Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Thrive?

Das Unternehmen gehört ehemaligen Restaurantbesitzern, -managern, -servicekräften. Die Eigentümer sind Innovatoren, Chefköche und Technologieliebhaber. Das Unternehmen bietet eine komplette Suite von Restauranttechnologien, mit der deine essbaren Meisterwerke an deine Besucher gelangen. Das Budget großer Top-Marken wird nicht benötigt. Thrive bietet Pizza- und Lieferrestaurants die Möglichkeit, die gleiche fortschrittliche Technologie zu einem erschwinglichen Preis zu nutzen.

Wer verwendet Thrive?

Pizzalieferanten und andere Lieferdienste haben spezielle Bedürfnisse, die gewöhnliche Point-of-Sale-Systeme nicht im Griff haben. Thrive ist ein umfassender Technologiepartner von A bis Z.

Thrive Software - 1
Thrive Software - 2
Thrive Software - 3
Thrive Software - 4
Thrive Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Thrive das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Thrive

Thrive

3,6 (21)
179,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
59
4
3,6 (21)
3,5 (21)
3,7 (21)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
69,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
107
19
4,7 (507)
4,5 (507)
4,6 (507)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Thrive

CAKE POS
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Mobiler Zugriff
Verkaufsberichte
HungerRush 360
Am besten bewertete Funktionen
Auftragserfassung
Elektronische Zahlungen
für Restaurants
Linga rOS System
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Verkaufsberichte
für Restaurants
Aldelo Express POS
Am besten bewertete Funktionen
Inventarverwaltung
Kontrollen aufteilen
Mobiler Zugriff
AB POS
Am besten bewertete Funktionen
Auftragserfassung
Mobiler Zugriff
Zahlungsabwicklung
SpotOn
Am besten bewertete Funktionen
Auftragserfassung
Zahlungsabwicklung
für Restaurants
Square Point of Sale
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung
Fleksa
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Online-Zahlungen
Verkaufsberichte
CashDesk
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über Thrive

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,6
Benutzerfreundlichkeit
3,6
Kundenservice
3,7
Funktionen
3,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
29%
4
29%
3
24%
2
10%
1
10%
Jake
Jake
ecommmerce analyst in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Excellent POS Software

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Overall very excellent piece of software that suits our needs perfectly!

Vorteile:

-Allows for a lot of reporting that alternatives did not allow -Easy to onboard new users, overall very simple to use, which is great for a business where onboarding new employees is fairly regular -Support is timely and effective

Nachteile:

Had a couple minor reporting issues that required us to use some workarounds, but we were able to get what we needed in the end. Just required a little bit of "expertise" w/ the software. Hopefully support will see our emails and remedy the issue so nobody else has to "figure it out" on their own like we did, although it isn't the worst thing in the world.

Alan
Presidenta in USA
Restaurants, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Thrive POS

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: I would recommend Thrive POS to anyone opening an independent pizza shop.

Vorteile:

Very functional for a Pizza place. Great Delivery program, online ordering platform, and it's easy to train new employees on how to use it.

Nachteile:

There are constantly issues that take too long to resolve.

Antwort von Granbury Solutions

vor 5 Jahren

Hello there, Alan. First, thank you for your thoughtful comments! At THR!VE, we take feedback from customers very seriously. While we take great pride in our advanced point-of-sale system, we understand that everything can be improved. Except for duct tape, which is magic and deserves its own holiday. Rest assured we take your input to heart and are working hard every day to improve resolution times. In the meantime, feel free to reach out to your account manager, Jacob, if you need anything else. jestrello@thrivepos.com

Ryan
Ceo in USA
Restaurants, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Not but bad sales tactics make it horrifying

2,0 letztes Jahr

Kommentare: Absolutely miserable, I would consider every one from the salesman to the [sensitive content hidden] sketchy and dishonest.

Vorteile:

Very goui friendly the online walk throughs

Nachteile:

[sensitive content hidden] telling us that the call center feature and drive app was no charge and then sending me a huge bill later. They promise great innovation but every new feature has a charge i don’t understand why im paying a monthly bill when they want to charge me more for every feature or hide costs.

Glenn
Owner in USA
Restaurants, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Thrive POS

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: The business problems we are solving is getting the reports that we need to make informed decisions on our business. The software makes training new employees easier and faster that the old days of Vitalink. We still need priorities to be made on solving the reporting issues I described before. And selling Add-on products that work properly.

Vorteile:

Compared to what we were using, this software allowed us to do reporting we couldn't do before, and it is easy to teach new users to operate quickly.

Nachteile:

Reporting is inaccurate, Daily summary report - numbers do not add up correctly and Thrive has not been able to explain how the numbers are calculated. Payroll reports- hours not reporting accurately causing us to overpay employees at times and employee confidence of being paid correctly has diminished. Tax Summary report - not reporting accurate numbers which has caused us major problems with under reporting taxes due resulting in penalties from the State. Time slips - the print outs when an employee clocks out sometimes prints there entire shift was in Overtime when it wasn't...printing error. Once again employee confidence is low on whether they are being paid accurately. Updates have not corrected this issue. We also would like the add-on software to work correctly: 1- Thrive online-order fail rate over 55%, please correct this so we can use it instead of 3rd party software. 2- Inventory software doesn't work either

Antwort von Granbury Solutions

vor 5 Jahren

Hi there Glenn! We are so glad you took the time to rate our system. Thanks to your feedback, we've taken note of areas where we can improve. When we set out to create a user-friendly, scalable, and functional point-of-sale system we knew that it would be as challenging as running a marathon wearing scuba flippers. Even so, we are committed to resolving the specific issues you reported and will be in touch soon.

jay
Owner in USA
Essen & Trinken, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Thrive review

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Overall it is a very good system,looked at others and I would still say Thrive is better

Vorteile:

Easy to use for both front and back of house user

Nachteile:

Bugs keep appearing on it.But they get on it rightWay