Was ist Helpjuice?

Helpjuice ist die Wissensbasis-Plattform, von Tausenden von Unternehmen eingesetzt, die sowohl Support reduziert als auch internes Wissen teilt. - Völlig auf die Marke anpassbar, und wir helfen auch, Deine Wissensbasis anzupassen. Verabschiede Dich von KBs, von denen Du nicht das Gefühl hast, dass es Deine sind. - Sofortige Intelligente Suche bringt die richtigen Ergebnisse gleich beim ersten Mal. - Advanced Analytics geben Dir den richtigen Einblick in Dein KB & wie Du sie verbessern kannst - Weitere Features sind Mehrsprachigkeit, SSO, benutzerdefinierte Domain , API

Wer verwendet Helpjuice?

Von kleinen Startups bis hin zu Fortune 500-Unternehmen, Tausende von Kunden vertrauen Helpjuice, um ihre Wissen-Basis zu fördern

Helpjuice – Details

Helpjuice

2011 gegründet

Helpjuice Kosten

Startpreis:

120,00 $/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

Helpjuice bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Helpjuice ist ab 120,00 $/Monat verfügbar.

Preismodelle Kostenlose Testversion

Helpjuice – Details

Helpjuice

2011 gegründet

Helpjuice – Videos und Bilder

Videos zu Helpjuice
Helpjuice Software - 1 - Vorschau
Helpjuice Software - 2 - Vorschau
Helpjuice Software - 3 - Vorschau
Helpjuice Software - 4 - Vorschau
Helpjuice Software - 5 - Vorschau

Helpjuice – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • E-Mail/Helpdesk
  • FAQ/Forum
  • Wissensdatenbank
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert
  • Mac (Desktop)
  • Windows (Desktop)
  • Linux (Desktop)
  • Windows (On-Premise)
  • Linux (On-Premise)
  • Chromebook (Desktop)

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation
  • Videos

Funktionen von Helpjuice

  • API
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Chatbot
  • Dashboard
  • Dokumentenspeicher
  • Drag-and-Drop-Editor
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Feedback-Management
  • Inhalt-Bibliothek
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kommentare / Notizen
  • Kundenspezifisches Branding
  • Live-Chat
  • Mehrsprachig
  • Mobile Benachrichtigungen
  • Mobile-Schnittstelle
  • Online-Foren
  • Rich-Text-Bearbeiter
  • SEO-Management
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Textbearbeitung
  • Volltextsuche
  • Vorgefertigte Vorlagen
  • Vorlagen
  • WYSIWYG-Editor
  • Web-Benachrichtigungen
  • Webseitenintegration
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Widgets
  • Wiki
  • Wissensmanagement

Siehe die vollständige Wissensdatenbank Software Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Chat / Messaging
  • Content-Management
  • Datei-Verwaltung
  • Daten-Import / -Export
  • Diskussionen / Foren
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Einmalige Anmeldung
  • Entscheidungsunterstützung
  • Etikettierung
  • Gamification
  • Inhalt-Bibliothek
  • Integration des aktiven Verzeichnisses (AD)
  • Kalenderverwaltung
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kategorisierung / Gruppierung
  • Kommentare / Notizen
  • Kommunikationsmanagement
  • Konfigurierbarer Workflow
  • Kundenspezifisches Branding
  • Live-Chat
  • Mehrsprachig
  • Online-Foren
  • Prognosen
  • SSL-Sicherheit
  • Selbst-Lernen
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Textbearbeitung
  • Umfragen & Feedback
  • Volltextsuche
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Widgets
  • Wissensbasis-Management
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Siehe die vollständige Wissensmanagement Tools Liste

Alternativen für Helpjuice

Mehr Alternativen zu Helpjuice

Erfahrungen mit Helpjuice

Alle 75 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
55
4
18
3
2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Gaby C.
Gaby C.
Product Manager in Israel
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Best knowledge base tool I could find!

