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Was ist Helpjuice?

Helpjuice ist die Wissensbasis-Plattform, von Tausenden von Unternehmen eingesetzt, die sowohl Support reduziert als auch internes Wissen teilt. - Völlig auf die Marke anpassbar, und wir helfen auch, Deine Wissensbasis anzupassen. Verabschiede Dich von KBs, von denen Du nicht das Gefühl hast, dass es Deine sind. - Sofortige Intelligente Suche bringt die richtigen Ergebnisse gleich beim ersten Mal. - Advanced Analytics geben Dir den richtigen Einblick in Dein KB & wie Du sie verbessern kannst - Weitere Features sind Mehrsprachigkeit, SSO, benutzerdefinierte Domain , API

Wer verwendet Helpjuice?

Von kleinen Startups bis hin zu Fortune 500-Unternehmen, Tausende von Kunden vertrauen Helpjuice, um ihre Wissen-Basis zu fördern

Helpjuice Software - 1
Helpjuice Software - 2
Helpjuice Software - 3
Helpjuice Software - 4
Helpjuice Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Helpjuice das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Helpjuice

Helpjuice

4,7 (97)
120,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
55
16
4,6 (97)
4,7 (97)
4,8 (97)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
149,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
57
22
4,7 (208)
4,5 (208)
4,9 (208)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Helpjuice

Document360
Am besten bewertete Funktionen
Textbearbeitung
Volltextsuche
Wissensmanagement
Bettermode
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Content-Management
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
USU Knowledge Management
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
Volltextsuche
Wissensbasis-Management
ProProfs Project
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Projektplanung/Terminierung
Zeit & Kosten Verfolgung
Microsoft SharePoint
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Filesharing
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
elevio
Am besten bewertete Funktionen
Supportticket-Management
Ticket-Management
Warnungen/Eskalation
Slab
Am besten bewertete Funktionen
Volltextsuche
Wissensbasis-Management
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Trello
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Projektplanung/Terminierung
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Help Scout
Am besten bewertete Funktionen
Supportticket-Management
Ticket-Management
Wissensbasis-Management

Bewertungen über Helpjuice

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
76%
4
22%
3
2%
Dan
Dan
Director Of Information Technology in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Großhandel, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Helpjuice Provides Knowledge Management with Great Features at a Reasonable Price!

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: The Helpjuice Team has been great to work with. The solution is easy to use, easy to maintain, and is extremely affordable.

Vorteile:

Helpjuice is very easy to setup. It provides enterprise features like SSO, excellent user management, and incredible import tools. Their support Team is amazing. They themed our site from our external website as part of our trial and have answered every question we've had with lightening fast response times.

Nachteile:

There's not much that I would consider a con. Category management is easy once you understand how it works, but it has some counter intuitive elements.

Jasmine
Product Support Manager in UK
Informationstechnologie & -dienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Easy to use

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: Helpjuice overview is great, it could do with a few improvements which I have mentioned through-out the survey. Other than that, no complaints! The support team are epic, very quick to respond and they're always very clear.

Vorteile:

The layout of helpjuice is easy to manage on the formatting side, the tools bars etc are very similar to work, so it's easy to navigate in that sense.

Nachteile:

It would be good to be able to create our own filters in reporting, instead of having to export to narrow down the info, e.g - Find out how many articles a user has edited / created (without exporting) - See when an article as moved into another category - View different region articles in Insights without having to export and re-organise

Raychel
Knowledge Manager in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

We need to add more features

3,0 vor 8 Jahren

Kommentare: Ease of use would be enhanced just by adding a search bar to an open article and Microsoft Word editing within the article.

Vorteile:

clean design

Nachteile:

Missing: Feedback option from internal users Start ratings from external users Font size choice or consistency Word type editing for articles Internal users favorites list Internal users search history Add links to jump to certain parts of articles ex: mobile vs PC Access to search bar when in an open article Video ability New article request function from user

Myr
Learning and Enablement Mgr in Argentinien
Informationstechnologie & -dienste, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Easy to manage and outstanding customer care and support.

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: Excellent experience. A team you can count on.

Vorteile:

Helpjuice is a software that is incredibly easy to get used to, to manage and customize. The support from the team who helps with customizations requests is super kind and expedite. If you know something about web design, most of the customizations you can manage by yourself. If you don´t they can assist you. You can start from a template, and if your later discover it is not really the best, you can ask for help and quickly get it changed by their team. Very happy to have chosen Helpjuice.

Nachteile:

There are a few edition features for articules that are still not available. Formatting tables or copying and pasting styles are not yet there, but we trust these are upcoming improvements. Same case with Jira integration, which is in plans.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Helpjuice review

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

We use our KB to help the call center agents follow processes and answer questions the customers may have. With Helpjuice, it has been a lot easier for the agents to navigate and find the information they need the first time. Editors can make one article and allow specific sections to be seen by the correct channels.

Nachteile:

Zendesk integration and Chrome extension needs to be updated.