Was ist IXACT Contact?

IXACT Contact ist ein einfach zu bedienendes, webbasiertes Immobilien-CRM, das Immobilienmaklerbüros dabei unterstützt, organisiert zu bleiben und dauerhafte Beziehungen zu früherer und potenzieller Kundschaft sowie zu wichtigen Empfehlungsquellen aufzubauen. Mit IXACT Contact bleibst du auf einfache Weise mit Kundschaft in Kontakt, und zwar auf eine personalisierte, relevante und zeitnahe Art und Weise. Mit IXACT Contact können Immobilienmaklerbüros mehr Leads in Kundschaft konvertieren, mehr Empfehlungen erhalten und Geschäfte wiederholen.

Wer verwendet IXACT Contact?

Speziell für Immobilienmaklerbüros entwickelt.

Where IXACT Contact can be deployed?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

About the vendor

  • by IXACT Contact Solutions
  • 2008 gegründet
  • Telefon-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

About the vendor

  • by IXACT Contact Solutions
  • 2008 gegründet
  • Telefon-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

IXACT Contact – Videos und Bilder

Videos zu IXACT Contact

Kosten ähnlicher Produkte wie IXACT Contact vergleichen

Startpreis

39,00 $/Monat
720,00 $/Jahr
69,00 $/Monat
Nicht verfügbar

Kostenlose Version

Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein

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Funktionen von IXACT Contact

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenplanung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Daten-Import / -Export
  • Datensynchronisation
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Tracking
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Erinnerungen
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kunden-Objekt-Abstimmung
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Lead-Distribution
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Generierung
  • Lead-Pflege
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Pipeline-Berichte
  • Pipeline-Management
  • Provisionsmanagement
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Verkaufsberichte
  • Vorlagen-Management
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Siehe die vollständige CRM Software für Immobilienagenturen Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Chancenmanagement
  • Daten-Import / -Export
  • Datensynchronisation
  • Dokumentenspeicher
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Tracking
  • E-Mail-Vorlagen
  • Erinnerungen
  • Etikettierung
  • Gemeinsame Kontakte
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Lead-Distribution
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Pflege
  • Leadmanagement
  • Pipeline-Berichte
  • Pipeline-Management
  • Planungs-Tools
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • Sales-Pipeline-Management
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration
  • Stapelverarbeitung
  • Suchen / filtern
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufsprognose
  • Vorlagen-Management
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management

Siehe die vollständige Kontaktmanagement Software Liste

  • API
  • Agent-Management
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Content-Management
  • Daten-Import / -Export
  • Datensynchronisation
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drag-and-Drop
  • Drip-Kampagnen
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Elektronische Unterschrift
  • Erinnerungen
  • Immobilienverwaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Konfigurierbarer Workflow
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kunden-Objekt-Abstimmung
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Generierung
  • Lead-Pflege
  • Leadmanagement
  • Pipeline-Management
  • Provisionsmanagement
  • Social-Media-Integration
  • Terminverwaltung
  • Transaktionsmanagement
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Verwaltung von Auflistungen
  • Vorlagen-Management
  • Website-Management
  • Workflow-Management
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Siehe die vollständige Maklersoftware Liste

  • Aktivitäts-/Newsfeeds
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anrufprotokoll
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestenlisten
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Vorlagen
  • Elektronische Unterschrift
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Erinnerungen
  • Ertragsmanagement
  • Filesharing
  • Gebietsmanagement
  • Kalenderverwaltung
  • Kanban-Tafel
  • Kommentare / Notizen
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lead Scoring
  • Leadmanagement
  • Live-Chat
  • Mobile App
  • Mobiler Zugriff
  • Planungs-Tools
  • Produktkatalog
  • Provisionsmanagement
  • Prozess-/Workflow-Automatisierung
  • Sales-Pipeline-Management
  • Suchen / filtern
  • Terminplanung
  • Transfer / Weiterleitung
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Zielsetzung / Nachverfolgung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Siehe die vollständige Sales Tracking Software Liste

Alternativen für IXACT Contact

Mehr Alternativen zu IXACT Contact

Erfahrungen mit IXACT Contact

Alle 141 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
78
4
49
3
10
2
2
1
2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Daniel l B.
Daniel l B.
Realtor in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A great CRM for new or seasoned agents!

5 vor 3 Jahren

Kommentare: My experience has been a great one! I use the platform every day with the letters I use for marketing and the tracking of my business and reminders. I love that the system keeps copies of my emails in the notes to each client along with my notes. The website moves fast and all the information I am looking for is at my fingertips in a few clicks.

Vorteile:

From day one in 2013, I have loved the ease of use. Set up was easy with all the help offered by Ixact. The APP works great and most of the features on the website are available are on the APP.

