DoctorConnect

DoctorConnect

von Adtel International

Wer verwendet DoctorConnect?

Allgemeinmedizin Zahnärzte Orthopädie Psychische Gesundheit Krankenhäuser mit mehreren Fachbereichen Pädiatrien Urologie

Was ist DoctorConnect?

Multi-Channel-Terminerinnerungssystem, das in deine bestehende EMR- oder Praxisverwaltungssoftware integriert werden kann.
DOCTORCONNECT wurde entwickelt für:
1. eine Verbesserung der Patientenversorgung
2. eine deutliche Reduzierung von nicht wahrgenommenen Terminen
3. eine Erhöhung des Cashflow
4. eine höhere Büroeffizienz
5. eine höhere Patientenzufriedenheit
6. eine bessere Onlinebewertung (Healthgrades, Google+, Yelp, usw.)

DoctorConnect – Details

Adtel International

https://www.doctorconnect.net

Gegründet 1994

DoctorConnect – Kostenübersicht

DoctorConnect bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von DoctorConnect ist ab 99,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

99,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

DoctorConnect Funktionen

Patientenbindung Software
Fortschrittsverfolgung
Kollaboration
Mobiler Zugriff
Patientenportal
Patientenweiterbildung
Persönliche Gesundheitsakte
Pflegeplanung
Selbstorganisation
Terminplanung
Textnachrichtenversand
Anruferinnerungen
E-Mail Erinnerungen
Kalenderverwaltung
Nachverfolgen von Terminbestätigungen
Online-Buchung
SMS-Erinnerungen
Terminplanung
Umschuldung
Wiederkehrende Termine
Zahlungs-Erinnerungen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Arzt-Management
Drag-and-Drop
HIPAA konform
Mehrere Standorte
No-Show-Nachverfolgung
On-Call-Pläne
Personalverwaltung
Self-Service Portal
Terminplanung
Verwaltung von Patientenakten
Wiederkehrende Termine

DoctorConnect – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 26 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,8/5
Benutzerfreundlichkeit
4,8/5
Kundenservice
4,8/5
Funktionen
4,7/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Verifizierter Rezensent
Front Office Manager
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.6.2018

"Awesome "

Vorteile: I like that I can send out mass notifications to patients when a doctor needs to reschedule for the day. It saves me time from having to call each patient.

Nachteile: So far so good. I have no complaints at this time for this software. Hopefully it will stay that way.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.6.2018
Joshua L.
Operations Manager
Psychische Gesundheitsfürsorge, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.2.2020

"DoctorConnect, great product, terrific staff, and swift customer support!"

Kommentare: My overall experience, as a main user and implementer of the software within our practice, has been nothing but positive. They have taken time to train me and my team with excellence and diligence. Any issues or questions have been worked on and resolved almost 100% of the time within 24-hours (unless the project required more time). My account manager and every developer/IT staff member has been extremely helpful, kind, and professional.

Vorteile: DoctorConnect, hands down, has saved our administrative support staff hours! The automated reminders work great with our EMR/EHR thanks to the great IT team to help set this up for us. We are able to save time and money by reaching our clients the way they want to be communicated with (text, call, email) while reducing no-show/cancelations. We are able to catch many no shows before they happen by communicating with clients that have not previously confirmed their appt with a quick and easy text! We were able to create many pre-defined templates, based on our admin/client needs, that helped us streamline our admin communications with little to no training while increasing effective client communication with little confusion.

Nachteile: There's not much that we don't like about DoctorConnect. One drawback is their "Waitlist" feature. From what I was told, it's still beta. I am tech-savvy and I still have not been able to figure out how to use it in a way that it would not create my team more work or extended training. Although, I did speak with their team of developers and my account manager and gave feedback that they have gladly taken and welcomed. I expect this feature to be one of their key features that will only complement its success. This automation will help save our practice more time and money once it has been perfected.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.2.2020
Tammie G.
Office Manager
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.4.2018

"Still getting to know the processes"

Kommentare: Less no show appointments

Vorteile: Lets you know what patients want to reschedule days before appointment. Opens schedule for new appointments

Nachteile: Patients get calls on Sunday's after 7:00 pm Example P Ross apt 4-13-18 received two calls on a Sunday after 7:00 pm. Please remove calls after 3:00 on Sundays

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.4.2018
Selene C.
Hospitality Administrator
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.4.2018

"Effective service, with exemplary customer service!"

Vorteile: The software is simple to use, as it's completely automated! Any changes I want to make are easy to do myself, but if I find myself stuck, help is a quick email or phone call away. It has removed one of the most-frustrating tasks from my front desk staff-- calling patients with appointment reminders!
You can do so much with this program, not only reminders-- you can ask for and display patient reviews, set up recalls for future appointments, send emergency calls/texts when the office is closed due to inclement weather (or if we're running quite behind), and more. It has saved us money, and is well worth every penny.

Nachteile: It'd be nice to have more customization options when it comes to the Recare setup. Other than that, it's great!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.4.2018
William H.
CEO
Medizinische Praxis, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.5.2019

"Appointment Reminders Made Easy"

Kommentare: The DoctorConnect Support team has been outstanding to work with. They helped us customize our Survey eMails, and they were easy and excellent to work with.

Vorteile: DoctorConnect syncs with our web-based PM system, and has delivered outstanding appointment reminder and review/survey collection for us for several years. We've not any a single technical glitch in since we converted to them in early 2016.

Nachteile: We knew going into the selection of DoctorConnect that it would not be a bi-directional interface in the short-term. The 1-way interface presents 1 or 2 predictable problems but it is not a major issue.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.5.2019