr zur Verfügung. Sie funktioniert mit mehreren Sprachen und Währungen und ist auch über mobile Anwendungen verfügbar. Unsere Kunden haben mehr als 200 Optionen, ihre Einstellungen nach Wunsch anzupassen. Im Durchschnitt dauert es weniger als fünf Minuten, eine endgültige Genehmigung innerhalb von DPO zu bekommen.

Digital Purchase Order – Details

LeBog Software

http://www.digitalpurchaseorder.com

Gegründet 2013

Digital Purchase Order – Preisübersicht

Digital Purchase Order ist verfügbar ab 19,00 $/Monat. Digital Purchase Order bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Digital Purchase Order findest du unten.

Startpreis

19,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Digital Purchase Order Funktionen

Einkaufssoftware
Ausgabenmanagement
Bedarfsmanagement
Beschaffungsmanagement
Bestell-Management
Compliance Management
Inventarverwaltung
Lieferanten-Management
Rechnungsverarbeitung
Vertragsmanagement

Digital Purchase Order – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 40 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.5/5
Benutzerfreundlichkeit
4.6/5
Kundenservice
4.6/5
Funktionen
4.3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.6/5

Best PO software I've ever used

Bewertet am 25.3.2019
Josie F.
Set Decoration runner
Design, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Speed, ease, accessibility, ticks every box.

Vorteile: So easy to pick up and execute every operation, so commonsensicly put together hands down the easiest PO software I've ever used especially in comparison to sites like EzyPO. I will be sticking with DPO for good and always recommending.

Nachteile: Nothing. I haven't found anything yet to complain about other than it not being clear how to delete a PDF upload if you need to update it/upload an updated one.

Easy to use PO system

Bewertet am 25.10.2018
Ryan W.
Financial Controller
Metallabbau, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Great overall experience, easy to use system which allows staff to lodge PO's on the run and office staff to control costs effectively.

Vorteile: We loved the fact that it was easy to use and upload our accounts structure to. The App really made a difference for our guys to make purchase orders on the run. The web interface also was easy to use and administer. Setting authorization/purchase limits for users was a great function.

Nachteile: Limited user base for the price of the product, expenses when you have to run multiple PO books (different subsidiaries).

Great Product!

Bewertet am 6.3.2017
Eric M.
Purchasing Manager
Geschäftsbedarf & -einrichtung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I've used Digital Purchase Order for one year and it has been great. It's very user-friendly and the representative has given great and prompt customer service any time I've needed help. I do wish the mobile app was a bit more easy to use and more similar to the desktop version but for now, it is still a good tool.

Vorteile: Very easy to use and helps me keep track of my purchases.

Nachteile: The app needs more work. It takes more time to use it if you are used to the desktop version because it is very different. I wish that the fields to be filled out were prompted in the same order that they are in the desktop version.

Pre-sale support

Bewertet am 5.10.2016
Neil K.
Quelle des Nutzers 
2/5
Gesamt
2/5
Benutzerfreundlichkeit
2/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: I have taken a trial version and have some questions about the product prior to thinking of buying it. There does not appear to be a way to contact anyone in the company except a phone number in Germany which I have not tried.
There also appear to be some major shortfalls:
- no consideration of sales tax or VAT on the PO.
- can add some custom fields to PO, but cannot determine WHERE they will appear.
- cannot customize the layout of the PO.
- no units of measure
- doesn't appear to be a way to put your company logo on your PO's.
- reading the help and agreement, it appears to be focused on the film-making industry.
There may be remedies to these shortfalls, if I could simply contact them and ask.

Antwort des Softwareanbieters

von LeBog Software an 5.10.2016

Dear Neil,

thank you for your review. Sorry about your initial trouble. We actually have a toll free number that you can call 24/7. You can find the number on the main page of www.digitalpurchaseorder.com

Let me also answer your questions:

1. You can add a big number of custom fields as well as customize your PO layout. We do mention in our FAQs to reach out to us.
2. You can also add your company logo to your PDF. This is also a service that we deliver for you.
3. Last but not least, we are operating in 16 industries and don't focus on films only.

If you have any questions, you can call +1 888 DPO 7254 or email us support@digitalpurchaseorder.com

DPO

Bewertet am 13.9.2018
Mathew B.
COO
Metallabbau, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We have been using this for about a year now and it works well once everyone has graduated from a short learning curve.

Vorteile: Can track and process PO's digitally and from your mobile phone. Links with accounting software.

Nachteile: The menu for administration options are a little bit cumbersome to set at first.