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Was ist Oktopost?

Oktopost ist eine Social-Media-Marketing-Suite, die B2B-Organisationen dabei unterstützt, soziale Medien vollständig zu verwalten und zu optimieren, um ihre Geschäftsergebnisse zu steigern. Die Plattform ermöglicht es Vermarktern, die Markenpräsenz zu erhöhen, sinnvolle Verbindungen zu Kunden herzustellen und zu messen, wie Social Marketing zum Umsatzwachstum beiträgt. Oktopost bietet Lösungen für Employee Advocacy, Social Selling, Employer Branding, Social Listening, Social Analytics und Social-Media-Management für mehr als 3.000 globale Unternehmen.

Wer verwendet Oktopost?

B2B – mittelständische Unternehmen und Unternehmen mit mindestens 200 Mitarbeitern. Vorzugsweise für die Technologie- und Dienstleistungsbranche.

Oktopost Software - 1
Oktopost Software - 2
Oktopost Software - 3
Oktopost Software - 4
Oktopost Software - 5

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Oktopost

Oktopost

4,5 (104)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
107
19
4,5 (104)
4,4 (104)
4,6 (104)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
20,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
105
218
4,3 (6.175)
4,2 (6.175)
4,4 (6.175)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Oktopost

HubSpot Marketing Hub
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
Email-Kampagnen-Management
Marketing-Automatisierung
Brandwatch
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Social-Media-Integration
Verwaltung mehrerer Konten
Quid
Am besten bewertete Funktionen
Lead-Zuordnung
Leistungskennzahlen
Sentiment-Analyse
Sprout Social
Am besten bewertete Funktionen
Automatisiertes Veröffentlichen
Nachterminierung
Social-Media-Integration
Hootsuite
Am besten bewertete Funktionen
Nachterminierung
Social-Media-Integration
Verwaltung mehrerer Konten
Swat.io
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
Kalenderverwaltung
Social-Media-Integration
Kontentino
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
Nachterminierung
Verwaltung mehrerer Konten
Sprinklr
Am besten bewertete Funktionen
Nachterminierung
Social-Media-Integration
Verwaltung mehrerer Konten
Bambu
Am besten bewertete Funktionen
Bibliothek für vorab genehmigte Inhalte
Content-Management
Social-Media-Integration

Bewertungen über Oktopost

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
54%
4
38%
3
9%
Jose
Jose
bachelor in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

The leading tool for success

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: This platform transformed my approach to my business. What I appreciate the most is data and its ability to make my social media strategies scalable.

Vorteile:

What I liked the most about this platform is its comprehensive approach to social engagement. It has an ability to manage and optimize my social media strategies in a scalable and measurable way. It has been a real advantage for my business.

Nachteile:

I am very satisfied with the platform and its features. If I had to mention one thing that has disappointed me, it would be the lack of a post scheduling feature.

Zoe
Sr. Director Communications in Israel
Computer-Software, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Oktopost is Essential to our Company

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall - Customer support is greatTransparency of roadmap is excellentThe product is developing continuously and the Oktopost team members listen to us.The pricing model of advocacy is not flexible. It is priced on a per seat per year. Regardless of engagement or number of accounts connected or use - It would be better if we could connect the whole company to the tool and pay based on the actual number of employees using it.

Vorteile:

We liked having the Social media management and the advocacy management on the same toolThe advocacy board has been upgraded and the data for the advocates is remarkable. We believe the new developments of the advocacy module are really in the right direction.

Nachteile:

The tools are not developed at the same level. Social media management is very good and has most of what we need at a good price, all accept reporting capabilities that are disappointing specifically measurements of engagement.The advocacy side needs more emphasis - it is functional but not that simple to implement in the company. First, we can't really make it ours, it is not set up for white labeling in terms that the advocates know the platform is oktopost, we can't make it look and feel like HiBob. Then the advocacy board needs more work. People have more than more profile connected have a harder time using it correctly

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

User Friendly - but VERY Basic

3,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Generally like it but feel it might be for companies starting their journey out on social and employee advocay.

Vorteile:

It is a tool that is extremely user friendly, making it easy to train teams that are required to use it. Makes post scheduling very easy.

Nachteile:

It doesn't inform a user when their profile is disconnected so someone can still be sharing daily without realizing it isn't going through. Doesn't allow media uploads like large video files for users to share - more link based.

Saima
Social Media Manager in UK
Informationsdienst, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

A great tool!

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Great customer service team, always at the forefront of integrations and API updates. Easy to use and set up new users with.

Vorteile:

The advocacy tool along with the general campaign management is great to use and very straight-forward. We've has more users of the platform than ever and it's accessible interface has led to a series of great campaigns and successes.

Nachteile:

The social BI tool is a little tricky to get the hang of. There is a lot of reporting errors that have come down to the data not being filtered correctly. There should be more of a hands-on approach in helping us setup our crucial reports.

Ronald Abilmar
Ronald Abilmar
Marketing Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

The essential tool to boost the success of my social media marketing strategies.

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I love the analytics and tracking feature of this platform, it has given me valuable insight into the performance of my posts.

Vorteile:

With their easy-to-use platform, I can schedule and plan my posts well in advance, which has been a huge advantage in saving time and maintaining an active presence on my social channels.

Nachteile:

It would be very beneficial to have more flexibility to create customized reports tailored to my goals and needs.