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Was ist Flok?

Die einzige automatische mobile Loyalitätslösung auf dem Markt. Flok verbindet Kaufleute und ihre Kunden für dauerhafte und lohnende Beziehungen. Mit dem benutzerfreundlichen Online-Dashboard und der einzigartigen mobilen App wird kleinen Unternehmen die Möglichkeit geboten, neue Kunden zu gewinnen und sie immer wiederkommen zu lassen.

Wer verwendet Flok?

Für stationäre Händler, die auf wiederkehrende Laufkundschaft angewiesen sind.

Flok Software - 1
Flok Software - 2
Flok Software - 3

Du bist nicht sicher, ob Flok das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Flok

Flok

2,8 (17)
19,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
11
Keine Integrationen gefunden
3,1 (17)
2,6 (17)
2,8 (17)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
99
23
4,7 (2.908)
4,5 (2.908)
4,4 (2.908)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Flok

Square Point of Sale
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung
Tremendous
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Vorlagen
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TapMango
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Bonus-Verwaltung
Massen-SMS
Kangaroo
Am besten bewertete Funktionen
Bonus-Verwaltung
Kundendatenbank
Treueprogramm
Preferred Patron Loyalty
Am besten bewertete Funktionen
Bonus-Verwaltung
Transaktionshistorie
Treueprogramm
Marsello
Am besten bewertete Funktionen
Kampagnenmanagement
Segmentierung
Treueprogramm
Open Loyalty
Am besten bewertete Funktionen
Bonus-Verwaltung
Multichannel-Marketing
Treueprogramm
TRIFFT
Am besten bewertete Funktionen
Bonus-Verwaltung
Kundendatenbank
Treueprogramm
Glue
Am besten bewertete Funktionen
Bonus-Verwaltung
Grafische Benutzeroberfläche
Treueprogramm

Bewertungen über Flok

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
2,8
Benutzerfreundlichkeit
3,1
Kundenservice
2,8
Funktionen
2,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
2,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
29%
4
12%
3
12%
1
47%
David
Owner in USA
Einzelhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

FLOK for Customer Loyalty

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We want to encourage repeat customer visits, and FLOK enables us to do this easily without the need for our customers to carry another membership card around in their wallet.

Vorteile:

It is a Rewards Program for Customer Loyalty that does not require carrying a card around. It is a very simple phone app, and it allows customers t swipe and track their repeat purchases.

Nachteile:

The app does require our customer to have their phone app read a code at the cash register to register their visit. It would be so much better if it automatically register their visit upon payment of their purchase without this additional step.

Kathy
Gen Manager in USA
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

FLOK - for repeat customers & loyalty

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We use FLOK to reward our loyal customers, and to send out marketing texts.

Vorteile:

Ease of use, adaptable, minimal learning curve, accurate tracking, blasting messages to customers, great for multiple sites, integration with our POS.

Nachteile:

Limited available reporting. Have to contact company when issues arise. Stand alone. lack good marketing material to give customers, have to explain with almost every download & install.

Ashley
Owner in USA
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Very poor!

1,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

Really nothing! Stopped using it after wasting time on it for months. I spent so much time explaining it to customers.

Nachteile:

WARNING! Be carful of Flok! For one, I bought a years worth of this service and stopped using after 6 months because it was NOT user friendly. As a small business owner it was more work than it ever was worth. I ended up spending so much time coaching my customers on how to use it and it just wasted so much time. Several customers complained about how confusing it was. So, I stopped using it. I figured I was out the money for the year, but oh well, won't do it again. However, the worst was yet to come. Little did I know they keep, without consent, the billing information of their customers on file. Which leaves their customers, most small business owners like me, vulnerable to hackers. They keep it on file because they hope their customers, like me, won't remember when their renewal is up and they can automatically bill them another year. They then will refuse to give a refund citing some fine print buried deep within their website, saying it must be cancelled before being charged. Once you are charged you are stuck with it and they refuse a refund, even if you don't want to use their sub par service. Could they have sent a courtesy email warning you before being charged ! Of course they could have. But do they? Absolutely not. Because they are hoping you won't notice and cancel and they will have an opportunity to steal from your small business. I would NOT recommend this Flok!

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Tierarzt, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Nice platform - didn't work out well for our type of business

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Implementation was a breeze, setting up our accounts was easy, and using the customer and business app is seamless. This product just wasn't a good fit for us in the medical space.

Vorteile:

Ease of use Analytics Punch Card Customer Communication Business App

Nachteile:

Price - a bit steep for a SMB Customer service could improve

Bruce
Owner in USA
Restaurants, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Fantastic company

5,0 vor 8 Jahren

Kommentare: This is an incredible way to market your business and to get your customers returning. In this day and age, everybody is expecting some sort of reward for doing business with you and this is a fantastic way to reward them. Customer service is incredible I highly recommend this business.

Vorteile:

Ease of use and results.