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Was ist Phreesia?

Phreesia bietet eine Suite robuster Anwendungen zur Verwaltung des Patientenaufnahmeprozesses. Mit anpassbaren, skalierbaren und kostengünstigen Lösungen bindet Phreesia Patienten bei ihrer Betreuung eine moderne, konsistente Erfahrung. Gesundheitsorganisationen jeder Größe können die Mitarbeiterkapazität erweitern und die klinische Versorgung verbessern.

Wer verwendet Phreesia?

Webbasierte Lösung zur Verwaltung der Patientenaufnahme, mit der die Gesundheitsbranche Termine, Empfehlungen, Gesundheitsrisiken, Krankenversicherungen und Kosten verwalten und nachverfolgen kann.

Phreesia Software - 1
Phreesia Software - 2
Phreesia Software - 3
Phreesia Software - 4
Phreesia Software - 5

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Phreesia

Phreesia

4,3 (155)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
78
15
4,4 (155)
4,2 (155)
4,4 (155)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
32
Keine Integrationen gefunden
4,6 (121)
4,4 (121)
4,6 (121)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Phreesia

Fortis
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Debit-/Kreditkartenverarbeitung
Zahlungsabwicklung
Solutionreach
Am besten bewertete Funktionen
Confirmations/Reminders
Erinnerungen
Textnachrichtenversand
athenaOne
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
HIPAA konform
Terminplanung
Relatient
Am besten bewertete Funktionen
Anruferinnerungen
Confirmations/Reminders
SMS-Erinnerungen
Luma Health
Am besten bewertete Funktionen
Confirmations/Reminders
Daten-Import / -Export
Mehrere Standorte
Sistem Otel
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
AdvancedScheduling
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Simple Interact
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Patienten-Aufnahme
Patientenfluss-Management
Waystar
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Reklamationsabwicklung
Überweisungsbescheid

Bewertungen über Phreesia

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
63%
4
23%
3
6%
2
3%
1
6%
Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Having used reesia for over a decade this is a wonderful product and is so helpful and so many ways

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: This product is such a cost saver and Time Saver for the entire practice

Vorteile:

The amount of money that it saves on forms is wonderful. By having them in Frasier and having them uploaded into the EHR is such a Time Saver

Nachteile:

Often patience will be resistant to using it however once someone shows them how or they have done it before they see how it's simple and easy to use it is

Sandra
COO in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Product!

5,0 vor 12 Monaten

Kommentare: Planning prior to launch was good, the product itself is good. We are new so that is all I have for now.

Vorteile:

The layout and functionality of Phreesia is great. I love the payment plan feature and the fact that a medical history is started prior to the visit.

Nachteile:

There are still areas where work is redundant. Hopefully Compulink and Phreesia will continue efforts to merge the workload.

Kelsey
MD in USA
Medizinische Praxis, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

DO NOT RECOMMEND

1,0 vor 11 Monaten

Kommentare: Extremely frustrating, time consuming, and expensive. Customer support communication was a complete disaster. Management was helpful but very difficult to get in touch with. Despite the product not working, they are not letting me out of my contract early. I absolutely do not recommend.

Vorteile:

Phreesia was easy to set up and implement. This was mostly because I worked with a fantastic representative that made it easy. He was then promoted and my representative from then on was not helpful.

Nachteile:

I used Phreesia for almost 2 years. Within months I was already asking for managers to get involved. For one year, I spoke with representatives in a one hour zoom call every other week, sent multiple emails about issues each week, submitted cases about errors with examples, etc. Despite the amount of detail and examples for each error, the customer support that would respond to submitted cases would respond with an answer that seemed like we were talking about a completely different thing. I have a 7 page word document of the number of cases/examples of errors that we submitted without resolve. After one year and speaking to 3 managers during that time, Phreesia reported that I was having to deal with an excessive amount of issues and because of that, they would start the process over from the ground up. I spent COUNTLESS hours working on Phreesia taking me away from my practice and my patients. After another 8 months of this and spending $17,500, I gave up and asked to terminate the contract early. Even with all of the above, they are not terminating early and are making me pay the additional 4 months, costing another $3,500.

Echo
Director of Financial Operations in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Positive experience with Phreesia

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: It has been a positive experience. The implementation team is very helpful and has continued with weekly meetings to ensure that everything is running as expected.

Vorteile:

The ability to collect payments, automated eligibility checks, support received during implementation.

Nachteile:

I haven't had any negative experiences with Phreesia in the very short time we have used it.

Mark
EMR Manager in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Implementation for Stanislaus County

5,0 vor 9 Monaten

Kommentare: the overall experience has been pleasant and god.

Vorteile:

The prompt response from our account rep and Phreesia support has been very good.

Nachteile:

Nothing noted at this point on something we do not like.