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Was ist VPO?

VPO bietet Bauteams eine zentrale und sichere Microsoft-365-Plattform mit portfolioübergreifenden Ansichten, sodass Bauherren, Projektmanager, Designer und Bauunternehmer von jedem Gerät und überall in den Business-Apps, die sie bereits nutzen, zusammenarbeiten können.
Nutze eine Bauprojektmanagement-Software, die sich innerhalb weniger Wochen für dein nächstes Projekt einsetzen lässt, mit unbegrenzten Verwaltungsstunden und Endnutzersupport, vorhersehbaren monatlichen Gebühren und ohne Jahresvertrag.

Wer verwendet VPO?

Die Software ist in erster Linie für Bauunternehmer, Bauleitende, Designer und Projektmanager im Ingenieur- und Bauwesen gedacht und bietet eine zentrale und sichere Microsoft-365-Plattform mit portfolioübergreifenden Ansichten.

VPO Software - 1
VPO Software - 2
VPO Software - 3
VPO Software - 4
VPO Software - 5

Du bist nicht sicher, ob VPO das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

VPO

VPO

4,2 (64)
15.000,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
38
Keine Integrationen gefunden
4,0 (64)
4,4 (64)
4,3 (64)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
41
6
4,0 (5.121)
4,2 (5.121)
4,1 (5.121)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu VPO

Microsoft SharePoint
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Filesharing
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Autodesk Construction Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Mehrere Projekte
Projektmanagement
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Oracle Primavera Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Projekt-Nachverfolgung
Terminplanung
CMiC
Am besten bewertete Funktionen
Forderungen
Verbindlichkeiten
Verfolgung der Kosten bis zur Fertigstellung
Procore
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Mehrere Projekte
Mobiler Zugriff
QuickBooks Desktop Enterprise
Am besten bewertete Funktionen
Buchhaltung
Einkommen & Bilanz
Finanzberichterstattung
Visual Planning
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Echtzeit-Planung
Projektplanung/Terminierung
ConstructionOnline
Am besten bewertete Funktionen
Budgetverfolgung
Projekt-Nachverfolgung
Projektmanagement
RedTeam Flex
Am besten bewertete Funktionen
Bestell-Management
Dokumentenmanagement
Gebot-Management

Bewertungen über VPO

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
41%
4
44%
3
14%
1
2%
Brian
Construction Manager in USA
Bau, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

In Betracht gezogene Alternativen:

Well done Simplex. Great tool to manage small to large projects. Implementation can be customized.

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Saving time by using VPO. The automation is great. The system automatically logs the submittals, RFI, Etc is taking the risk off of our teams to keep eyes out for the importance instead of emailing, downloading, logging and resending out these items. The risk of sitting on an important document.

Vorteile:

The best construction management software I have used. It is customizable and offers time savings to log and automate the processes on a project. VPO uses SharePoint, a Microsoft Product as the strong backbone of this tool. The Simplex Company is very personable and great to work with.

Nachteile:

The risk to start the process and to use it for the first month. The best reward was it works great.

Joe
Vice President in USA
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Visual

4,0 vor 6 Monaten

Vorteile:

It has all the features that we need for project management, ie submittals, purchase orders, change orders, etc

Nachteile:

It's not easy on the eyes. Gray scale for the screen isn't as easy to read as black, just seems like the graphics on the screen could be better. We came from early 2000's version of Primavera Expedition, and the overall user interface of Expedition was better.

Stevan
Project Manager in USA
Bau, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Good concept but needs improvement

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: The product lacks some basic functionality that I would have expected to be included given the typical requirements of the construction industry, especially related to the pay applications and submittals. The system is fairly easy to use and seems to be relatively easily adaptable to scale to larger or smaller scale projects. Multiple "templates" can be developed for projects with different requirements such as building construction vs. horizontal work (roads, bridges, etc.) that have significantly different needs which is a big bonus. Overall the product is decent for the price but continual improvements should be provided as is the case with most competing software.

Vorteile:

Flexibility and relative familiarity is a bonus. As this system is Sharepoint based most users can navigate it with relative ease. It allows for modification to meet individual company requirements and is not as rigidly structured as other CM software. Modifications can be made by the administrator if your company has someone with Sharepoint skills that can perform this.

Nachteile:

The product does not receive any updated or expanded features after purchase. It lacks continuing product improvement. Any updates and improvements must be made by the user or require a fee to be developed for you.

Brian
Project Manager in USA
Bau, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

VPO for Highway Construction Team

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: The biggest benefit of using VPO is organization. Our team is able to look back and find anything we had done in the past. It has also saved us time by using the customized forms VPO has tailored for us to meet our clients needs.

Vorteile:

The software is built to be very user friendly and is customizable to fit your company and/or client needs.

Nachteile:

Using the SharePoint app on an iPhone can sometimes be slow but eventually all of the data you need is at your fingertips.

Jared
Project Manager in USA
Tiefbau, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Product Review

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: My overall experience has been great.

Vorteile:

What I like the most about VPO is that it is easy to use. The processing steps are simple. Some products can be cumbersome and may have a lot of steps. Staff and the support.

Nachteile:

The base model comes out very basic. As it competes with other products and fancy bells and whistles, it may need an update. I've used this program probably since the early inception, so I know why its that way. Its the most common comment I'd hear.