Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Dealer.com?

Online-Lösung zur Bestandsverfolgung, die das Hochladen von Videos und Fotos von Fahrzeugen, Preisgestaltung, Anreizmanagement und Marketingtools bietet.

Wer verwendet Dealer.com?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Du bist nicht sicher, ob Dealer.com das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Dealer.com

Dealer.com

4,3 (36)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
8
Keine Integrationen gefunden
4,3 (36)
4,2 (36)
4,3 (36)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
338
17
4,5 (1.109)
4,4 (1.109)
4,6 (1.109)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Dealer.com

Marketing 360
Am besten bewertete Funktionen
Terminverwaltung
Verhaltensanalysen
Zielseiten / Web-Formulare
abcoa Deal Pack
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Buchhaltung
Zahlungseinzug
Dealertrack DMS
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Finanzierungsmanagement
Für Automobilhändler
AutoManager
Am besten bewertete Funktionen
Für Automobilhändler
Inventarverwaltung
Webseitenintegration
Auto/Mate
Am besten bewertete Funktionen
Kundendienst
Mietverträge nachverfolgen
Webseitenintegration
EverLogic
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
ERA-IGNITE
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Für Automobilhändler
Inventarverwaltung
AutoDealer Plus
Am besten bewertete Funktionen
Für Automobilhändler
Inventarverwaltung
Kontakt-Datenbank
CAMS DMS
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Für Automobilhändler
Webseitenintegration

Bewertungen über Dealer.com

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
50%
4
33%
3
14%
2
3%
Silvia
Marketing Manager in USA
Automotive, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great People over at Dealer.com

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I do enjoy using Dealer.com as the web provider for our dealerships.

Vorteile:

What good is a product or a service if you do not have a reliable person to turn to when you need assistance? That is what makes dealer.com so nice. When we have a problem, I know I can reach out to our account manager and the issue will be resolved.

Nachteile:

I do wish Dealer.com gave dealers more flexibility in regards to the creative aspect of their website. Sometimes, I feel like the pages generated look very bland and are repetitive since they are distributed to each dealer (within the same manufacture).

Michaela
Marketing Communications Manager in USA
Automotive, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

One of the best.

4,0 vor 8 Monaten

Kommentare: We've been with Dealer.com for many many years. They do everything we need them to do! It would be nice to get a good performance rep and KEEP them for a while, but it's a small complaint in the grand scheme of things. We enjoy working with them and the entire Cox Auto suite!

Vorteile:

Cox has the most vast suite of automotive digital products, and their integration amongst them all is hard to match. Dealer.com works with everyone we need them to, integrates as needed, and offers a dedicated performance rep to ensure all stays on track.

Nachteile:

Because Cox Auto is such a massive company, their customer service, innovation, and ways of doing business can sometimes be lacking. We change performance reps about once or twice a year on average, and they are all pretty vastly different in their performance levels.

Allison
Marketing/IT Director in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Automotive, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Slow Websites & Unhelpful Support

3,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Overall, Dealer.com is not the worst website provider I have used, but there are so many others that are better at a similar price point, that it makes the hassle of trying to work with them pointless.

Vorteile:

The only item I like in reference to Dealer.com websites is the amount of things you can change on the site and in the containers. This makes it easy to set your site apart from others and make it different.

Nachteile:

The websites are slow and the text is very hard to read. It is not super compatible on mobile versions and support takes a very long time to get things done, or they do not complete the ticket at all.

Kyle
Kyle
Corporate Videographer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Automotive, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Dealer.com ControlCenter Review

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Using Dealer.com ControlCenter is a great way to make sure you are getting all the correct info you need for the dealership. Highly recommended for anyone looking to close more sales.

Vorteile:

Dealer.com ControlCenter provides everything I need to make sure I get enough eyes on the vehicles we sell at the dealership. This gives me full control when it comes to monitoring and statistics as well. You need to know when something isn't working and this Control Center gives you great insight.

Nachteile:

I find some of the navigation to be a little hard to understand. It's not the best layout and it feels like not a lot of thought when into how to properly jump from area to area. But, once you understand where everything is it becomes much easier. I wish there was a way to edit the panels in the order of my choosing.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Automotive, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Solid Program

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Dealer Website and analytical data collecting to allow me to make better marketing decisions.

Vorteile:

It gives you a ton of data on our your site performance. Pretty easy to make changes to your site. Good templates to work from.

Nachteile:

I wish there was a staging area for making changes to the website because right now most changes are live and I would rather have to make it live myself. Good data but I wish I could track a lead from my site through their visit and their origin.