Was ist Jostle?

Lerne die Mitarbeiter Engagement Plattform von Jostle kennen - ein komplettes, intuitives Intranet. Wir helfen dir, das Engagement deiner Mitarbeiter zu verbessern, deine Unternehmenskultur auszudrücken und Kommunikation zu ermöglichen. Genau darum geht es bei außergewöhnlichen Arbeitsplätzen. Das Tool erreicht Mitarbeiterbeteiligungsraten, die 5-mal höher sind als die von herkömmlichen Mitarbeiterportalen und sozialen Intranets.

Die Software läuft in der Cloud und erfordert keine Anpassung. Nur nach einer Woche bist du fit im Umgang mit dem Tool.

Wer verwendet Jostle?

Jedes Unternehmen oder Organisation mit 50 - 10.000+ Mitarbeitern

Wo kann Jostle bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Chromebook (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Jostle Corporation
  • Ansässig in Vancouver, Kanada
  • 2009 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Deutschland, Dänemark, Finnland, Frankreich und 14 weitere

Sprachen

Arabisch, Deutsch, Dänisch, Englisch, Französisch und 7 weitere

Jostle Kosten

Startpreis:

60,00 $/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Ja, Gratisversion verfügbar

Jostle bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Jostle ist ab 60,00 $/Monat verfügbar.

Preismodelle Kostenlose Testversion

Über den Anbieter

  • Jostle Corporation
  • Ansässig in Vancouver, Kanada
  • 2009 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Deutschland, Dänemark, Finnland, Frankreich und 14 weitere

Sprachen

Arabisch, Deutsch, Dänisch, Englisch, Französisch und 7 weitere

Jostle – Videos und Bilder

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Videos zu Jostle
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Jostle Funktionen

  • Aktivitäts-/Newsfeeds
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebot in sozialen Medien
  • Aufgabenmanagement
  • Benchmarking
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bildschirm teilen
  • Brainstorming
  • Chat / Messaging
  • Content-Management
  • Daten-Import / -Export
  • Diskussionen / Foren
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Chat
  • Einheitliches Verzeichnis
  • Einmalige Anmeldung
  • Feedback-Management
  • Filesharing
  • Gruppenmanagement
  • Inhalt-Bibliothek
  • Kalenderverwaltung
  • Kollaboration mehrerer Nutzer
  • Kommunikationsmanagement
  • Kundenspezifisches Branding
  • Live-Chat
  • Medienbibliothek
  • Meeting-Management
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mitarbeiteranerkennung
  • Mitarbeiterfotos
  • Mitarbeiterverzeichnis
  • Mitgliederverzeichnis
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Nutzerprofile
  • Privates Netzwerk
  • Remote-Zugriff/-Kontrolle
  • Richtlinien Managemen-
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • SSL-Sicherheit
  • Self-Service Portal
  • Sichere Datenspeicherung
  • Social-Media-Integration
  • Suchen / filtern
  • Transkripte / Chatverlauf
  • Umfragen & Feedback
  • Veranstaltungsmanagement
  • Verwaltung von Verzeichnislisten
  • Volltextsuche
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Wissensbasis-Management
  • Wissensmanagement
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für Jostle

Der Hub ist ein führendes Intranet mit mehreren Standorten, das mit kostenlosen Upgrades die Anforderungen jedes Unternehmens, ob groß oder klein, erfüllt.
monday.com ist ein Cloud-Work-Betriebssystem, mit dem Teams ihre Projekte und tägliche Arbeit durchführen, egal ob sie im Büro, zu Hause oder unterwegs sind. Erfahre mehr über monday.com
Automatisiere deine Geschäftsabläufe auf allen Geräten. Es ist einfach und schnell.
Groupe.io ist eine intelligente Unternehmenskommunikations- und Produktivitätsplattform, die Büro- und Remote-Mitarbeitende miteinander verbindet.
MangoApps ist eine integrierte Suite von Arbeitsplatzanwendungen wie Intranet, Arbeitsbereiche, Filesharing, Messaging, Schulung, Anerkennung und mehr.
Interacta is the only business platform that improves collaboration and knowledge management, involving people in business processes.
Wrike ist eine Projektmanagement Software für Unternehmen mit Vorlagen, Zeiterfassung, Gantt-Diagrammen, Kanban-Boards, Berichten und mehr. Erfahre mehr über Wrike
Hochwertige Lösung für effektive Zusammenarbeit, Kommunikation, Social Networking, Workflow und Wissensmanagement. Erfahre mehr über Bitrix24
MyHub ist eine Cloud-basierte Intranet-Softwarelösung, die Unternehmen eine Reihe leistungsstarker Business-Tools zur Verfügung stellt. Erfahre mehr über MyHub

Bewertungen über Jostle

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
54%
4
31%
3
8%
2
7%
Aaron
Aaron
National IT Manager in Neuseeland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildungsmanagement, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Engaging Intranet

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: An intranet that engaged the staff and is one place to find out news/olds/information and who is who inside the business. A place where users can come and see themselves in the business, who and what they are and how they fit in.

