Wer nutzt diese Software?

Für stationäre Händler, die auf wiederkehrende Laufkundschaft angewiesen sind.

Durchschnittliche Bewertung

16 Bewertungen
  • Gesamt 2.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 3 / 5
  • Kundenservice 2.5 / 5
  • Funktionen 3 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 2.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Flok
  • http://www.flok.com/
  • Gegründet 2011

Über Flok

Die einzige automatische mobile Loyalitätslösung auf dem Markt. Flok verbindet Kaufleute und ihre Kunden für dauerhafte und lohnende Beziehungen. Mit dem benutzerfreundlichen Online-Dashboard und der einzigartigen mobilen App wird kleinen Unternehmen die Möglichkeit geboten, neue Kunden zu gewinnen und sie immer wiederkommen zu lassen.

Flok Funktionen

  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Bonus-Verwaltung
  • CRM
  • Geschenkkarten-Management
  • Kundenkarten
  • Mitglieder-Portal
  • Mitgliedschaft-Management
  • Treueprogramm
  • Zugriffsquellen-Verfolgung
  • Bonus-Verwaltung
  • CRM
  • Geschenkkarten-System
  • Kundenaktivitäts-Tracking
  • Kundentreuesystem ohne Karten
  • Mitglieder-Portal
  • Mitgliedschaft-Management
  • Rabattmanagement
  • Treuekartensystem
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Die hilfreichsten Reviews für Flok

FLOK - for repeat customers & loyalty

Bewertet am 3.10.2019
Kathy S.
Gen Manager
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We use FLOK to reward our loyal customers, and to send out marketing texts.

Vorteile: Ease of use, adaptable, minimal learning curve, accurate tracking, blasting messages to customers, great for multiple sites, integration with our POS.

Nachteile: Limited available reporting. Have to contact company when issues arise. Stand alone. lack good marketing material to give customers, have to explain with almost every download & install.

lies lies and more lies

Bewertet am 26.6.2018
Phil S.
owner
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1 / 5
Kundenbetreuung
1 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: could have worked well, but for features only to work in money. and the beacon also never worked properly

Nachteile: terrible service was promised features in £, but they never arrived, and as that was the reason for purchase was very upset / disappointed

Very poor!

Bewertet am 28.11.2017
Ashley M.
Owner
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
1/5
Gesamt
1 / 5
Benutzerfreundlichkeit
1 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Really nothing! Stopped using it after wasting time on it for months. I spent so much time explaining it to customers.

Nachteile: WARNING! Be carful of Flok! For one, I bought a years worth of this service and stopped using after 6 months because it was NOT user friendly. As a small business owner it was more work than it ever was worth. I ended up spending so much time coaching my customers on how to use it and it just wasted so much time. Several customers complained about how confusing it was. So, I stopped using it. I figured I was out the money for the year, but oh well, won't do it again. However, the worst was yet to come. Little did I know they keep, without consent, the billing information of their customers on file. Which leaves their customers, most small business owners like me, vulnerable to hackers. They keep it on file because they hope their customers, like me, won't remember when their renewal is up and they can automatically bill them another year. They then will refuse to give a refund citing some fine print buried deep within their website, saying it must be cancelled before being charged. Once you are charged you are stuck with it and they refuse a refund, even if you don't want to use their sub par service. Could they have sent a courtesy email warning you before being charged ! Of course they could have. But do they? Absolutely not. Because they are hoping you won't notice and cancel and they will have an opportunity to steal from your small business. I would NOT recommend this Flok!

Nice platform - didn't work out well for our type of business

Bewertet am 4.12.2018
Verifizierter Rezensent
Director Of Business Development
Tierarzt, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Implementation was a breeze, setting up our accounts was easy, and using the customer and business app is seamless. This product just wasn't a good fit for us in the medical space.

Vorteile: Ease of use
Analytics
Punch Card
Customer Communication
Business App

Nachteile: Price - a bit steep for a SMB
Customer service could improve

Best rewards program for your $$

Bewertet am 5.1.2017
Daniel A.
Owner
Einzelhandel, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Both Flok and FiveStars pursued me for use of their loyalty system. I chose Flok because of their price point. Every business watches their dollar and Flok offers a low annual fee with TONS of features. They send you literature, flyers, cards, and a sensor to put in your business to detect customers. Their dashboard is easy to use and their integration with Facebook is great.

Vorteile: Price. Ease of use. Web interface. The device in store to alert customers. Ability to communicate with customers via SMS. Integration with social media.

Nachteile: Could use some work on their SMS messaging, but that's about it.

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