primaERP Time Tracking

von ABRA Software

4.5 / 5 23 Bewertungen
primaERP Time Tracking

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Wer nutzt diese Software?

Berater, Vermarkter, Manager, Freiberufler, Designer, Personen, die für mehrere Kunden arbeiten, Teams

Durchschnittliche Bewertung

23 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $3.99/Monat
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support währen der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • ABRA Software
  • http://www.primaerp.com
  • Gegründet 1991

Über primaERP Time Tracking

Eine Zeiterfassungssoftware mit detaillierten Berichten, Stoppuhr, mobilen Anwendungen usw. Kostenlos für drei Nutzer.
Du kannst auch ansprechende Rechnungen erstellen, die auf deiner erfassten Zeit basieren, und dem Projekt, Kunden, Aufgaben usw. Stundensätze hinzufügen. Seit kurzem gibt es auch ein neues Modul, primaERP Attendance, mit dem du ein- und ausbuchen und automatische Arbeitszeittabellen erhalten kannst. Die Anwendung ist wie immer kostenlos!

primaERP Time Tracking Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Abrechnungsfähige & Nicht-abrechnungsfähige Stunden
  • Automatische Zeiterfassung
  • Mehrere Abrechnungstarife
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mobile Zeiterfassung
  • Offline-Zeiterfassung
  • Urlaubsverwaltung
  • Zeittabellen-Management
  • Überstunden-Berechnung

Empfohlene Produkte

Die hilfreichsten Reviews für primaERP Time Tracking

Since 4 years my favorite time tracking tool

Mit Google übersetzen Bewertet am 12.10.2017
Lukas L.
Geschäftsführer
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: First things first: We're a team of two software developers with about 4 main customers and many different projects. We have fixed prices projects as well as different hour rates which mostly depend on the customer but sometimes also on a specific project.
We initially choose primaERP because we wanted a free tool and primaERP is free for a team of up to 3 people.
primaERP fits to all our needs: we can create customers, projects, activities (with individual hour rates) and book our work on that. And it does that with a very intuitive since more than 4 years.
It has great filtering possibilities to show us exactly the figures we're interested in.
Also we can export a report for our customers with the exact pricing and descriptions we entered for each booked hour.

Nachteile: The only cons are not really showstoppers but it would be nice if they got fixed/optimized:
- I usually have primaERP open in a fixed tab in my browser (all the time). When I want to book hours after a day of work I click on the "+" Button but then it get the info that the session expired and reloads the complete page. Thats a bit annoying
- We export monthly reports for our customers as PDF. That works good, but you would not win a design price for the layout of those reports. It would be great if I could just select which columns I need to export. For example: I filter on the customer and then export, but the name of the customer is still in each booking row.

My team loves this system - easy to learn, easy to use and they can generate their own hours report.

Mit Google übersetzen Bewertet am 12.10.2017
Michelle J.
Office Manager
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: This software cuts down on how much time I spend dividing time to clients and my invoices look so much more professional than if I did it myself!

Vorteile: I enjoy that the reports lets me select 'unassigned' in order to see where the gaps are in the weekly hours. Billing software is easy and I love that I can customize which fields on the invoice I want seen.

Nachteile: I don't like that there is no capability to modify records in bulk (i.e. the client field). I also wish there was a feature to send messages to my users (i.e. a splash screen or chat) on filling out their time records or tips for them based on how I see their system being used.

Antwort des Softwareanbieters

von ABRA Software an 20.10.2017

Hi Michelle, thanks for great your review!

You mentioned that there is " no capability to modify records in bulk " In fact, the function is there. In Dashhoard > Team Overview > Table view you can move time records to other projects and do other bulk changes. Hope this will make your life easier!
Check the blog article about that:
http://blog.primaerp.com/2017/05/bulk-changes-how-to-transfer-time.html

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