Was ist 1CRM?

Mit 1CRM können Unternehmen langfristige Kundenbeziehungen mit der intuitiven, anpassbaren und kosteneffektiven CRM-Lösung auf dem Markt schaffen. 1CRM zeichnet sich durch die Einbindung von Auftragsmanagement, Service-Management und Projektmanagement in sein CRM-Framework aus – inklusive Arbeitszeittabellen und Spesenabrechnungen.

Wer verwendet 1CRM?

Kleine und mittlere Unternehmen, die nach einer vollständigen und kosteneffizienten CRM-Lösung suchen, die sie an die spezifischen Anforderungen ihres Unternehmens anpassen können.

Wo kann 1CRM bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Windows (On-Premise), Linux (On-Premise), Android (mobil), iPhone (mobil)

Über den Anbieter

  • 1CRM
  • 1997 gegründet
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, China, Deutschland, Indien und 5 weitere

Sprachen

Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch, Spanisch

Über den Anbieter

  • 1CRM
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1CRM – Videos und Bilder

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12,00 $/Monat
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Nicht verfügbar
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10,00 $/Monat
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1CRM Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgabenmanagement
  • Auftragsmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Chancenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drag-and-Drop
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • Erinnerungen
  • Gebietsmanagement
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kalenderverwaltung
  • Kontaktmanagement
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lead-Erfassung
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrsprachig
  • Mobiler Zugriff
  • Rabattmanagement
  • Sales-Pipeline-Management
  • Segmentierung
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Suchen / filtern
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Wissensbasis-Management
  • Workflow-Management
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für 1CRM

Furious ist eine umfassende und intuitive Lösung zur Verwaltung und Steuerung deiner Teams, deines Dienstleistungsunternehmens oder deines Start-ups.
CRM, das für australische Unternehmen unabhängig von der Branche entwickelt wurde. Tall Emu CRM lässt sich leicht anpassen und automatisieren und hilft dir, deine Arbeit intelligenter zu gestalten.
monday.com ist ein Cloud-Work-Betriebssystem, mit dem Teams ihre Projekte und tägliche Arbeit durchführen, egal ob sie im Büro, zu Hause oder unterwegs sind. Erfahre mehr über monday.com
Axelor ist ein leistungsfähiges, flexibles und einfach anpassbares Open-Source-ERP-System, das aus mehr als zwanzig integrierten Geschäftsanwendungen besteht.
Vollständig anpassbares, cloudbasiertes CRM-System mit Clouds für Vertrieb, Marketing, Projektmanagement, Personalwesen, Helpdesk und Rechnungsstellung.
An advanced Business Management SaaS with all the features you need. Used in 60 countries by 1500 companies for the last 23 years.
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Caspio ist eine Low-Code-Plattform zur Erstellung von Online-Datenbankanwendungen ohne Programmierung. Erfahre mehr über Caspio
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Pipedrive ist ein einfach zu implementierendes CRM-Softwaretool, mit dem du dich auf die Aktivitäten konzentrieren kannst, die zum Abschluss von Geschäften führen. Erfahre mehr über Pipedrive
Scoro ist die umfassendste Projekt-Management-Lösung für professionelle und kreative Dienstleistungen. Erfahre mehr über Scoro
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Hochwertige Lösung für effektive Zusammenarbeit, Kommunikation, Social Networking, Workflow und Wissensmanagement. Erfahre mehr über Bitrix24

Bewertungen über 1CRM

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,0
Funktionen
3,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

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53%
4
25%
3
16%
2
2%
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4%
Marcus
Marcus
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

