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Was ist SimpleChurch CRM?

Webbasiertes Kirchenverwaltungssystem Das Ziel? Keiner wird übersehen. Arbeite effektiver, indem du Nachverfolgungen effizient verfolgst und mit den Mitgliedern und Besuchern über Massen-E-Mail, SMS und Voicemail kommunizierst – alles in einem System, mit mobilen Anwendungen, die diese Funktionen beinhalten.

Hole dir auch eine kostenlose mobile App, die mit SimpleChurchCRM mit MinistryOne verbunden ist. Erfahre mehr auf der Website des Herstellers.

Wer verwendet SimpleChurch CRM?

Das Unternehmen dient Kirchen und gemeinnützigen Organisationen, die nach einem All-in-one-Mitgliedermanagement, Spenden, Anwesenheit und Outreach-Dienst suchen. Dies wird mit dem Einchecken von Kindern, Online-Spenden und praktischen mobilen Anwendungen kombiniert.

SimpleChurch CRM Software - 1
SimpleChurch CRM Software - 2
SimpleChurch CRM Software - 3
SimpleChurch CRM Software - 4
SimpleChurch CRM Software - 5

Du bist nicht sicher, ob SimpleChurch CRM das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

SimpleChurch CRM

SimpleChurch CRM

4,6 (50)
35,13 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
42
4
4,5 (50)
4,5 (50)
4,6 (50)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
39
Keine Integrationen gefunden
4,2 (268)
4,4 (268)
4,6 (268)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu SimpleChurch CRM

Realm
Am besten bewertete Funktionen
Für religiöse Organisationen
Mitgliederverzeichnis
Spenden-Management
Shelby Arena
Am besten bewertete Funktionen
Online-Spenden
Spenden-Management
Elvanto
Am besten bewertete Funktionen
Für religiöse Organisationen
Mitglieder-Datenbank
Spenden-Management
Planning Center
Am besten bewertete Funktionen
Für religiöse Organisationen
Gottesdienst-Planung
Mobiler Zugriff
FellowshipOne
Am besten bewertete Funktionen
Für religiöse Organisationen
Kleingruppenmanagement
Mitgliedschaft-Management
QuickBooks Desktop Enterprise
Am besten bewertete Funktionen
Buchhaltung
Finanzberichterstattung
Gewinn-und Verlustrechnung
ACS
Am besten bewertete Funktionen
Elektronische Zahlungen
Mitglieder-Datenbank
Zahlungsabwicklung
One Church
Am besten bewertete Funktionen
Für religiöse Organisationen
Spenden-Management
Spenden-Tracking
ShelbyNext Membership
Am besten bewertete Funktionen
Für religiöse Organisationen
Online-Spenden
Spenden-Management

Bewertungen über SimpleChurch CRM

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
68%
4
22%
3
8%
2
2%
Justin
Justin
Pastor in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Very good tool

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Affordable database management - organized several needs in one place (including attendance reports, online giving statements, check-in, mass contact, etc.)

Vorteile:

Simplicity in data management for churches. This software is so easy to learn and use. Access to the information and tools via web browser or phone app is also simple and convenient.

Nachteile:

Their options for how to use the database are limited. From time to time, we want to run a certain type of report or create a directory, but we can't do exactly what we want. Most of the time, it is close enough to be satisfied.

Wilhelmenia
Office Manager in USA
Non-Profit-Organisation Management, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

SimpleChurch Has Made Our Lives Simple

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Our over all experience is a great one. SimpleChurch is really simple to use and if you have a problem, there is someone readily available to help you. Thanks SimpleChurch.

Vorteile:

The best thing that I love about SimpleChurch is the ease in entering and running reports. You can absolutely get all the information you are looking for at a glance. Coming from software that was not church friendly, simple really is the name of the game. We love it.

Nachteile:

The one thing I didn't like was how hard it was to upload our contribution letter for year end. We called support and they walked us through.

Joy
Finance Secretary in USA
Religiöse Einrichtungen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Better than Nothing

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: For the most part it is a good software. It will work for now.

Vorteile:

(1) Having member information at our fingertips. (2) Combined Giving Portal that automatically populates with our members giving records. (3) Attendance records (when they work)

Nachteile:

(1) Many times devices can't access member information. Random members will populate but not the ones we are searching for. (2) Different devices reflect different data (example: I show attendance 100 and the person standing next to me shows on 82). And yes, each of us have logged out and logged back in... nothing changes except sometimes it is worse after logging back in. (3) The Giving portal is not user friendly for the *business side. It is a waste of time and troublesome to contact each giver when they select OTHER as a giving category. All because SC will not allow there to be a fill in the blank feature when selecting OTHER. (4) Not to mention the lack of communication on the Giving Portal reports. If SC is going to take back money, it should be reflected on a report. Instead I have to submit a Support Ticket to find out why the reports don't balance with the money actually deposited. That is basic reporting-show everything. (5) Many times reports are missing. We can't close out the month on the finance side because we don't know where to apply the monies given.

Mark
Pastor in USA
Religiöse Einrichtungen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Most efficient CMS

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Our visitation ministry was revitalized by using the interactions on prospects and church members. This module was probably the single most important reason I chose to choose SimpleChurch over all the other church database programs on the market.

Vorteile:

The App is amazing! Interactions are invaluable. Attendance module is powerful. Mass contact is easy to use and effective. Giving reports are the clearest and best I have seen. We are ready to launch our child check-in in a few weeks as well as the new Ministry One App. Keep the improvements coming!!! SimpleChurch has refused to sit still and stagnate for which I am thankful.

Nachteile:

Calendar modular had some great concepts for communicating events to department directors but its interface was awkward and somewhat stiff to put into actual use. I understand they are working to improve it. We are not using it at this time but look forward to seeing how it can be remodeled.

Jane
Pastor's ASsistant in USA
Religiöse Einrichtungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Easy to navigate / GREAT Customer Service

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Smooth and as problem-free as humanly possible.

Vorteile:

Right from the start - exporting data from our old system into Simple Church was made easy by the support staff. Customer Service is phenomenal! They made the set-up process a breeze and continue to give A+ customer service each time any of our staff have ever called. The program is easy to navigate and use daily. Even the phone app is great and makes life easier for our Care Pastor and team who are out in the field visiting sick members. Their address links to Google Maps which makes it a breeze to find their homes.

Nachteile:

The only part I'm not 100% satisfied with are some of the reports available. Our denomination requires specific reporting and I have had to get creative in way to pull out the information that is required. Customer Service is THE BEST and they help me find ways to get what I need. However, if Simple Church discovers that other customers are having the same issues, they will make programming changes to make that report or service available in the future.