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Was ist Bloomfire?

Bloomfire ist ein Leader im Bereich Wissensaustausch und bietet eine Erfahrung, die Teams und Einzelpersonen mit den Informationen verbindet, die sie brauchen, um ihre Arbeit zu erledigen. Die cloudbasierte Plattform für Wissensaustausch bietet einen zentralen, durchsuchbaren Ort, um geteiltes Wissen zu nutzen und die kollektive Intelligenz von Unternehmen zu erweitern. Besuche die Website des Herstellers, um weitere Informationen zu erhalten oder eine Demo anzufordern.

Wer verwendet Bloomfire?

Bloomfire ist ideal für alle Teams, Abteilungen, Unternehmen oder Organisationen, die nach einem praktischen Weg suchen, Fachwissen sicher, einfach und effizient zu teilen. * Zusammenarbeit *

Bloomfire Software - 1
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Bloomfire Software - 5

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Bloomfire

Bloomfire

4,4 (254)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
83
14
4,3 (254)
4,2 (254)
4,4 (254)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
100,00 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
27
2
4,1 (27)
3,5 (27)
4,2 (27)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Bloomfire

PolicyTech
Am besten bewertete Funktionen
Archivierung & Aufbewahrung
Berichterstattung / Analyse
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Microsoft SharePoint
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Filesharing
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Confluence
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Wissensbasis-Management
Tallium
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Kommunikationsmanagement
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
KnowledgeOwl
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
Textbearbeitung
Volltextsuche
Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
Jostle
Am besten bewertete Funktionen
Filesharing
Mobiler Zugriff
Sichere Datenspeicherung
Market Logic
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Connecteam
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Mobiler Zugriff
Online-Zeiterfassung

Bewertungen über Bloomfire

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
52%
4
38%
3
8%
2
2%
Bernhard
Bernhard
owner
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Unternehmensberatung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy to use

5,0 vor 3 Jahren
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
Mary
Mary
Director, Market Research in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Non-Profit-Organisation Management, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Easy to use

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Implementation was a dream. They had a team that helped us manage the project and uploaded all our content for us. As a small team, this was important.

Vorteile:

It transposes videos, provides full text search, allows for different groups to be created, user analysis so we know if we are getting our money's worth for the tool.

Nachteile:

I wish I could edit docs in the tool. But there are few cons that we have found at this point in time.

Anusha
Business Process Lead in Indien
Pharmazeutika, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Happy with Bloomfire existing Functionalities

4,0 vor 11 Monaten

Kommentare: it's been a year with Bloomfire and the initial migration process was pretty smooth and we are enjoying using the platform.The 2 key things that can make the platform even better are, the bulk upload option and the deeper access restriction options.

Vorteile:

The search features and the capability to have the blogs/ articles created within it.The archival system and the version controls are the best ever features..

Nachteile:

having 2 links created for the same post when it is mapped under 2 groups.

Tony
Office Support Specialist II in USA
Buchhaltung, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

I mean, if you really hate SharePoint

3,0 vor 6 Monaten

Kommentare: One of my company's top knowledge base articles is titled "How to Search in Bloomfire" - actually we don't call it Bloomfire we call it our own internal name to stay on-brand even internally. It describes how to perform a boolean search such that you filter out the detritus that it pulls up even if you search for an article's exact name.
Also, you can be part of different access groups within Bloomfire, which allows you to keep some entries company-wide and others restricted to management or tech support. If you want to post an article in multiple groups, it actually produces multiple links which do not reference one another. So if I have access to an article in Group A and it's also in Group B, and I send someone in Group B the link that shows up on my computer - they can't open it. The software isn't smart enough to go "Ah, yes. That's the same article as the one you have access to. Let me direct you there." It should just be one link with permissions attached to it - you can open it or not. Instead it's several links, permission-specific and therefore overly complicated. Also, if you try to link articles with hyperlinks as a wiki, you better be sure that everyone is using the same links.
We also have a moderation team to sort of make the final judgement on what gets posted. My company did not hire subject matter experts for this position, so those of us who want to submit an article have to let it go through a convoluted approval process. And what if my article gets approved, and I am the author, and I decide to change it? As far as I can tell, the change requests go to a black hole and it's been literally years and I'm the only one who can see my edits to my article. Again, I think some of these have less to do with the product and more to do with my experience with my company's implementation of the product, so hopefully it will give you an idea of what not to do.

Vorteile:

Bloomfire is one of the few systems that my company uses that has not yet had a massive outage. It seems like it's fairly customizable.

Nachteile:

I don't know if it's Bloomfire or my company's implementation of it, but searching for a knowledge base article is an absolute disaster.

Alexis
Sr. Manager of Operations, Associate Support in USA
Verbraucherdienste, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Bloomfire - Exceptional platform

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: Overall, we needed a knowledgebase that was better for our department. Our previous KB was a bit of a mess and very difficult to search or find any basic information. Bloomfire has been an amazing change! I would choose them everyday.

Vorteile:

Key aspects: searchability, how it looks, and organization features.

Nachteile:

I feel that the reports could be enhanced. We would like to pull data easily such as documenting if/when people are logging in. Right now the process is extremely manual (you have to look at each person individually). However, customer service has been wonderful in assisting us in this. Additionally, it would be amazing to update some of the formatting options. The bulleting in particular can be very finnicky.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Essen & Trinken, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Bloomfire is THE platform (and partner) for expanding the use of our data

5,0 vor 12 Monaten

Kommentare: Took our team to the next level. Love it.

Vorteile:

Easy to use - for uploading and downloading content

Nachteile:

Nothing really, but to get the most out of it you really need a plan for organizing the content. Their team helps with that, but it's not something you can just do and forget about - you need to constantly be thinking about how to maintain the content.