The best CRM solution we've found

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: We are a small company selling our email marketing service, smartmessages.net, and we are also the UK 1CRM partner. We started out using SalesForce, but quickly realised it was very limited and very expensive if we wanted to add the features we needed. We then turned to SugarCRM which solved most of the cost issue, but found it similarly restrictive, and also proved extremely unreliable. 1CRM was just what we wanted, providing all the features for a great price and without the unreliability, so we now use it for all our CRM needs. It worked so well for us that we became the UK partner for 1CRM in 2006, and so we use it to manage our 1CRM customers too! We are especially keen on the invoicing and lead/opportunity pipeline, and make extensive use of the google apps integrations (we're all Mac & Linux based). The features introduced in the 1CRM Enterprise Edition have made it much more powerful and adaptable for our customers' needs. It's shown itself to be scalable too - we have installations ranging from 2 users to 80 without any performance problems. We have written a 1CRM extension to link it to Xero (an online accounting service), so we have an effective accounting integration too.

Vorteile:

Everything's included - we've not needed to buy anything else Self-hosting (we provide hosting for customers, so we prefer this route) Fast Reliable Mobile sync Joomla portal integration Great support

Nachteile:

Email marketing setup is quite complicated (though we are biased!) More documentation needed More integrations would be good

Rushang
Manager in Vereinigte Arabische Emirate
Marketing & Werbung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Reasonable CRM software for small businesses

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: PRICE IS SUPERB, given the features they provide and usability. The campaign management and sales followup to marketing campaigns are really helpful for my business model. I am very satisfied with 1CRM and would strongly recommend it.

Vorteile:

Firstly, extremely good price and really good quote and invoice functions included within this CRM. It is very well suited for small and slightly medium-sized organizations. The customer service was surprisingly really quick and helpful during the time of incorporation

Nachteile:

I believe this is not a well confined CRM in the sense that's it too broad to be a CRM. It also includes Order Management, service and project management, which is really good but there should be an options to hide these features for the businesses that do not require this.

Julian
Manager in Deutschland
Computer-Hardware, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Security certificate warning, basic lists inaccurate, clunky documents, HORRIBLE SUPPORT!

1,0 vor 5 Jahren

Kommentare: None. A net negative experience.

Vorteile:

It was meant to be a SaaS all-in-one (financial, inventory, crm, etc), but had fundamental flaws and was essential unworkable - and support are rude and unhelpful.

Nachteile:

We abandoned this software when we got a warning in our browser that the site was not safe. This is where we keep our critical business data, remember. Support? Ignore the warning and proceed. Really? That gives you an idea of how amateurish this software is, and how disdainful the company is, both their US hq and their German partner, Visual4 GmbH. Simple things like a list of countries, that you cannot add to, leaves off essentials like the UK and any variant (Britain, England, etc. Doesn't exist). The forms (orders, invoices, etc) were from the 80s and could not embed a logo properly (support didn't care - "try a square one". Um ... my logo is rectangular, even if your software doesn't like that), You can edit the forms, but the tool to do so is out of the 70s in terms of friendliness, and anyway there was only very limited functionality included anyway - all at an additional fee!!!

James
CEO in USA
Unternehmensberatung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

1CRM is a great started CRM for a Service Company

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: The Free Version and the Paid Versions you get everything you need in a CRM

Vorteile:

Service Companies struggle with finding a CRM that can help them and there business and 1CRM does the job.

Nachteile:

Cons are more of a personal preference I feel like the module editor should be included in every plan.

Jacques
Jacques
Managing Director in
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Excellent business management app for the SMB segment

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: We, at ALLOcloud.com, have been using 1CRM (was Info@hand when we started) for the last 8 years. We thoroughly benchmarked several web-based solutions (incl Sugar and SalesForce) and finally chose 1CRM. The main decision criteria were:
- 360° view of our business
- easy yet powerful customization
- possibilities to integrate with third party applications (telephony, accounting, portal, billing...)
- good support
We've been happy customers since. Just for reference, we host the product on our own servers

Vorteile:

- 360° view of our business - easy yet powerful customization - possibilities to integrate with third party applications (telephony, accounting, portal, billing...) - good support

Nachteile:

- portal uses Joomla which we find quite old-fashion (would prefer Drupal)