Nachteile:

With the launch of the new Ixact Contact website this year, there are no cons. Ixact has made it a mission to always listen to its subscribers and make enhancements and find additional services at a great value.

Mohammad A.
Director - Broker of Record in Kanada
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

IXACT Contact- Review

5 vor 2 Jahren

Kommentare: Positive and will continue to use it keeping in mind (and hoping) that the team will continue to enhance the system and regularly make adjustments and updates as per users feedback.

Vorteile:

Customer Support. Template Emails and Reminders. Keep in Touch Dashboard. Sync with outlook. Phone App.

Nachteile:

1) It doesn't cover complex customer profiles such as those who rent/buy, etc. or those who are looking to buy TWO properties at the same time for example. 2) Does not include contacts/prospects who we "lost" and the reasons we "lost" those clients (lost to competition, decided not to buy, etc.) 3) I received a referral from a client spouse. I am unable to list HER as the referral source but I have to list the "main contact" as the referral source. I don't like this because I want to know that HIS WIFE is the source of business not HIM :-) 4) Some sort of a graphical presentation of the ACTIVE BUSINESS section would be nice rather than the table format. 5) Can't invite someone to a Calendar event from your system (such as the client or a team member). I have to do that through outlook so it is a two step process and if I do it from outlook only it will NOT link the calendar entry with the contact (this option is not available). 6) Most of the emails we send out end up in people JUNK folder.

Joe L.
Broker in USA
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Excellent Features, Poor Customer Service

2 letzten Monat Neu

Kommentare: This has been frustrating and expensive on my side and clearly Ixact is not prioritizing the issue. I dropped them from 2 stars to one since it's been a week since I last asked for help on a new round of deletions (after tech said the problem was fixed) and have not heard back. I’ve recommended Ixact to other brokers in my local association and now I’m publicly warning everyone away. It’s a shame – I’d think this would be an easy fix but I’m also thinking it’s not being looked at closely enough.

Vorteile:

For how I run my business the Ixact Contact systems works very well. The ability to annotate client communications with prospecting updates is very nice and the "Keep in Touch Coach" lets me have reminders pop up at specific intervals for specific clients depending on how often I want to be in touch. The ability to customize "Activity Plans" to track transactions or client interactions is also very useful.

Nachteile:

Starting this past summer Ixact has been deleting my contacts randomly and for no apparent reason. Since Ixact syncs with my Google Contacts it’s deleting them in Google, too. One day I have a contact in my phone or Gmail system and the next I don’t. I’ve spent hours talking with various Ixact tech people and no fix is working. They even suggested it was something on my side – possible but highly unlikely - and they’ve also said things that make it clear others have this same issue. I manage my tech well and the deletions are very specific to Ixact. I’ve asked Ixact tech to review logs and show me what’s happening but they’ve not done so. As a result, I’ve also spent many hours rebuilding my Gmail/Google contacts so I can function normally. I’ve stopped the sync between Ixact and Google now permanently to stop the problem, but that means I need to double enter contacts if I want them in both systems.

Eric P.
Realtor in Kanada
Immobilien, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great and easy to input information

4 vor 7 Monaten

Kommentare: Customer service has been very good, email newsletter has been very easy. input of prospecting or client contacts is very easy to do. Ease of use is great and I'm happy I made the move.

Vorteile:

I love the ease of entry of clients data and information. allows easy access to see all of the important information on one page when I'm calling a client i.e. spousal, children, address, email and phone numbers. I don't have to go clicking on other pages to get this. This is main reason I move over to Ixact and I'm very happy I did

Nachteile:

I'll like to see a page where I can see my transactions and potential transactions easily and with totals instead of having to create a report to see this

Antwort von IXACT Contact Solutions

vor 6 Monaten

Hi Eric, Thanks for your great feedback! We would strongly advise you to give our Customer Support team a call when you get a chance. We can be reached at 1-866-265-6990. Thank you!

Tricia T.
Broker in USA
Immobilien, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

This was IXACT(ly) what I needed!

5 letztes Jahr

Kommentare: Their customer service was great while exploring the option of using this product, easy to set up, easy to use, I can't complain. I truly have had a great experience with this product.

Vorteile:

I have used old CRM's in the past and this one far surpasses them. It is easy on the eyes, user friendly and easier to navigate. you can customize your goals and track your progress along the way. The touch follow-up system helps retain my past clients in a meaningful way. Birthday and special date reminders help me create connections with my clients. The monthly newsletter is an added hands-off touch. Great product and am glad I made the switch!

Nachteile:

Since setting up the system I have not had any problems and cannot think of anything I would like to change. All in all a great product!

Antwort von IXACT Contact Solutions

letztes Jahr

So great to hear your awesome feedback, Tricia!