Wer nutzt diese Software?

Jedes Team, das auf einfache Weise Aufgaben, Probleme, Fehler oder andere Workflows verwalten möchte.

Durchschnittliche Bewertung

41 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.6 / 5
  • Kundenservice 4.4 / 5
  • Funktionen 4.2 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktinformationen

  • Startpreis 4,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Dokumentation
  • Kundenbetreuung Online

Angaben zum Hersteller

  • DoneDone
  • http://donedone.com
  • Gegründet 2007

Über DoneDone

Die einfachste Problemverfolgung und Aufgabenmanagement Software für Teams von 2 bis 200. Verfolge Aufgaben in deinem Unternehmen oder für deine externen Klienten und/oder Kunden. DoneDone wird von Software-Teams, Marketing-Teams, professionellen Service-Firmen, Personalchefs und Kundendienst-Teams geschätzt. Verfolge Fehler. Verfolge Aufgaben. Verfolge Projekte. Verfolge Bewerber. Verfolge Kundenaktivitäten. Verfolge technische Supportanfragen. Verfolge Kundendienstanfragen. Behalte alles im Auge und erledige Dinge!

DoneDone Funktionen

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
  • Aufgabenmanagement
  • Filtern
  • Problem-Nachverfolgung
  • Release-Management
  • Rückstand-Management
  • Ticket-Management
  • Workflow-Management
Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenmanagement
  • Dashboard
  • Eskalationsmanagement
  • Problemplanung
  • Projektmanagement
  • Wiederkehrende Probleme
  • Wissensbasis-Management
  • Überprüfung von Vorfällen

Die hilfreichsten Reviews für DoneDone

Great Project Communication and Tracking Tool

Bewertet am 21.6.2019
Adam F.
Director of Multimedia Technology
Unterhaltung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: DoneDone has continued to be a great resource for us, and they have shown they are committed to enhancing their product.

Vorteile: The ability to customize aspects that make sense for our organization or for the project in general...we didn't have to modify our way of discussing the project to fit within a cookie-cutter project management tool.

Nachteile: Searching for past projects is always a little cumbersome. Plus, I wish there was a way to "star" important aspects that can be referenced more easily later.

Perfect for our Help Desk

Bewertet am 3.7.2019
Grant B.
Manager of Technology & Member Services
Immobilien, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Worked perfectly for our organization. In fact, we've transitioned to DoneDone 2 and think this will allow us to be even more effective in serving our clients.

Vorteile: DoneDone is straight forward to use and it was perfect for Public Issues, which we used as our HelpDesk communications utility.

Nachteile: Can not "claim" an issue when it comes in. It's automatically assigned to a specific person, who may or may not be there.

Simple, with a decent API

Bewertet am 21.6.2019
Andrew O.
Developer
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: We were able to use the API to build our own frontend to the system, so that our clients don't need a DD login to submit tickets to us, but can also track progress on their tickets.

Nachteile: The workflow isn't 100% clear, and it seems to have changed in the last year or so.

A Client Perspective

Bewertet am 3.7.2019
Todd R.
Web & Media Specialist
Hochschulbildung, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The design/development group we hired to build the website for our university department introduced us to DoneDone. During the design phase, between face-to-face working meetings, DoneDone proved to be an optimal platform to refined bite-sized design issues, and to keep everyone abreast of the emerging design. During the testing phase, DoneDone was a simple, transparent conduit of issues found and issues resolved. Currently, in the site maintenance phase, we, as clients, use DoneDone maybe a dozen or so times a year, and it is all just easy and straightforward.

Vorteile: DoneDone is the issue tracking system used by the website design and development group that my university department hired for our website. As a client user of DoneDone I love the "transparency" of the DoneDone issue posting system: I can see the input and responses of everyone involved in tackling an issue, and I can add additional stakeholders as necessary. As a result, we are all always clear on who's doing what and the status of an issue. By comparison, the bug/issue tracking system that is used by my university's IT department is cumbersome, confusing, and non-transparent. The user experience is poor, and the complexity discourages me from reporting all but the most serious issues.

Nachteile: As a client user of the DoneDone software, I have no dislikes. It is a simple, clean user interface and interaction that nicely focuses the communication between the client team and the design/development team.

Excellent excellent product

Bewertet am 29.6.2019
Judy A.
Project Manager
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I could not imagine my business life without Done done - the best software I have ever discovered or used.

Vorteile: I use this software on a daily basis - I manage all my tasks, queries and projects with ease. This is an incredible piece of software - it makes my life incredibly easy. I love the reporting and I love how easy the tasks are to manage. There is no way I could so my projects efficiently without Done done.

Nachteile: The only small issue I have is accessing the projects - if you have a large list of projects you always need to get back to the drop down to change between projects. It would be great ti hace a clickable menu on the side for ease of access

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