Wer nutzt diese Software?

We work with small to large independent hotels and the more flexible franchises.

Durchschnittliche Bewertung

5 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 799,00 $/einmalig
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
  • Training Live Online
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • Innsoft
  • http://www.innsoft.com
  • Gegründet 1991

Über Check-Inn PMS

Check-Inn is a Front Desk Software Solution that allows you to train desk clerks in hours instead of days. It offers night audit and a fully customizable rate system with yield management tools. Check-Inn supports properties with up to 350 rooms.

We are known for offering the options hoteliers need at an affordable price. This includes ID scanners, online reservation interfaces, credit card processing, signature pad, and more! All software is developed in-house and is easy to use.

Check-Inn PMS Funktionen

  • CRM
  • Catering
  • Einzelne Immobilie
  • Ferien-Vermietung
  • GDS-/OTA-Integration
  • Instandhaltungsmanagement
  • Integrierte Buchführung
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrere Immobilien
  • Mitarbeitermanagement
  • Online-Buchung
  • Treueprogramm
  • Verkaufspunkt POS
  • Verlängerter Aufenthalt

Alternative Produkte

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Die hilfreichsten Reviews für Check-Inn PMS

Simple to use program, best support team ever

Bewertet am 30.4.2019
Greta M.
Motel Manager
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: It works perfect for our 20 room motel. I have no problems with it, no crashes, no issues. The customer support is amazing, they're always very helpful and professional and they have a solution for any question I got. Best of all, their company constantly comes up with NEW features to help me sell on more platforms!

Nachteile: I feel like it's mostly for hotels with less rooms, just because you have to assign room number the moment you book a reservation.
That means you can't overbook though which is a plus for me! :)

Great for Small Businesses

Bewertet am 19.3.2019
Verifizierter Rezensent
Sally Naidu
Gastgewerbe, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I had to quit using the software, due to the above limitation. I loved the software, the price, the customer support. I even called them to see if they could do something about this feature, and they said no.

Vorteile: It is extremely simple, easy to use software. Not much training required. Software ready to download and use instantly. No extensive hardware required. Very economical.

Nachteile: You have to assign rooms when you reserve. This is definitely a limitation. Most hotels like to have the flexibility of switching room types, for various reasons. Blocking rooms does pose an inconvenience, and of course would not let you overbook. We always have a percentage of cancellations and no shows and like to maximize our revenues. This feature is very limiting towards that goal.

A great flexible product

Bewertet am 12.8.2018
Verifizierter Rezensent
VP Revenue Management
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: This PMS has allowed us to managed our property the way we want to. Many PMS are set in there ways and we can not have it to our needs, not this one. It is a great and easy to navigate platform with good data capture points.

Nachteile: The reporting function is good but more could be added.

Hotel Desk Clerk

Bewertet am 17.10.2018
Verifizierter Rezensent
PCA
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: very pleased with the software.

Vorteile: Ease of use. The reservations adjust automatically to shuffle rooms for accommodating errors or just making the best use of the rooms.

Nachteile: booking services do not put stay over guests in the same room for continued stays.

Check Inn PMS

Bewertet am 25.9.2014
Bruce H.
Asst Mgr.
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: I have used many types of PMS,nothing beats Check Inn by Innsoft,Inc. It has the least amount of steps and has so much more flexibility then many of it's competitors! You can set rates for daily,weekly,monthly and package rates which makes life much easier. For my money it is Check Inn all the way!! I have used this product for more then 10 years and love it!!

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