Wer nutzt diese Software?

Small business owners, small office home office, professional service providers, freelancers, consultants, small manufacturers, retail businesses, independent contractors, independent service techs.

Durchschnittliche Bewertung

4 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4 / 5
  • Kundenservice 4 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $15/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Nicht erhältlich
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Aynax
  • http://www.aynax.com
  • Gegründet 2011

Über Aynax

Easy-to-use accounting software with a focus on professional looking invoices for small businesses. Easily create, track and send invoices. Integration with PayPal will make sure you have the money in your account in no time! Status tracking of your invoices has never been easier; Aynax notifies you the moment your customer views the invoice. Other modules available: Estimates, Quotes, Purchase Orders, Inventory, Bids, Receipts, Credit Notes, Retainers, Business Website and more.

Aynax Funktionen

  • ACH Zahlungsabwicklung
  • Belegmanagement
  • Inkasso-Management
  • Online-Zahlungsabwicklung
  • Rechnungsverarbeitung
  • Teilzahlungen
  • Verarbeitung überprüfen
  • Wiederkehrende Abrechnung
  • Überzahlung-Verarbeitung
  • Abrechnungsportal
  • Anpassbare Rechnungen
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontingenz-Abrechnung
  • Mahnwesen-Management
  • Mehrere Währungen
  • Mobile Zahlungen
  • Online-Abrechnung
  • Online-Zahlungen
  • Projekt-Abrechnung
  • Steuer-Rechner
  • Stündliche Fakturierung
  • Wiederkehrende Zahlungen / Abonnement-Abrechnung
  • Zahlungsabwicklung

Die hilfreichsten Reviews für Aynax

Seriously this is the greatest software to create invoices

Mit Google übersetzen Bewertet am 19.9.2017
Victoria S.
Manager
Immobilien, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: love the ease of being able to type out and print an invoice for a customer with zero hassle. Love the paid feature

Vorteile: This softwares invoices are clean and look amazing. The accounting is easy. I love using this. They dont rip you off and the invoices print out awesome. When someone pays in full it says paid on the invoice so you dont have to use a dumb stamp or anything.

Nachteile: I wish they would further create software to run an entire business such as apartment management software. Something similiar to landlord tracks or yardi but more simplified and better daily management of the complex. I know there are a lot of businesses but this would help me a ton

its good i love it, maybe they can make the settings and feature more easier to navigate. good job

Mit Google übersetzen Bewertet am 23.7.2018
Mary grace J.
business owner
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
1 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: it stores all.the invoices and it tells you if the invoice is read by the customer. it can make the estimate to a invoice and it stores the names of clients. it has features that is helpful for small business owners. and its affordable

Nachteile: navigating some features its hidden and it should be on the home page. its does not say if the credit card is free or includes on the subcription of the services. i think.thats all.i know.but evrything is.very good.

Lies weitere Bewertungen