Was ist Thrive?

Das Unternehmen gehört ehemaligen Restaurantbesitzern, -managern, -servicekräften. Die Eigentümer sind Innovatoren, Chefköche und Technologieliebhaber. Das Unternehmen bietet eine komplette Suite von Restauranttechnologien, mit der deine essbaren Meisterwerke an deine Besucher gelangen. Das Budget großer Top-Marken wird nicht benötigt. Thrive bietet Pizza- und Lieferrestaurants die Möglichkeit, die gleiche fortschrittliche Technologie zu einem erschwinglichen Preis zu nutzen.

Wer verwendet Thrive?

Pizzalieferanten und andere Lieferdienste haben spezielle Bedürfnisse, die gewöhnliche Point-of-Sale-Systeme nicht im Griff haben. Thrive ist ein umfassender Technologiepartner von A bis Z.

Wo kann Thrive bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Windows (On-Premise), Linux (On-Premise), Android (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Granbury Solutions
  • 1997 gegründet
  • Telefon-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

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Thrive – Videos und Bilder

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Thrive

179,00 $/Monat
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Thrive Funktionen

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Auftragsmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • Getrennte Kontrollen
  • Kontrollen aufteilen
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundenkonten
  • Kundensegmentierung
  • Küchen- / Menü-Management
  • Lebensmittellieferung
  • Liefermanagement
  • Mehrere Standorte
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Bestellung
  • Rabattmanagement
  • Routing
  • Tabellenverwaltung
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufspunkt POS
  • für Restaurants

Alternativen für Thrive

Dein Point of Sale, um den Umsatz zu steigern, den Bestand zu verwalten und ausführbare Berichte bereitzustellen.
SparkResto acts as a multipurpose POS system, due to which you get real-time updates about your restaurant reports.
Software zur Verwaltung von On-Demand-Lieferungen. Zugeschnitten auf die Bedürfnisse lokaler Zustelldienstleister und Zustellmarktplätze.
A complete suite of integrated hospitality POS systems.
Our hardware is robust and reliable, ready for the demands of hard-working restaurants, bars, storefronts, online stores, and more.
Der iPad-basierte mobile POS und die voll ausgestattete Management-Plattform von Lavu wurden speziell für die Optimierung des Restaurantbetriebs zu optimieren.
Square POS ist eine vollständige Point-of-Sale-Lösung mit einer Reihe von Tools für die Verfolgung von Verkäufen und Inventar bis hin zu umfangreichen Analysen.
Einfaches ERP für Einzelhandels-, Vertriebs- und Großunternehmen sowie Restaurants, die sich für Digitalisierung entschieden haben, um sie dabei zu unterstützen, wettbewerbsfähig zu bleiben.
A direct online ordering and fleet management software that enables brick-and-mortar retailers to go digital affordably
TapMango ist eine vollständig gebrandete Lösung für Kundenloyalität, Online-Bestellung und mobile Bestellung für Einzelhandelsunternehmen und Restaurants.
NCR Aloha ist eine End-to-End-Lösung, mit der Restaurants die Effizienz steigern, den Umsatz erhöhen und das Gästeerlebnis neu definieren können.
Automate the taking of orders, delivery orders, kitchen orders, collections, purchases, employees, stocks and reports.
SeroPOS Eat is a Cloud Based & Offline Cross Platform Restaurant POS Systems which works on Android, iOS and Windows Platforms.

Bewertungen über Thrive

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,7
Benutzerfreundlichkeit
3,6
Kundenservice
3,6
Funktionen
3,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

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Jake
Jake
ecommmerce analyst in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Excellent POS Software

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Overall very excellent piece of software that suits our needs perfectly!

Vorteile:

-Allows for a lot of reporting that alternatives did not allow -Easy to onboard new users, overall very simple to use, which is great for a business where onboarding new employees is fairly regular -Support is timely and effective

Nachteile:

Had a couple minor reporting issues that required us to use some workarounds, but we were able to get what we needed in the end. Just required a little bit of "expertise" w/ the software. Hopefully support will see our emails and remedy the issue so nobody else has to "figure it out" on their own like we did, although it isn't the worst thing in the world.

Alan
Presidenta in USA
Restaurants, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Thrive POS

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I would recommend Thrive POS to anyone opening an independent pizza shop.

Vorteile:

Very functional for a Pizza place. Great Delivery program, online ordering platform, and it's easy to train new employees on how to use it.

Nachteile:

There are constantly issues that take too long to resolve.

Antwort von Granbury Solutions

vor 3 Jahren

Hello there, Alan. First, thank you for your thoughtful comments! At THR!VE, we take feedback from customers very seriously. While we take great pride in our advanced point-of-sale system, we understand that everything can be improved. Except for duct tape, which is magic and deserves its own holiday. Rest assured we take your input to heart and are working hard every day to improve resolution times. In the meantime, feel free to reach out to your account manager, Jacob, if you need anything else. jestrello@thrivepos.com

Rod
Owner in USA
Restaurants, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good Over All But Co Struggles with Priorities of Managing its Bugs

3,0 vor 11 Monaten

Kommentare: Very Good. Support is great. They have a hard job and seem to not feel much resolve.

Vorteile:

integration of online and that it gets caller ID and tracks customer history

Nachteile:

No on the Fly customer edits or adding?(merging of 2 phone numbers)

Antwort von Granbury Solutions

vor 11 Monaten

Hi Rod! Thank you so much for taking the time to share your experience with Thrive Pizza Point-of-Sale. We're pleased to hear that you are enjoying our online ordering integration, caller ID, and easy customer order recall/reo-order features! I've passed along your concerns to our professional services, support, and development teams for review. We work around the clock to create new features and tools to meet the requests of our customers!

Glenn
Owner in USA
Restaurants, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Thrive POS

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: The business problems we are solving is getting the reports that we need to make informed decisions on our business. The software makes training new employees easier and faster that the old days of Vitalink. We still need priorities to be made on solving the reporting issues I described before. And selling Add-on products that work properly.

Vorteile:

Compared to what we were using, this software allowed us to do reporting we couldn't do before, and it is easy to teach new users to operate quickly.

Nachteile:

Reporting is inaccurate, Daily summary report - numbers do not add up correctly and Thrive has not been able to explain how the numbers are calculated. Payroll reports- hours not reporting accurately causing us to overpay employees at times and employee confidence of being paid correctly has diminished. Tax Summary report - not reporting accurate numbers which has caused us major problems with under reporting taxes due resulting in penalties from the State. Time slips - the print outs when an employee clocks out sometimes prints there entire shift was in Overtime when it wasn't...printing error. Once again employee confidence is low on whether they are being paid accurately. Updates have not corrected this issue. We also would like the add-on software to work correctly: 1- Thrive online-order fail rate over 55%, please correct this so we can use it instead of 3rd party software. 2- Inventory software doesn't work either

Antwort von Granbury Solutions

vor 3 Jahren

Hi there Glenn! We are so glad you took the time to rate our system. Thanks to your feedback, we've taken note of areas where we can improve. When we set out to create a user-friendly, scalable, and functional point-of-sale system we knew that it would be as challenging as running a marathon wearing scuba flippers. Even so, we are committed to resolving the specific issues you reported and will be in touch soon.

jay
Owner in USA
Essen & Trinken, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Thrive review

4,0 vor 11 Monaten

Kommentare: Overall it is a very good system,looked at others and I would still say Thrive is better

Vorteile:

Easy to use for both front and back of house user

Nachteile:

Bugs keep appearing on it.But they get on it rightWay