ez service manager

von ez Management

5 / 5 5 Bewertungen
ez service manager

Wer nutzt diese Software?

Designed for field workers who service, install and maintain equipment such as Utilities, Facility Mang, Fire & Security, Alarm management, CCTV, Electricians, HVAC, Medical equipment, plumbing, etc

Durchschnittliche Bewertung

5 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support währen der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • ez Management
  • http://www.ezmanagement.net
  • Gegründet 1997

Über ez service manager

An native app for engineers that schedules jobs, creates electronic dockets and completes industry forms, captures customer signatures, transmits images to the office in real time. The app will automatically record labour and job times. Also available are customised industry forms - e.g fire certs, HVAC equipment reports, certifications of installation and design etc You can discuss your individual needs with one of our product specialists. Book a Demo today.

ez service manager Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Elektronische Unterschrift
  • Inventarverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Routing
  • Stempeluhr
  • Terminplanung
  • Versenden
  • Vertragsmanagement
  • Zahlungseinzug im Außendienst
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Auftragskostenrechnung
  • Dokumenten-Abbildung
  • Inventarverwaltung
  • Kundenmanagement
  • Leadmanagement
  • Terminplanung

Die hilfreichsten Reviews für ez service manager

A real time saver

Mit Google übersetzen Bewertet am 12.8.2016
Ronan W.
Director
Architektur & Planung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We were unsure how this software would work for us in the field. It was so easy to use and all the information is available in a few taps on the ez Service App. Before we got the app we had a job getting our engineers to fill out work dockets so we could generate invoices. It's so handy to use, the paperwork is minimised and all the information on the customer is on the app.

Vorteile: Easy to use, quick to learn, saved to much time. The company rep. spent time with us to get to know what it was we were looking for. The Engineers don't mind using the app because it cuts out so much paperwork for them. All the information they need is available without having to search post it notes and files. Customers are billed quickly now.

Nachteile: Nothing really, the app is very intuitive and the customer support is brilliant, one quick call has us sorted.

Antwort des Softwareanbieters

von ez Management an 12.8.2016

Thank you Ronan - we really appreciate you taking the time out to do this.

Good app for our company

Mit Google übersetzen Bewertet am 17.1.2019
Trang H.
Cad Draftsman
Architektur & Planung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: As working in an interior company I have gotten many problems that relate to managing our jobs and projects. We need to monitor the progress to meet our schedule and report the issues to the other parties. I believe this tool will save our time and bring the best benefit to our company. I found that we can work online or offline with it, review the completed jobs and receive job's alerts, as well as search or find jobs by using GPS location.

Nachteile: I am really confused about the price, I cannot find it on their website.

Lies weitere Bewertungen