PatientTrak

PatientTrak

von PatientTrak

Wer verwendet PatientTrak?

Healthcare Providers

Was ist PatientTrak?

Cloud-based patient tracking and engagement platform providing patient flow monitoring, kiosk and staff check-in, text messaging and process visibility featuring HL7 interfacing, audio/visual alerts, wait/treatment time reporting, and waiting room status viewing for staff and patients. PatientTrak provides improved patient satisfaction through increased throughput, staff efficiency and dramatically reduced wait times. Patient engagement includes appointment reminders and web-check-in.

PatientTrak – Details

PatientTrak

http://www.patienttrak.net

Gegründet 2006

PatientTrak – Preisübersicht

PatientTrak bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für PatientTrak findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

PatientTrak Funktionen

Patientenmanagement Software
Betten-Management
Echtzeit-Berichterstattung
Entlassungsmanagement
Historische Berichte
Patienten-Standort-Nachverfolgung
Patientenfluss-Management
Patientenüberwachung
Wartezeit-Nachverfolgung
Zulassungsmanagement

PatientTrak – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 7 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.3/5
Benutzerfreundlichkeit
3.7/5
Kundenservice
3.8/5
Funktionen
3.6/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3.8/5

I am very satisfied with PatientTrak

Bewertet am 18.12.2017
William F.
Marketing Manager
51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The software is simple to install and use. It has been very reliable in the 2+ years that we have used it. Any issues are quickly resolved by PatientTrak's support team.

Nachteile: Overall I am happy with it. It has all the basic features required of a Patient monitoring system and more features are always being added. That being said sometimes I would like to see more advanced features.

Great Software!!

Bewertet am 18.12.2017
Mike S.
President
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Increased patient satisfaction. Improved staff efficiency and reduction in costs.

Vorteile: PatientTrak software is extremely intuitive and provides great functionality for my team. The software tracks patients door to discharge providing: kiosk check in, queuing, tracking and post visit surveys. PatientTrak's comprehensive reporting and analytics have allowed us to identify numerous bottle necks in our patient flow. PatientTrak's customer service team is extremely responsive and very knowledgeable about best practices in the healthcare industry.

Nachteile: The PatientTrak touchscreen kiosk provides the necessary functionality right now. However, long term I would like the kiosk to take payments.

good product

Bewertet am 13.3.2018
John W.
moa
Bürgerliche & soziale Einrichtungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: f

Vorteile: keeping trak of patients. taking them in order they came in.

Nachteile: it would be nice to have the patients name to still be on the patient que after the patient is checked in. the name disappears and there are 4 patients in front of them but they see zero minutes.

Antwort des Softwareanbieters

von PatientTrak an 14.3.2018

Joe:
Thank you for the review. Glad to hear that PatientTrak is helping your organization manage patient flow and improve operations. The requested functionality as you describe is available. We would be pleased to work with your team on implementing this desired workflow.

not friendly user at all

Bewertet am 18.4.2018
Tanisha M.
MOA
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
1/5
Benutzerfreundlichkeit
1/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: I CAN SEE WHAT THE PATIENT SIGN IN WITH THAT HELPS US OUT A LOT SO THAT NOBODY IS WAITING TOO LONG TO BE TOLD YOU NEED TO GO TO AN URGENT CARE

Nachteile: The bad thing about this software is that when you go to any advocate walk in clinic to work you have always call some one to get access to the patient trak and it take too long for someone to call back

Antwort des Softwareanbieters

von PatientTrak an 19.6.2018

Hi Tanisha: Please contact your IT support team for access to your local system as it is administered by them. Your "Cons" comment should be directed to your IT team not PatietntTrak software. We are here to support our customers and have very fast response. Thank you.

Enhancing the patient experience

Bewertet am 15.8.2018
Verifizierter Rezensent
Patient experience specialist
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: A awesome online reputation management, digital marketing and quality improvement product. Want to survey patient in real time to get consistent patient feedback and data, want more patient engage online and in the clinic. This company is for you. They have so many products available it is your one stop shop in the path to improve patient experience. Hey hey can digitalize you practice and bring you into the forefront of patient experience.

Nachteile: They are a big company that caters to large companies with a budget to boast. But you won’t be disappointed with the product or the customer service you get from this company!