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Was ist FMX?

Mit FMX erhalten Facilitymanager Einsicht in Aktivitäten und Kosten. Gebäudebenutzer erhalten Statusaktualisierungen für alle übermittelten Wartungs-, Ereignis-, Flotten- und IT-Anforderungen. Die Mitarbeiter können diese Anforderungen sowie die präventive Wartung in ihrem Kalender anzeigen. Du kannst Assets verwalten und interaktive Berichte und Dashboards anzeigen. Da FMX cloudbasiert ist, können die Mitarbeiter von einem mobilen Gerät aus unterwegs auf FMX zugreifen. FMX unterstützt unbegrenzt viele Nutzer ohne zusätzliche Kosten und bietet lebenslange Unterstützung.

Wer verwendet FMX?

K-12 Schulen Herstellung Religiöse Organisationen Immobilienverwaltung Regierung Non-Profit-Organisationen Zoos Höhere Bildung Gesundheitswesen Schnellrestaurants Banken

FMX Software - 1
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FMX

FMX

4,7 (403)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
81
8
4,7 (403)
4,7 (403)
4,9 (403)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
15,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
116
85
4,5 (3.257)
4,4 (3.257)
4,5 (3.257)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu FMX

Freshdesk
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
MicroMain
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragserstellung
Arbeitsauftragsverwaltung
Dokumentenmanagement
Hippo CMMS
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Vorbeugende Wartung
Wartungsplanung
Maxpanda CMMS
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragserstellung
Arbeitsauftragsverwaltung
Vorbeugende Wartung
MPulse
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
CSI Spectrum
Am besten bewertete Funktionen
Mitglieder-Datenbank
Mitgliedschaftsarten
Verfolgen der Teilnahme
FacilityONE
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Web Help Desk
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Supportticket-Management
Ticket-Management
UpKeep
Am besten bewertete Funktionen
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung
Kalenderverwaltung

Bewertungen über FMX

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
70%
4
28%
3
2%
2
0%
Christopher
Christopher
Facilities Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Religiöse Einrichtungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great fit for church or schools

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: Great fit and great balance as a CMMS and Calendar tool.

Vorteile:

Great balance of tools for use in church or school. Not overly detailed as an asset only management tool. Calendar is the most used tool to prevent double booking, schedule custodial work, plan maintenance, schedule security, schedule HVAC, alert team. Was able to customize extensively to create a local module to even track Marketing request.

Nachteile:

Modules may not work exactly like current business work flow. May not have a module for every process your team needs one for...such as time clock. Key management solution did not work for the way we manage keys for instance.

Sarah
Administrative Assistant, Director of Facilities in Kanada
Bildungsmanagement, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

FMX Review

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: I've used 3 different Maintenance ticketing systems, and FMX is definitely the best one for ease of use and searchability.

Vorteile:

It is very easy for Requesters to submit maintenance tickets, so we are more organized now with requests flowing into one central spot. The Respond feature is great too, as it allows Users and Requesters to communicate directly within a ticket.

Nachteile:

There are a lot of customizable options, so it can be tricky to know what to select at first. Also, the "on behalf of" feature is useful, but it has confused a lot of people, as they think they need to select their own name in that field.

Susan
Executive Assistant in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

I'm usually the person initiating all facilities requests from our organization.

3,0 vor 6 Jahren

Kommentare: It makes it very easy for staff at different locations to alert me to facilities issues, and to follow along to know where we stand on resolving the issue.

Vorteile:

It's very easy to use, I don't have to do much education with staff to teach them how to use it. I really like that you're able to add someone as a follower to a request, too.

Nachteile:

I wish I could search requests by the person who put them in, or see the name of the person who put the request in next to the request itself. We also don't really use the cost or hours options, so It would be useful to hide those and better customize the lists of requests.

Antwort von Facilities Management eXpress

vor 6 Jahren

Hi Susan! Thank you for taking the time to write a review for FMX! We are thrilled that you find FMX extremely user friendly! In your review you mentioned wanting to search requests by the person who created them, as well as be able to hide cost and worker hours. We would be happy to show you how to do this! We will be emailing you shortly to discuss this further!

Chad
Director of Technology and Operations in USA
Bildungsmanagement, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Strong product, great people, needs improvement

4,0 vor 4 Monaten

Vorteile:

The commitment of the product specialists and customer support personnel. The integration with the building automation software is wonderful. It saves us time and money.

Nachteile:

The responsiveness of the software is fine, but needs to be faster. The scheduling is great, but the work order (tech/maint requests) features need much more development. Please research help desk programs like Cayzu or Zendesk. If you were to improve these modules, your suite would be unstoppable!!! :)

Brian
Director of Facilities & Operations in USA
Bildungsmanagement, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great Maintenance, Inventory, Event Scheduling and Reporting Tool for K-12 Districts

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Established documented Preventative Maintenance Program
Increased ordering efficiency with Inventory Control functions
Increased work flow efficiency and documentation
Customer Service is GREAT!!!
Would like to have regular "Development Meetings", maybe every 6 months, with a FMX System Planner to explore potential ways to enhance utilization of current system.

Vorteile:

The FMX system met the identified needs (Work Order Management, Preventative Maintenance, Inventory Control, Cost Monitoring and Event Scheduling) of the district in a cost effect manner and was positively received by the district's staff and community.

Nachteile:

The "Third Party" Reporting function. Wish the FMX Team could support greater individualization in Report Formatting.