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Was ist Phreesia?

Phreesia bietet eine Suite robuster Anwendungen zur Verwaltung des Patientenaufnahmeprozesses. Mit anpassbaren, skalierbaren und kostengünstigen Lösungen bindet Phreesia Patienten bei ihrer Betreuung eine moderne, konsistente Erfahrung. Gesundheitsorganisationen jeder Größe können die Mitarbeiterkapazität erweitern und die klinische Versorgung verbessern.

Wer verwendet Phreesia?

Webbasierte Lösung zur Verwaltung der Patientenaufnahme, mit der die Gesundheitsbranche Termine, Empfehlungen, Gesundheitsrisiken, Krankenversicherungen und Kosten verwalten und nachverfolgen kann.

Phreesia Software - 1
Phreesia Software - 2

Du bist nicht sicher, ob Phreesia das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Phreesia

Phreesia

4,3 (135)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
63
Keine Integrationen gefunden
4,4 (135)
4,2 (135)
4,4 (135)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
82
Keine Integrationen gefunden
3,8 (835)
3,5 (835)
3,6 (835)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Phreesia

athenaOne
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
HIPAA konform
Verwaltung von Patientenakten
Fortis
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Debit-/Kreditkartenverarbeitung
Zahlungsabwicklung
Relatient
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
HIPAA konform
SMS-Erinnerungen
Solutionreach
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Erinnerungen
Textnachrichtenversand
Legwork
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Kalenderverwaltung
Terminplanung
SimplyBook.me
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Planung
Online-Buchung
Terminplanung
TimeTap
Am besten bewertete Funktionen
Kalender-Synchronisierung
Kalenderverwaltung
Online-Buchung
Pabau
Am besten bewertete Funktionen
Medizinische Terminplanung
Patienten-Terminplanung
Verwaltung von Patientenakten
Medesk
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Online-Buchung
Terminverwaltung

Bewertungen über Phreesia

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
60%
4
26%
3
6%
2
3%
1
5%
Anna
Anna
Office Manager in USA
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The best patient intake service!

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Phreesia is easy to use. My favorite feature is the "email patient intake forms." We are able to send patients their electronic forms to fill out online before their appointment. It automatically loads into our system and patients are able to be seen on time and not have to wait to fill out paperwork.

Nachteile:

You have to enter patients Name, Address, DOB, and Gender before you are able to check someone in on the Tablet.

Carisa
Office Manager in USA
Medizinische Praxis, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Phreesia Review

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Aside from the software and how it has helped our practice, customer service from the very beginning until now is unmatched. I cannot say enough about the teams that I have worked with. They are patient, understanding and knowledgeable.

Vorteile:

Our implementation of Phreesia could not have come at a better time. We started Phreesia at the beginning of 2020. When COVID guidelines came about in March 2020, we were able to keep our doors open because patients could have their registration completed before coming to the office. They did not have to wait in the waiting room as they were able to bypass the receptionist and go directly into an exam room when the time came for their appointment. Phreesia has also helped us increase our A/R because of the email reminders we can send patients regarding their balances as well as the ability to set up payment plans that are comfortable for both patients and our office.

Nachteile:

There really isn't much to say as what we like least about Phreesia. We do have one common complaint among patients that the intake takes a long time but the information being requested is the same as on paper and necessary to their appointment.

Melissa
Director of Patient Access in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent product with a lot of valuable features

5,0 vor 5 Tagen Neu

Vorteile:

Daily census tracking to help identify staffing needs at a glance. Patient reminders and the fact they can go out via text and email since some patients may have either or. These are just a couple of the features I find most valuable from a patient access standpoint.

Nachteile:

Some of the E&B functionality can get confusing when payers aren't set up correctly, however, in these situations, the Phreesia support team has been great with not only helping resolve issues, but responding timely.

Amanda
Revenue Operations Manager in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Check in process has become easier!

3,0 vor 8 Monaten

Kommentare: There are so many benefits to using Phreesia. From cutting down on the old school printing daily schedules, verifying every patients insurance one by one, then calling each patient to confirm appointment date/times to capturing required information via previsit in advance of the appointment.

Vorteile:

Phreesia has grown tremendously over the years with their features, it’s amazing too see how far they have become. To be able to utilize technology & have a software to make things more streamlined with the day to day check in process for our increasing patient population is a must!

Nachteile:

There are a few enhancements I have offered, which would be beneficial to Phreesia. Phreesia always has new features to offer, sometimes too many without making changes/updates to previous features.

Chris
Chief Operating Officer in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Lots of Options But Phreesia is the Clear Cut Winner

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: We had a great experience from the design of the platform and working with the Phreesia team to customize the platform exactly the way we wanted it. They have flexibility to make it specific to your practice and the Phreesia team is incredibly knowledgeable and helpful.

Vorteile:

Completely streamlined the patient experience from reminder calls, Kiosk service for self check in, converted all our patient documents to digital format, allowed for online portal payments and have allowed us to create custom patient satisfaction surveys for our patients.

Nachteile:

Can be a little cost prohibitive for some smaller practices but made sense for our office which falls in the medium/large category. Customer success reps change frequently post implementation.