RepeatRewards

von Pro/Phase Marketing

Wer verwendet RepeatRewards?

RepeatRewards funktioniert für unabhängige Unternehmen, Unternehmen mit mehreren Standorten sowie Franchise-Unternehmen. Die Lösung richtet sich an Restaurants, Apotheken, Hardware, Einzelhandel und andere persönliche Dienstleistungsunternehmen (Salons usw.).

Was ist RepeatRewards?

RepeatRewards bietet eine effektive und kostengünstige Kundenbindungssoftware und mehr. Du erhältst alle Tools, um eine Kundendatenbank aufzubauen und zu pflegen und Kund*innen zu belohnen, damit sie mehr ausgeben. Du wirst die nutzerdefinierten Marketingkampagnen lieben, die effektiv und über Direct Mail, E-Mail und mobile Apps verfügbar sind. Integriere es in andere Dienste, die mit der RepeatRewards-Loyalitätssoftware funktionieren, wie „Empfehle einen Freund“ und „Umfrage“. Funktioniert mit vielen POS.

RepeatRewards – Details

Pro/Phase Marketing

http://www.repeatrewards.com

Gegründet 1986

RepeatRewards Software - 1
RepeatRewards Software - 2
RepeatRewards Software - 3
RepeatRewards Software - 4
RepeatRewards Software - 5
Videos zu RepeatRewards
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Startpreis

39,00 $/Monat
59,95 $/Monat
149,00 $/Monat
Nicht verfügbar

Kostenlose Version

Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein

Gratis Testen

Gratis Testen Nein
Gratis Testen Nein
Gratis Testen Ja
Gratis Testen Nein

RepeatRewards – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • E-Mail/Helpdesk
  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert
  • Android (mobil)
  • iPhone (mobil)
  • iPad (mobil)

Training

  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

RepeatRewards Funktionen

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Angebot in sozialen Medien
  • Angebotsmanagement
  • Anpassbare Vorlagen
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bonus-Verwaltung
  • CRM
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Commerce-Management
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Daten
  • Engagement-Tracking
  • Gamification
  • Geschenkkarten-Management
  • Kampagnen-Segmentation
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Kommunikationsmanagement
  • Kundenaktivitäts-Tracking
  • Kundenbefragungen
  • Kundendatenbank
  • Kundenhistorie
  • Kundenkarten
  • Kundenkonten
  • Kundenportal
  • Kundenprofile
  • Kundensegmentierung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Leistungskennzahlen
  • Mehrere Kampagnen
  • Mitglieder-Portal
  • Mitgliedschaft-Management
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Multichannel-Marketing
  • Rabattmanagement
  • SMS-Marketing
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration
  • Transaktionshistorie
  • Treueprogramm
  • Umfragen & Feedback
  • Verkaufspunkt POS
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Siehe die vollständige Kundenbindung Software Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebotsmanagement
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bonus-Management
  • Bonus-Verwaltung
  • CRM
  • Daten-Import / -Export
  • Drip-Kampagnen
  • E-Commerce-Management
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Verteilung
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Daten
  • Engagement-Tracking
  • Feedback-Management
  • Gamification
  • Geolokalisierung
  • Geschenkkarten-Management
  • Kampagnen-Segmentation
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Kanalmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Kundenaktivitäts-Tracking
  • Kundendatenbank
  • Kundenhistorie
  • Kundenkarten
  • Kundenkonten
  • Kundenprofile
  • Kundensegmentierung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Kundentreuesystem ohne Karten
  • Mehrere Kampagnen
  • Mitglieder-Portal
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Multichannel-Marketing
  • Rabattmanagement
  • SMS-Marketing
  • Social-Media-Integration
  • Treueprogramm
  • Verkaufspunkt POS
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Siehe die vollständige Kundenbindungsprogramme für Kleinunternehmen Liste

RepeatRewards Alternativen

Mehr Alternativen zu RepeatRewards

RepeatRewards – Erfahrungen

Alle 172 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
94
4
65
3
12
2
1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Verifizierter Rezensent
Social Media Coordinator
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
  • Benutzerfreundlichkeit
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
  • Kundenbetreuung
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 9.10.2018

"We LOVE using RepeatRewards!"

Kommentare: We will continue using RepeatRewards to track our customers' purchases and rewards -- it's fun and easy to use overall!

Vorteile: RepeatRewards makes it easy for our customers to earn loyalty points and gift certificates for our store! It also makes it easy to compile information (such as statistics, age group, and frequent shoppers) to make it easier for us to advertise for their needs.

Nachteile: It was a little difficult to figure out the software at first -- there are tutorials to use the product, however, we still had to figure out some of the features on our own accord.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 9.10.2018
David K.
Owner
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
  • Benutzerfreundlichkeit
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
  • Kundenbetreuung
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 13.6.2017

"The past few months the system has been huge improvements the that customer service is awesome!"

