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Was ist Zoho Connect?

Zoho Connect ist eine Team-Zusammenarbeits-App, die Menschen, Ressourcen und die Anwendungen, die sie benötigen, vereint. Benutzer können Ideen austauschen, in Echtzeit Diskussionen führen, jemanden im Netzwerk kontaktieren, ihre eigenen Anwendungen erstellen, ihre Wissensbasis aufbauen, ihre Arbeitspläne verwalten und auch Zugang zu Apps erhalten, die entworfen wurden, um Teamarbeit einfach und schnell zu gestalten. Mit Zoho Connect ist schnellere Kommunikation und eine bessere Zusammenarbeit gewährleistet.

Wer verwendet Zoho Connect?

Freie Mitarbeiter, große Unternehmen, mittelständige Unternehmen, NROs, öffentliche Verwaltungen, Kleinunternehmen.

Zoho Connect Software - 1
Zoho Connect Software - 2
Zoho Connect Software - 3
Zoho Connect Software - 4
Zoho Connect Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Zoho Connect das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Zoho Connect

Zoho Connect

4,3 (73)
1,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
67
8
4,3 (73)
4,1 (73)
3,9 (73)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
61,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
456
88
4,0 (945)
4,2 (945)
4,0 (945)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Zoho Connect

Bitrix24
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Confirmations/Reminders
Kundenmanagement
Asana
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Projektmanagement
Projektplanung/Terminierung
Freedcamp
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Berichterstattung / Projektverfolgung
Projektplanung/Terminierung
Basecamp
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Filesharing
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Bestandsverfolgung
Fälligkeits-Tracking
Produktkennzeichnung
Freelo
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Kommunikationsmanagement
Projektmanagement
Slack
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Echtzeit-Chat
Real-Time Notifications
Zoho Social
Am besten bewertete Funktionen
Automatisiertes Veröffentlichen
Content-Management
Nachterminierung
Webex Suite
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Videokonferenzen
Zwei-Wege-Audio und -Video

Bewertungen über Zoho Connect

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
3,9
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
55%
4
30%
3
11%
2
1%
1
3%
Fadiah
Fadiah
Human Resources Assistant in Malaysia
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bankwesen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Zoho connect helps with communication and productivity

4,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Zoho Connect concept provides comprehensive coverage throughout the whole journey. For me, I can speak well with a specific group, maintain focus, and then follow-ups with relative ease. It's straightforward to use. It draws everybody together totally fulfills the requirement.

Nachteile:

There are several subcategories that I am presently researching and want to continue to do so. Other Connection applications may be more appropriate for my final goals in some cases. I am an equal opportunity opportunist when trying out new and different methods of doing things. I'd pull in the additional subcategories and have specific items display for particular people and situations.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Unternehmensberatung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Exactly what small teams need

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I absolutely love the "manuals" feature where you are able to create standard operating procedures with ease and share them with specific colleagues and groups. I also love the video conferencing feature that also allows scheduling. The learning curve is very steep and it's easy to implement in teams.

Vorteile:

The software is incredibly easy to use, it's very intuitive and it has enough features to make it worthwhile using. What's also great is the integration with other tools like Zoho CRM and Zoho Projects for scraping tasks or Google Calendar for syncing events. It's very simplistic in nature and that's what makes it great. Need a full-fledged project management software? Go use Zoho Projects. Need instant communication? Use Zoho Cliq. Still Zoho Connect serves us as a central hub to manage the different applications and have a neat and easy to understand interface for the most important tasks.

Nachteile:

There are some quirks I'm not happy with like that you aren't able to edit the forum posts of other members, only your own. Also the mobile app doesn't allow the creation of new forum posts.

Boris
Information Security Officer in Deutschland
Internet, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Quite OK but not good enough

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: We tried to run company policies, employee handbook, technical documentation, operational planning and other things here. But even the content of an employee handbook is testing the limits of Connect.

Vorteile:

Task Management and Sharing features work quite smoothly and fast. I see improvement for checklist functionality within tasks (give more options of appliances like in Autopilot). Sharing feature is almost perfect.

Nachteile:

The rigid layout and structure. Manual topics are cut off in the tiny menu bar even for short chapter titles. Nothing here is dynamic or can be configured. Text formats are unchangeable (according to feedback by support on a ticket). Huge headers, tiny paragraphs. Linking, structuring and looking up information within feeds and manuals is not working well. Tagging is almost useless as it is a personal setting only, it should help to flag information for others. I'd like to see options like auto-linking terms (TiddlyWiki) or creating index/sitemaps. Connect is too limited to cover the needs of information even for our small company (<50). But currently it's the only co-lab "web-content/HTML" based tool in the suite. That's why we have to resort to classical word processing format in workdrive, which is even less helpful for interlinked information.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Staatsverwaltung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great communication tool to compete tasks

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: The overall experience I have had has been a positive one, where I can jot different things down to each team member and see what I am assigned to as well.

Vorteile:

I like that I can add certain individuals to a task I need to complete to get their input or have them complete a piece I need to complete my project.

Nachteile:

I don't like that there can be a bunch of different chats open or in the list all at once. They need to have a task expiration or something. Maybe I don't see where this can be added. User rights maybe.

FRED
Students' President in Schweiz
Hochschulbildung, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Airtime Free Limitless Connection

5,0 vor 10 Monaten

Vorteile:

Social media channels integrations. Agile file transfer and clips sharing. Rich-text editing and sharing. BIM persistent chats bots. Cloud docs and data security.

Nachteile:

I'm a delight and contented software user, nothing to complain.