PayStand

PayStand

von PayStand

Wer verwendet PayStand?

Medium to enterprise level organizations that want the ability to pay no transaction fees, to enable multiple payment methods, and to have a branded checkout experience to pass onto their customer

Was ist PayStand?

PayStand's Payments-as-a-Service platform creates a smart billing a payment network that digitizes receivables, automates processing, reduces time-to-cash, lowers transaction costs, and enables new revenue. PayStand provides multiple payment options in the same portal -- eCheck & ACH, Debit & Credit cards -- and integrates seamlessly with all major ERP systems. Our end-to-end payment solution automates your entire enterprise cash cycle.

PayStand – Details

PayStand

http://www.paystand.com

Gegründet 2013

PayStand – Preisübersicht

PayStand bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für PayStand findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

PayStand Funktionen

Zahlungsabwicklung Software
ACH Scheck-Transaktionen
Belegdruck
Bitcoin-kompatibel
EC-Karten-Unterstützung
Geschenkkarten-Management
Integration von Zahlungsabwicklungsdiensten
Mobile Zahlungen
Online-Zahlungen
Unterschriften-Erfassung
Verkaufspunkt POS-Transaktionen
Wiederkehrende Abrechnung

PayStand – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 15 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.3/5
Benutzerfreundlichkeit
4.3/5
Kundenservice
4.1/5
Funktionen
4.3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.5/5

Pay Stand is very easy to use to get payments from our customers.

Bewertet am 2.8.2017
Teela B.
Manager
Versicherung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Easy to collect payment from clients.

Vorteile: I like that the system is able to verify funds before clients make payments. The system is also very user friendly.

Nachteile: I didn't like that there wasn't a manual ach options I could use but that has been fixed. I also don't like that I can't send new clients a link with prefilled information so they can just make a payment.

Great, personalized approach to online payments

Bewertet am 28.7.2017
Bill L.
CEO
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: PayStand is incredibly innovative and constantly pushing the envelope on payments technology. They also have incredible customer service. You can pick up the phone and talk to a real person.

Nachteile: As an enterprise customer, getting started took some effort, but the PayStand team was there for us every step of the way.

Satisfied user

Bewertet am 9.8.2017
Marketa C.
Finance Specialist
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Ability to get paid by our clients in ways that most suits them, but still are very convenient for us.

Vorteile: The customer support - the response to our questions is very fast. Any question, query or issue we had was looked at and solved.

Nachteile: Sometimes it is hard to reconcile the payments on our bank account with the incoming payments to PayStand. But we were informed this should become easier with some planning updates.

Slow Customer Support

Bewertet am 3.10.2018
Verifizierter Rezensent
Owner and President
Groߟhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
2/5
Gesamt
2/5
Benutzerfreundlichkeit
2/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We currently use it - and hope for the system to improve. But overall we strugle if it is the best for our compnay.

Vorteile: API integration worked good to tie in with our systems.

Nachteile: Bugs in the system - and slow response from customer service. Slow to respond on charge backs.

Great Merchant Program

Bewertet am 15.5.2018
Jennifer B.
Agent
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Paystand allows our clients to make payments to us quickly and with out a huge fee when using their checking account. We have never had a payment returned as insufficient because Paystand verifies if it's a good payment beforehand.

Nachteile: There customer service uses an answering service and you have to wait for a call back. I would like to be able to speak to someone immediately.