Wer nutzt diese Software?

Web-based patient intake management solution that enables the healthcare industry to manage and track appointments, referrals, health risks, medical insurance and costs.

Durchschnittliche Bewertung

34 Bewertungen
  • Gesamt 3.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 3.5 / 5
  • Kundenservice 4 / 5
  • Funktionen 3.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 3.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • Phreesia
  • http://www.phreesia.com
  • Gegründet 2005

Über Phreesia

Phreesia provides a suite of robust applications to manage the patient intake process. With customizable, scalable and cost-effective solutions, Phreesia engages patients in their care with a modern, consistent experience, while enabling healthcare organizations of all sizes to expand staff capacity and enhance clinical care.

Phreesia Funktionen

  • Fortschrittsverfolgung
  • Kollaboration
  • Mobiler Zugriff
  • Patientenportal
  • Patientenweiterbildung
  • Persönliche Gesundheitsakte
  • Pflegeplanung
  • Selbstorganisation
  • Terminplanung
  • Textnachrichtenversand
  • Betten-Management
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Entlassungsmanagement
  • Historische Berichte
  • Patienten-Standort-Nachverfolgung
  • Patientenfluss-Management
  • Patientenüberwachung
  • Wartezeit-Nachverfolgung
  • Zulassungsmanagement
  • EMR / EHR (elektronische / medizinische Gesundheitsberichte)
  • Elektronische Rezepte
  • HIPAA konform
  • Inventarverwaltung
  • Medizinische Terminplanung
  • Mehrere Büros
  • Mehrere Ärzte
  • Patienten-Terminplanung
  • Patientenabrechnung
  • Patientenakten
  • Patientenportal
  • Patientenregistrierung
  • Reklamationsabwicklung
  • Überprüfung der Versicherungsberechtigung
  • E-Mail Erinnerungen
  • IVR / Spracherkennung
  • Kalenderverwaltung
  • Online-Buchung
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Terminplanung
  • Umschuldung
  • Wiederkehrende Termine
  • Zahlungs-Erinnerungen
  • Zwei-Wege-Messaging
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Die hilfreichsten Reviews für Phreesia

Our office has had a fantastic experience with the Phressia system! Great customer service.

Bewertet am 11.7.2017
Julie C.
Business Office Manager
Gesundheit, Wellness & Fitness, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Help with insurance benefits and eligibility. Makes the check-in process much easier.

Vorteile: The implementation of the software with our system seemed easy with the help of the Phreesia personnel. I love that our front desk staff can verify benefits at the time of service! We collect at the time of service and if there is a balance from a previous visit - Phreesia notifies the patient at the time of check-in. This has really helped with collections from past visits. As an Administrator, I am able to run reports on the use of the system, patient satisfaction surveys, as well as many other reports. We are able to refund money back to the patient on the card that was used - without having to hold this card information in our office. Love the Phreesia system!

Nachteile: There are a few insurance companies that will not verify through the Phreesia system, although this is not really a big problem for us at this time. We really have not had any negative issues with Phreeisa or the many staff members that have helped us over the past year.

Easy self serve check-ins

Bewertet am 29.10.2018
Jennifer E.
Admin Assistant
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It has been a couple of years since I used this software but I tell people about it every chance I get!

Vorteile: This was so super simple for most people to check themselves in at our clinic! I absolutely loved having the ability to collect copays on the tablet. This system greatly improved patient satisfaction and reduced wait times at the check-in desk as well as provided enhanced patient privacy. I cannot emphasize enough how awesome this product is!!

Nachteile: The only downside to this system is that older people were often intimidated by it, but our staff simply sat down with the patient and asked the questions and recorded the answers. There were some bugs in the system and occasionally all tablets would stop working. This happened more often than it probably should have but overall, was not enough of a problem to outweigh the benefits!

We are a very busy ophthalmic practice and this has been very beneficial to us and our clients

Bewertet am 28.7.2017
Kelly C.
Admin Manager
Medizinische Praxis, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The best benefits are getting the patient back faster, eliminating paperwork to be scanned into the chart. The best feature has to be the capability to verify insurance coverage real time.

Vorteile: We really like that it is easy to use and the fact that we can get patients back to see the doctor faster. We also like that we can customize our policies to what we are needing for our practice.

Nachteile: We would prefer if it was touch screen especially for the elderly patients it is hard for them to hold the pen. And it would be nice if it was lighter

Phreesia has been great for our clinic in helping with consistency in copay collections

Bewertet am 15.7.2017
Heather B.
Administrator
Medizinische Praxis, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: increased income and less employee time is spent on checking patients in so that they can be used else where

Vorteile: The copay collection consistency has been very beneficial to our practice income. Pre visit is very helpful and convenient to both staff and patients.

Nachteile: The insurance E&B software needs improvement. There are important "notifications" that Phreesia doesn't clearly give us. Also, turn around time for support needs to be quicker, especially for important issues effecting clinic performance.

Adding Phreesia has made the Checkin process much more efficient

Bewertet am 17.7.2017
Monica P.
Clinical Supervisor
Medizinische Praxis, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The ability for patient to quickly complete and sign necessary forms for the office; and the ability to pay copays and balances on the Pad. Ortho Patients are often in a splint or cast so this is very helpful.

Nachteile: Advertisement at the end of the interview sometimes confuses patients if they are in fact finished. Patients sometimes think we are trying to sell them things. Sometimes they ask us about products listed and we have no idea what they are talking about

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