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Was ist YellowSchedule?

Online-Terminplanung und Praxismanagement für Verhaltensgesundheit. Plane Termine, sende interaktive Terminerinnerungen, verfolge die Anwesenheitshistorie der Patienten. Versende Aufnahmeformulare für Kunden sicher und verwende die SOAP-/DAP-Behandlungshinweise oder den Formular-Ersteller zur Erstellung deiner eigenen Formulare. Eingebetteter sicherer Mitarbeiter-Chat, Warteliste, Schlüsselmetriken, Stripe-Zahlungen, nutzerdefinierte Berichte und Postleitzahlensuche für mobile Mitarbeiter. Ermöglicht die vollständige HIPAA-Konformität.

Wer verwendet YellowSchedule?

Ein Terminmanagement- und Kunden-CRM-Tool für Therapie- und Beratungspraxen. Mit einem großen Fokus auf Datensicherheit wird es den Kunden ermöglicht, ihre HIPAA-Verpflichtungen zu erfüllen.

YellowSchedule Software - 1

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YellowSchedule

YellowSchedule

4,7 (82)
29,95 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
41
6
4,7 (82)
4,6 (82)
4,7 (82)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
29,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
139
5
4,4 (2.792)
4,3 (2.792)
4,4 (2.792)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu YellowSchedule

SimplePractice
Am besten bewertete Funktionen
EMR / EHR
HIPAA konform
Terminplanung
Microsoft SharePoint
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Filesharing
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Acuity Scheduling
Am besten bewertete Funktionen
Confirmations/Reminders
Kalender-Synchronisierung
Online-Buchung
TheraNest
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
For Mental/Behavioral Health
HIPAA konform
OnTime 360
Am besten bewertete Funktionen
Liefernachweis
Mobiler Zugriff
Versandmanagement
BookSteam
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Online-Buchung
Reservierungs-Management
Vagaro
Am besten bewertete Funktionen
Confirmations/Reminders
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
TimeTap
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Online-Buchung
Terminverwaltung
GOrendezvous
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Kundenmanagement
Verfügbarkeit-Management

Bewertungen über YellowSchedule

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
68%
4
29%
3
2%
Karen
President in USA
Bildungsmanagement, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Yellow Schedule Success

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I do College Admissions and have used other products in order to book clients. After my last software allowed for double-booking, I switched, five years ago (?) to Yellow Schedule. Not once has there been a double-book and vast embarrassment. It is simple to use, simple to read, simple to understand.

Vorteile:

Efficient, effective, easy to use. I have used this product for over five years and am comfortable in recommending it to other small businesses and business owners.

Nachteile:

Clients can't access their own data after booking.

Melissa
Office Manager in USA
Psychische Gesundheitsfürsorge, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

YellowSchedule helps our small business

4,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

I (and our clients) love that the program sends automatic reminders! We used to write each reminder by hand, so this program has saved us so much time! Also appreciate that the program itself is user-friendly, especially for some of our staff who aren't very tech-savvy!

Nachteile:

When initially setting up the program, I didn't like that we couldn't create a universal template for reminders, but instead had to go into each user and adjust their templates. Sometimes adjusting a reoccurring appointment changes appointments that occurred in the past, which can be frustrating. Sometimes when adding appointments, the calendar fails to notify us of conflicts as well.

Dr. Michelle
Psychotherapist in USA
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

It Makes being Organized so Much Easier!

3,0 vor 9 Jahren

Kommentare: I like the ease of scheduling my clients appointments. I just have to tap the date and time I want and click on my clients name and their appointment is scheduled. The reminders are very helpful also! My clients are reminded automatically about their appointments and I do not have to worry about calling them. The YellowSchedule has made my life more organized and efficient!

Lori
owner in USA
Medizinische Praxis, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

User-friendly

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Pretty much seamless appointment scheduling, reminders and now EMR. Occasionally have issues and the time change with customer support results in us having to wait a day or two for a response but other than that has been great.

Vorteile:

Automated appointment scheduling. Very happy with the new implementation of simple SOAP EMR. This enables me to keep notes as close to what I was doing before without having to try to fit notes into pre-fabricated boxes.

Nachteile:

Need automated wait list option.Have needed support to sort out how to download patient contact information.

Suzanne
Admin Asst in USA
Psychische Gesundheitsfürsorge, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

YellowSchedule Review

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I like the program a lot and I would recommend it to others

Vorteile:

Texting feature Love, love, love the waiting list Ability to be in several schedules at once Colors Support/open to suggestions

Nachteile:

There should be a cut and paste feature, much quicker than the duplicate feature. When you go to set up an appointment near the bottom of the computer screen, the box that opens up should be close to where you are typing. There is a long delay when you click on "Save". Sometimes it is so long that I click it twice to make sure it is saving. When selecting a contact, it should automatically go to the "Filter" line.