Durchschnittliche Bewertung

2 Bewertungen
  • Gesamt 3 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 3 / 5
  • Kundenservice 2 / 5
  • Funktionen 3.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 3 / 5

Produktdetails

  • Einsatz Cloud, SaaS, Web

Angaben zum Hersteller

  • ATR Systems
  • http://www.atrsystems.com

Über WorkForce One

Modular time and labor management solution with attendance tracking, scheduling, expense reimbursement, and benefit entitlements.

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WorkForce One Funktionen

  • Arbeitsprognose
  • Auftragnehmer-Management
  • Fähigkeiten-Nachverfolgung
  • Kostenplanung und Prognosen
  • Lebenszyklus-Management für Mitarbeiter
  • Leistungsbeurteilung
  • Personalbeschaffung-Management
  • Terminplanung
  • Variable Mitarbeiter
  • Zeit & Teilnahme

Die hilfreichsten Reviews für WorkForce One

Completely Unsatisfied

Mit Google übersetzen Bewertet am 2.2.2017
Rachel W.
Human Resources
13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
2/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Not a terrible system if your time clock functions properly, and you don't need customer service for your software. If you are lucky enough to get a response from them when you submit a ticket, the answer is generally useless. The system we have has never worked properly in the 4 years we have been using ATR. Though we have submitted ticket after ticket, none of the issues have been resolved. About a month ago, we decided enough is enough and purchased a new system. We contacted the support staff, who was very apologetic, and said that if he had known of the problems we were having perhaps he could have had the issues corrected. In response to that, I sent him an email with several previous email help tickets attached, all of which he was copied on. Our problems were not a priority for this company until we told them we were no longer going to use them.

Vorteile: Easily check daily attendance

Nachteile: Customer service is horrible, horrible, horrible!

Simple and very easy to use.

Mit Google übersetzen Bewertet am 30.3.2018
Manny P.
Network Administrator / Cable Technician
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I would recommend for medium-size companies under 2,000 users who need to constantly update AD changes.

Vorteile: I have used this software and it's similar to AD on Windows Server, with just a few clicks you can give user permissions, access, correct email accounts and name changes. It just takes a while for some user's to get permissions.

Nachteile: Permissions can take a while for some user's and it could be improved better. I would suggest that they review how they can be robust in today's expanding market.

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