FMX

FMX

von Facilities Management eXpress

Wer nutzt diese Software?

K-12 Schulen Herstellung Religiöse Organisationen Immobilienverwaltung Regierung Non-Profit-Organisationen Zoos Höhere Bildung Gesundheitswesen Schnellrestaurants Banken

Durchschnittliche Bewertung

346 Bewertungen
  • Gesamt 4.7/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.7/5
  • Kundenservice 4.9/5
  • Funktionen 4.4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.7/5

Produktinformationen

  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Facilities Management eXpress
  • https://www.gofmx.com/
  • Gegründet 2012

Über FMX

Mit FMX erhalten Facilitymanager Einsicht in Aktivitäten und Kosten. Gebäudebenutzer erhalten Statusaktualisierungen für alle übermittelten Wartungs-, Ereignis-, Flotten- und IT-Anforderungen. Die Mitarbeiter können diese Anforderungen sowie die präventive Wartung in ihrem Kalender anzeigen. Du kannst Assets verwalten und interaktive Berichte und Dashboards anzeigen. Da FMX cloudbasiert ist, können die Mitarbeiter von einem mobilen Gerät aus unterwegs auf FMX zugreifen. FMX unterstützt unbegrenzt viele Nutzer ohne zusätzliche Kosten und bietet lebenslange Unterstützung.

FMX Funktionen

  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragserstellung
  • Bestandskontrolle
  • Job-Management
  • Kundendatenbank
  • Routing
  • Terminplanung
  • Versandmanagement
  • Vertragsmanagement
  • Vorbeugende Wartung
  • Wiederkehrende Termine
  • Anlagegegenstand-Management
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Bestandskontrolle
  • Besuchermanagement
  • Für Schulen
  • Geräte-Management
  • Gewerbliche Immobilien
  • Inspektions-Management
  • Kreditplanung
  • Lieferanten-Management
  • Raumverwaltung
  • Störfallmanagement
  • Vorbeugende Wartung
  • Wohnimmobilien
  • Zimmer-Planung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Inventarverwaltung
  • Kalibriermanagement
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Schlüssel & Schloss-Management
  • Techniker-Management
  • Vorbeugende Wartung
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Auftragskostenrechnung
  • Geräte-Management
  • Gewerbliche Immobilien
  • Job-Management
  • Kundendatenbank
  • Routing
  • Terminplanung
  • Verfolgen von Vermögensanlagen
  • Versandmanagement
  • Wartungsplanung
  • Wohnimmobilien
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Inventarverwaltung
  • Kalibriermanagement
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Prädiktive Wartung
  • Schlüssel & Schloss-Management
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Verfolgen von Vermögensanlagen
  • Vorbeugende Wartung

Die hilfreichsten Reviews für FMX

FMX is a great solution for us

Bewertet am 4.12.2018
Patrick G.
Director of Technology
Buchhaltung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Very pleased with the system and it's a great value for the money.

Vorteile: All in one system, Tech Support requests, Building Maintenance Requests, Calendaring all in one place makes it easy for the end user to navigate and our team members to keep track of everything.

Nachteile: I wish we had more control of some of the fields and could label them with our internal lingo.

Antwort des Softwareanbieters

von Facilities Management eXpress an 5.12.2018

Hi Patrick!

Thanks for taking the time to write a review! It's great to hear that you're a fan of FMX and that it's working well for Rowland Hall. Your feedback helps us discover new opportunities to improve our product and make sure you have the best possible experience.

Please do not hesitate to reach out with any questions and/or feature requests at any time. We are always happy and ready to assist!

Thanks again for writing this wonderful review, and for being such a loyal customer! We look forward to continuing to work and grow with you!

Perfect for K-12 Public Schools

Bewertet am 11.12.2019
Fred H.
Director of IT
Grundschul- & Sekundarbildung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: K-12 Public School Departmental Supervisors typically have multiple, disparate systems for Technology, Maintenance, Grounds, Transportation, Facilities Reservations, and inventory. FMX brings all of this together in one easy-to-use portal.

Nachteile: There doesn't really appear to be any cons, especially considering the experience I've had setting up and configuring other helpdesk portals.

Greatest People Ever to work with!

Bewertet am 28.10.2019
Lisa K.
Ministry Events Coordinator and Office Manager
Non-Profit-Organisation Management, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The FMX staff are probably the most helpful people I've ever worked with. They answer often within the hour of an emailed request and many times the reply comes even faster than that. They try to cater to our every need within their ability and then, like I mentioned above, when the program cannot do what we need, they find another way. Best customer service every.

Vorteile: It is customize-able. Almost everything I asked FMX folks to do was doable. Other scheduling software we looked at either said they'd charge more for every change or special accommodation or that they just didn't offer it.

Nachteile: The reports. They list multiple room bookings to say, "this room plus 6 others". This was rectified by FMX creating an Excel file that would extrapolate those as that is the report we need. SO, FMX reports wont' do it but FMX created a work around for me that works just fine. The other least liked thing is that I cannot have different times in one booking. If it's a multi day or many time slots event I have to create multiple bookings and if there are special notes about one particular room in that multi room event, I cannot add those notes to just that one room.

I'm usually the person initiating all facilities requests from our organization.

Bewertet am 22.3.2018
Susan B.
Executive Assistant
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It makes it very easy for staff at different locations to alert me to facilities issues, and to follow along to know where we stand on resolving the issue.

Vorteile: It's very easy to use, I don't have to do much education with staff to teach them how to use it. I really like that you're able to add someone as a follower to a request, too.

Nachteile: I wish I could search requests by the person who put them in, or see the name of the person who put the request in next to the request itself. We also don't really use the cost or hours options, so It would be useful to hide those and better customize the lists of requests.

Antwort des Softwareanbieters

von Facilities Management eXpress an 27.3.2018

Hi Susan!

Thank you for taking the time to write a review for FMX! We are thrilled that you find FMX extremely user friendly!

In your review you mentioned wanting to search requests by the person who created them, as well as be able to hide cost and worker hours. We would be happy to show you how to do this! We will be emailing you shortly to discuss this further!

Love FMX!

Bewertet am 4.12.2019
Christian M.
Campus Administrator
Religiöse Einrichtungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: FMX has not only made us more efficient but has helped us to be more productive by being priority focused. It helps me manage my people less because I can set up priorities in FMX so they know what is important now.

Vorteile: I product is only as good as the support that comes with it aaaand FMX has excellent support and customer service. Their reps are great at communicating when changes happen and any time I need help the go above and beyond to help me figure things out. I know anytime I need help with something my rep will help me accomplish it with an awesome, friendly attitude. They act like they care about you as a customer...imagine that!

Nachteile: In the beginning, some of the features were not as user-friendly, but with their constant updates they have continued to make things better and more user-friendly.

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