Vorteile:

Easy to use and setup with good support from the on-boarding team and regular catch-ups over the time period. The library is a great tool with good security and functionality. Staff member profiles, that we integrate with G-Suite are helpful and enable users to customize themselves and their images as well as professional profiles. The news section is easy to add and manage the posts as well as items for sale and internal vacancies. The search function is excellent and returns a good set of relevant results to all users from all areas. The Admin area is well laid out and easy to follow with a good range of depth and when you want to do something not available the support team can help you out. Allowing internal and external users means our board members can see what is going on inside of the organisation without death by email.

Nachteile:

Would be nice to have threaded discussions. Creates a number of library groups in g-suite and does not do a great job of cleaning up after itself when groups are removed, unused or empty.

Tori
Executive Assistant and Facilities Coordinator in Kanada
Finanzdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

We Love Jostle!

5,0 letzten Monat Neu

Kommentare: Jostle keeps our team engaged and in the know. A majority of our team is logged into Jostle at least once a day, and are constantly interacting and posting on the site. We have all of our team events posted in Jostle, celebrations both personal and professional, and we are able to maintain the feel of a tight-knit community even though we have people working with us across the country. I can't imagine Megson FitzPatrick Insurance without Jostle!

Vorteile:

The Activity/News Feed is our favourite feature. The ability to export the feeds into an excel document is especially helpful - if we have a team member who gets recognized for outstanding work either by a colleague or client review, they get entered to win a prize. At the end of the month, I export the activity feed and put everyone into a draw. Jostle is fairly intuitive, which makes it easy for employees of all abilities to use.

Nachteile:

I wish there was a way to make the news articles more custom (either with formatting options, font colours or types etc). I also find the Library section a little strange - lots of layers (categories, volumes, etc) and you have to individually assign people's editing abilities to each category and volume.

Eric
Design Consultant in USA
Bau, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

I just can’t get on board with Jostle

3,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Not good...I miss Workplace.

Vorteile:

I wish I could have positives about Jostle. If I had to come up with one, it would be having multiple columns viewable at a glance.

Nachteile:

Using the website on my phone is unnerving to say the least. Through the website on my phone, I can’t even post updates half of the time. Pictures don’t want to update, the news feed gets stuck. Now I will say...these issues only happen on my iPhone. However, I have verified on other phones and co-workers say it happens to them on their mobile devices as well.

Antwort von Jostle Corporation

vor 3 Jahren

Hi Eric, We're sorry to hear you're having a tough time getting on board with Jostle. I understand that you are using Jostle via the browser on your iPhone, for the best experience with Jostle on mobile we recommend using our mobile app. You can head to the App Store and find it by searching 'Jostle'. If any of your co-workers are Android users we have an app in the Play Store as well! Hopefully, this improves your experience.

Sarah
Internal Communications Manager in UK
Grafikdesign, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

An intuitive intranet

5,0 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: Jostle has changed the way we communicate at Emperor. It gives a sense of belonging to our partners and acts as a great onboarding tool for new starters. I never get tired of hearing "It's on Jostle!".

Vorteile:

Shout-outs are perfect for quick recognition or to draw attention to one particular piece of information. The News articles keep our partners informed and up to date with company-wide information. Teams and People means we can quickly see who's who and where people sit in the organisational structure.

Nachteile:

The look and feel of the Classifieds section is poor compared to the rest of the intranet. It means that we don't currently use this. Having to add a new user AND then having to add them to Teams separately is time-consuming. I wish this was automated from the 'add new user' feature.

Susan
Lead Project Specialist in USA
Non-Profit-Organisation Management, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Super helpful!

5,0 letzten Monat Neu

Kommentare: We implemented Jostle in 2019 and we are so glad we had this in place for when the pandemic happened! Jostle has been a lifesaver for when our company had to go remote and for hiring new staff virtually as well. It's been such a great platform to communicate and connect with staff the past few years. Jostle was easy to set up and implement and the customer support has been outstanding. We are so pleased with the whole Jostle package!

Vorteile:

The software was so easy to use and implement. Jostle can be used for so many things! Of course we used it for our staff directory, communication pieces and for useful documents, but we also used it for planning fun events and contests to keep staff engaged. The site is very colorful and eye-catching, staff really enjoy accessing Jostle!

Nachteile:

Sometimes we had glitches with uploading documents, but always got customer support when needed. The news section has some limited capacity for typing up information into articles but I know that an update will be coming to fix that.