5 vor 2 Jahren

Kommentare: Our main with our previous knowledge base was the difficulty to find a relevant article and the general layout and design of the tool. With Helpjuice we get a state-of-the-line dynamic search engine that swiftly displays relevant results. Helpjuice comes with multiple themes which you can use and in case you would like to customize the look of the theme, you can do that by yourself or ask the help of Helpjuice's design team.

Vorteile:

They also provide full customization service to change the look of the knowledge base per your product's design.

Nachteile:

Admin dashboard could a few more features and tweaks (but Helpjuice offers to customize the admin screens as well!)

In Betracht gezogene Alternativen: Confluence, Document360, elevio und Tribe

Warum Helpjuice gewählt wurde: We wanted to put our focus on our product and use a 3rd-party service for this need. Less maintenance and a much better product than what we can create ourselves.

Gründe für den Wechsel zu Helpjuice: Features, bundle price and not per user, customization options

Marco A.
Marco A.
Director of Customer Experience in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great first impression

5 vor 2 Jahren

Kommentare: The support team is outstanding. There is no back and forth. They understand the issue you describe and they fix it. Their customization services aer fast and reliable.

Vorteile:

It's so easy to customize by having direct access to the HTML and CSS files in addition to the themes/templates they provide. You can build a complex solution and integrate email support, SSO, subdomains, etc. or a very basic knowledge base.

Nachteile:

We've been live for just a few days and haven't faced any challenge other than having to learn how to use a new tool.

In Betracht gezogene Alternativen: Zendesk und USU Knowledge Management

Warum Helpjuice gewählt wurde: Salesforce Knowledge was to complicated with their visual force language. It is also too expensive for a medium-size company like ours.

Gründe für den Wechsel zu Helpjuice: It was the only solution that checked all the boxes within a reasonable price.

Justin S.
Technical Advisor in USA
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great online Knowledge Base software.

5 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Very professional and willing to help get us up and running. The ease of use of article creation and the customization of the web page is defiantly helps attract our customers.

Vorteile:

It's ease of setup and use. When they say you will have a knowledge base in five minutes they were right. After creating an account and a few simple steps, we were on our way to creating our new Solution Center. The help from the team to customize our page but give us the flexibility to further modify it to our needs is a welcome feature.

Nachteile:

My main concern is we can't organize uploaded images, files, and downloads. It would be nice to create folders to separate them according to their respective categories and sub-categories.

Raychel J.
Knowledge Manager in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

We need to add more features

3 vor 5 Jahren

Kommentare: Ease of use would be enhanced just by adding a search bar to an open article and Microsoft Word editing within the article.

Vorteile:

clean design

Nachteile:

Missing: Feedback option from internal users Start ratings from external users Font size choice or consistency Word type editing for articles Internal users favorites list Internal users search history Add links to jump to certain parts of articles ex: mobile vs PC Access to search bar when in an open article Video ability New article request function from user

Andrew N.
Technical Support LEad in Kanada
Computer-Software, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Helpjuice is a Knowledge Base Champion!

5 vor 4 Monaten

Kommentare: We are aiming to reduce duplicate questions and topics for support and provide an easy to use option for our customers to find answers to widely asked questions. Helpjuice has made this possible and done so in a way that was easy to implement and maintain.

Vorteile:

We love the searchability, the ease of category management and the article editor. The ability to request customization is highly favored and Helpjuice has met all of requests swiftly and perfectly. The Article Planner makes it easy to understand what customers are not finding and how to better title or write articles for customers.

Nachteile:

The article export could be improved to make it easier to mass export articles into indiviudal documents and also exporting in word docs would be nice too!

In Betracht gezogene Alternativen: Zendesk und Bloomfire

Gründe für den Wechsel zu Helpjuice: Biggest aspect was price. Bloomfire was much too expensive for our needs and Helpjuice had everything we needed for less. Zendesk would have made us have to switch our entire support software which was not something we were ready to do. We just wanted a knowledge base and Helpjuice made that option easily available and affordable.