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Was ist DoneDone?

Die einfachste Problemverfolgung und Aufgabenmanagement Software für Teams von 2 bis 200. Verfolge Aufgaben in deinem Unternehmen oder für deine externen Klienten und/oder Kunden. DoneDone wird von Software-Teams, Marketing-Teams, professionellen Service-Firmen, Personalchefs und Kundendienst-Teams geschätzt. Verfolge Fehler. Verfolge Aufgaben. Verfolge Projekte. Verfolge Bewerber. Verfolge Kundenaktivitäten. Verfolge technische Supportanfragen. Verfolge Kundendienstanfragen. Behalte alles im Auge und erledige Dinge!

Wer verwendet DoneDone?

Jedes Team, das auf einfache Weise Aufgaben, Probleme, Fehler oder andere Workflows verwalten möchte.

DoneDone Software - 1
DoneDone Software - 2
DoneDone Software - 3
DoneDone Software - 4
DoneDone Software - 5

Du bist nicht sicher, ob DoneDone das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

DoneDone

DoneDone

4,6 (50)
5,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
13
6
4,6 (50)
4,4 (50)
4,3 (50)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
7,16 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
160
20
4,0 (14.239)
4,3 (14.239)
4,2 (14.239)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu DoneDone

Jira
Am besten bewertete Funktionen
Agile Methodiken
Aufgabenmanagement
Projektplanung/Terminierung
Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
ClickUp
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Mehrere Projekte
Projektplanung/Terminierung
Google Sheets
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Dokumentenmanagement
Suchen / filtern
Notion
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenbearbeitung
Aufgabenmanagement
Projektplanung/Terminierung
Basecamp
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Berichterstattung / Projektverfolgung
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
JIRA Service Management
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Supportticket-Management
Ticket-Management
Shortcut
Am besten bewertete Funktionen
Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
Aufgabenbearbeitung
Aufgabenmanagement
Issuetrak
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Benachrichtigungen
Supportticket-Management
Ticket-Management

Bewertungen über DoneDone

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
66%
4
26%
3
6%
2
2%
Coën
Coën
HEAD OF KEINBOCK. in Deutschland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Personal Task Management

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I switched from notion although notion has better functionalities if one bothers to deeply understand notion. In my case done done has a more beautiful interface which makes it more fun to use. I occasionally switch between those two but see myself moving all in to done done for managing my tasks soon.
DoneDone has improved a lot and came with extra feature. I do hope that will will implement more project related features as well. They started out well with the newly implemented Kanban boards.

Vorteile:

Beautiful UI combined with advanced task management. I loved its easy implementation within my workflow but simply creating tasks. Customised tagging and tables for own kanban boards are also a must for me. Thankfully it has since implemented. You even can set reminders for your self and your team when a task is due.

Nachteile:

Sometimes I feel myself missing some features for project and task management. There should be more improvement regarding that.

Adam
Director of Multimedia Technology in USA
Unterhaltung, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great Project Communication and Tracking Tool

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: DoneDone has continued to be a great resource for us, and they have shown they are committed to enhancing their product.

Vorteile:

The ability to customize aspects that make sense for our organization or for the project in general...we didn't have to modify our way of discussing the project to fit within a cookie-cutter project management tool.

Nachteile:

Searching for past projects is always a little cumbersome. Plus, I wish there was a way to "star" important aspects that can be referenced more easily later.

Jonathan
ceo in Slowakei
Computer-Software, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Bad customer service, we feel stolen from

2,0 vor 9 Monaten

Kommentare: From hundreds of purchased softwares over the year this was the worst experience, not customer oriented at all

Vorteile:

Simple ui, the few features that are avalible work flawlessly

Nachteile:

Very bad customer experience, we paid for a lifetime membership and they won't let us redeem the codes that didn't get added when purchasing. So basically they stole from us. I do not recommend this product at all, very slow development times and not customer oriented - look elsewhere!!

Robert
Product Manager in UK
E-Learning, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Perfect for internal bugfixes

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We are using DoneDone to track status of issues in our SaaS product. Service management team creates new tickets and assigns them to the relevant team member, who then updates ticket status, once progress is made.
This works perfectly for our internal bug fixing process.

Vorteile:

We enjoy using DoneDones because it's very user-friendly. It's very easy to find issues, filter by key terms, create new issues and communicate with team members.

Nachteile:

We haven't so far found anything that we don't like. Perhaps we could benefit from havinf additional notifications for overdue issues or tickets that have not been updated for a long time.

Grant
Manager of Technology & Member Services in Kanada
Immobilien, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Perfect for our Help Desk

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Worked perfectly for our organization. In fact, we've transitioned to DoneDone 2 and think this will allow us to be even more effective in serving our clients.

Vorteile:

DoneDone is straight forward to use and it was perfect for Public Issues, which we used as our HelpDesk communications utility.

Nachteile:

Can not "claim" an issue when it comes in. It's automatically assigned to a specific person, who may or may not be there.