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FieldEdge Flat Rate Mobile

FieldEdge Flat Rate Mobile

Was ist FieldEdge Flat Rate Mobile?

Bist du bereit, dein Servicegeschäft mit Pauschalpreisen und digitalem Auftragsmanagement aufs nächste Level zu heben? Mit Coolfront Mobile können Techniker*innen die häufigste Frage eines/r Hausbesitzers/in leicht beantworten: „Wie viel wird das kosten?“ Die umfangreiche Pauschalpreisdatenbank von Coolfront umfasst mehr als 30.000 Reparaturen und 16.000 Teile. Coolfront ist eine führende Zero-Cost-Pauschalpreis- und Auftragsmanagement-App mit QuickBooks-Integration. Und das Beste von allem? Du kannst Coolfront kostenlos mit 50 Arbeitsaufträgen testen.

Wer verwendet FieldEdge Flat Rate Mobile?

HLK-, Sanitär- und Elektrounternehmen, die auf anwendungsbasiertes Arbeitsauftragsmanagement umsteigen. Enthält eine umfassende Pauschalpreisdatenbank mit über 30.000 Reparaturen, unterstützt aber jedes Tarifmodell.

FieldEdge Flat Rate Mobile Software - 1
FieldEdge Flat Rate Mobile Software - 2
FieldEdge Flat Rate Mobile Software - 3
FieldEdge Flat Rate Mobile Software - 4
FieldEdge Flat Rate Mobile Software - 5

Du bist nicht sicher, ob FieldEdge Flat Rate Mobile das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

FieldEdge Flat Rate Mobile

FieldEdge Flat Rate Mobile

4,3 (459)
0,01 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
32
3
4,2 (459)
4,3 (459)
4,4 (459)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
49,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
138
11
4,6 (2.777)
4,6 (2.777)
4,7 (2.777)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu FieldEdge Flat Rate Mobile

Housecall Pro
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Rechnungshistorie
Terminplanung
RazorSync
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Planung
Kalenderverwaltung
Terminplanung
FieldEdge
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Versandmanagement
Invoice Simple
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Rechnungen
Online-Abrechnung
Rechnungshistorie
Jobber
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Felder
Arbeitsauftragserstellung
Kundenmanagement
Salsa CRM
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kontaktmanagement
Spenden-Tracking
Profit Rhino
Am besten bewertete Funktionen
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Rechnungsmanagement
Less Paper
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Daten
Kontakt-Datenbank
Terminplanung
Simpro
Am besten bewertete Funktionen
Fortschrittsverfolgung in Prozent
Job-Planung
Wartungsplanung

Bewertungen über FieldEdge Flat Rate Mobile

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,4
Funktionen
3,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
50%
4
36%
3
11%
2
2%
1
1%
Vladimir
Vladimir
Operations Manager, HVAC Service Technician in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bau, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Excellent software for invoices and scheduling

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

Integrated features such as scheduling onto Google calendar and ability to customize repairs, requires customer approval beforehand so that there’s no question on payment

Nachteile:

Lags when synchronizing across multiple devices, sometimes doesn’t find previous customer service history accurately

Antwort von Xplor Technologies

vor 5 Jahren

Thanks, Vladimir for the review! Glad you like the Google Calendar Add-On :) Stay Cool! Kate @ Coolfront

Stacy
Service Coordinator in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great program & great value

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Overall it has been great, however there is a much room for improvment.

Vorteile:

I love the ease of use. All of our technicans can easily navigate the awesome flatrate book, with its up to date pricing. THe invoices port right into our Quickbooks accounting program.

Nachteile:

If you have a ship to address with a different billing address, only the billing address displays on the work order when linked to quickbooks. Also in the agreements section it would be helpful if when searching for an agreement to add onto a work order if that information was in alphabetical order, however its not, it is in order by when it was added. FOR us this causes much headache and wasted time searching a long list that is rather difficult to find items.

Antwort von Xplor Technologies

vor 5 Jahren

Great feedback, Stacy! And thanks for the 5-star review!! Stay Cool! Kate @ Coolfront

Matt
Service tech in USA
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

I like a lot but a lot is to desired.

3,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Ease of use. Can be operated quickly with little experience. Like the part finder if you know how to use it.

Nachteile:

I hate when it wants to update while either writing notes or searching for a part. I wish there were tabs in my favorites for favorite filters, types of freon, or belts instead of looking over my favorites 3 or for times. I wish I could add a custom part or charge myself instead of having my office remake what I've already done just so they can send it back to me to add it on my favorites. All of the other techs said the same about updates. Add them to the home page when available. Frustrating. Finally inputting carrier numbers usually calls for 2 additional numbers or letters at the beginning of a part number. If typed in using the part number supplied from carrier it fails to find it. If those 2 first numbers or letters are left off when typing it in it will find it every time. I have found this only on carrier parts. Thank you for your help.

Joshua
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Coolfront is good but striving to achieve greatness

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: I have been using Coolfront for 9 months now and they are truly making an effort to improve but I'm really waiting to see if this is going to be worth it as a long term solution.

Vorteile:

Coolfront has fixed many of the bugs and random updating problems from the past. It integrates well with quickbooks and now offers payment options on the invoice with automated follow up survey options. There is a large database of repairs and equipment that makes invoicing quick and easy.

Nachteile:

Coolfront really really needs a downloadable app. Integration to quickbooks could be more advanced by applying payments collected on the job to the proper account upon sync. There us a lack of Lennox equipment and the pricing of the existing Lennox equipment is not accurate ($200 air filter?). The "get savvy" link would be much more useful by allowing customization. The technician assigned to the job should correlate to the email address that is seen on the invoice. The amount of invoices used does match the amount of invoices I've been charged for (Overcharged).

Antwort von Xplor Technologies

vor 5 Jahren

Thank you for your feedback and 5-star review, Joshua!! Stay Cool! Kate @ Coolfront

Bryan
Bryan
company owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

COOLFRONT has been a very pleasurable and user friendly software system for us.

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

We had tried 2 other scheduling software providers prior to finding COOLFRONT. In both cases the experience was stressful and was not beneficial to our company's production and therefore our bottom line. COOLFRONT has had 2 positive effects on our business. Not only did it solve our scheduling conflict issues, but also gave us access to new, up-to-date, flat rate pricing that has increased our bottom line and helped us become a more productive service company.

Nachteile:

If there was one thing I would change about COOLFRONT, It would be to give ADMIN the ability to make changes to the cost of a part. When management feels like a customer needs a discount for that part or service, in my opinion, It would be much easier to simply adjust the cost of the entry that a tech has already found in the COOLFRONT data base, instead of having to make up a custom repair and price for that part .