Kommentare: EMail , postcard, letters, newsletter, surveys, follow ups, lost customers, Bdays, anniversaries, and more on autopilot. Customer service is top notch and pricing for the service is well worth the ROI.

Vorteile: It emails customers if that bounces auto postcards go out
Newsletter service I've started using recently is excellent the price is good, printed and eversion is sent. Color printed pricing is the best I've found.
The software is getting updated to easier reading and easier to use
Staff is outstanding easy to communicate with and good attitude.
I belive it's one of the most robust rewards system out thier.

Nachteile: They are improving things as I write this so comparing it to the past and writing about the past would not be fair in my opinion.
Maybe having a POS system for Clothing that is integrated would be awesome and that would be the perfect world.

Antwort des Softwareanbieters

von Pro/Phase Marketing an 21.6.2017

Thanks for the review! We're glad you are enjoying the program and we are happy to hear you are excited about all the new features we came out with recently and are in development with currently! If you ever need anything at all, please do not hesitate to ask. -RepeatRewards

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 13.6.2017
Genn H.
manager
Einzelhandel, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
  • Benutzerfreundlichkeit
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
  • Kundenbetreuung
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 6.12.2016

"Rewards experience!"

Kommentare: I believe in order to take advantage of all the system has to offer you must have someone in your organization be the go-to person for your companies rewards. The system is pretty simple to use and signing up members is easy BUT I think in order to get the best bang for your buck repeat rewards need to rejuvenate their customer service, team. I think my company would utilize more of the product if we understood better the ways to make the system work more efficiently for our company. If you chose to utilize rewards in your company they definitely work but you must have a dedicated staff member who works the process weekly - it needs time and dedication. I would be thrilled if they would offer online tutorials on how to utilize some of the tools and implement changes.

Vorteile: I like the ease of entering new members and some of the reporting is interesting to see. I do like that you can export into Excel any information / reporting.

Nachteile: I don't like that I can't find "help" for areas that I don't utilize that would benefit my company. when I reach out to customer service I get quick links and walk through but I think with the technology they could have customers help themselves with more on-line how to - visuals are much better... I also feel like I'm only scratching the service of what the program has to offer which is frustration - I love companies that are pro-active and push me to see what other things the program has to offer.

Antwort des Softwareanbieters

von Pro/Phase Marketing an 14.12.2016

Thanks for the review! We really appreciate you taking the time to submit it. One of our team members here will be reaching out to your shortly to go over our services in more detail to discuss what may be a good fit to consider changing or adding to your program.
-RepeatRewards

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 6.12.2016
Jennifer M.
Co-Owner
Essen & Trinken, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
  • Benutzerfreundlichkeit
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
  • Kundenbetreuung
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 31.5.2018

"Customer since 2006"

Kommentare: HAPPY CUSTOMERS

Vorteile: The software has so much capability -you use it all (all of the analysis & reporting) or just the individual parts you want/need. It is easy to find key data about your customers & their spending habits. We love our reward program-the customers dine, earn rewards & can easily redeem them. Repeat Rewards makes it easy for a small business like us!

Nachteile: It's not that I don't like the new version of the software (because I am a creature of habit) but I find myself going back to the older version to enter new member application data quickly.

Antwort des Softwareanbieters

von Pro/Phase Marketing an 4.6.2018

Thanks for the review! We're glad to hear how well things are working for your restaurant. We understand that new software can take a little getting used to but we'll be reaching out to see if you have any suggestions for ways we could make entering in new members easier with the new version of the merchant portal. We are always making updates based on customer feedback and would love to hear your thoughts. Thanks!
-RepeatRewards

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 31.5.2018
Jt R.
Marketing Director
Einzelhandel, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
  • Benutzerfreundlichkeit
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
  • Kundenbetreuung
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 6.12.2016

"Happy In Bardstown"

Kommentare: Repeat Rewards can tailor their services to our needs. Their staff is always accommodating and patient as they help me find what I am wanting. I would highly recommend them to any other pharmacy around us but I am selfish and want them just for my store!

Vorteile: Patience of the staff
Knowledge of the staff
And their willingness to offer services that in line with our mission statement

Nachteile: This is nitpicking, but the overwhelming number of services offered. I tend to get lost but this is more my responsibility than yours.

Antwort des Softwareanbieters

von Pro/Phase Marketing an 14.12.2016

Thanks for the review! We really appreciate you taking the time to input it. We do offer free email alerts to let you know about prohibited transactions that need review so we have set this up for you to start receiving those. If you need anything else- just let us know! -RepeatRewards

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 6.12.2016