Was ist infoodle?

Infoodle ist ein webbasiertes Gemeindeverwaltungssystem für Kirchen, gemeinnützige Organisationen und Gemeindegruppen zu wettbewerbsfähigen Preisen, die auf Paketen und der Anzahl aktiver Kontakte und nicht auf der Anzahl von Nutzern oder Datensätzen basieren. Einrichtung, Support und Schulung sind im Preis mit inbegriffen.
Das einzige Verwaltungssystem für Kirchen und gemeinnützige Organisationen, das in Neuseeland entwickelt und gefördert wurde.
Koordiniert deine Kommunikation, Veranstaltungen, Dienstpläne, Freiwilligen, Spenden, Aufgaben und vieles mehr. Online-Buchhaltungs-Add-on-Partner von Xero.

Wer verwendet infoodle?

Für gemeinnützige und Wohltätigkeitsorganisationen, Kirchen und Gemeindegruppen, die eine Datenbank und ein System für Spender-, Kontakt- und Veranstaltungsverwaltung benötigen.

Wo kann infoodle bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Infoodle Limited
  • 2012 gegründet
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Neuseeland

Sprachen

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Über den Anbieter

  • Infoodle Limited
  • 2012 gegründet
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Neuseeland

Sprachen

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

infoodle – Videos und Bilder

%{screenshots_count} weiteren anzeigen

Kosten ähnlicher Produkte wie infoodle vergleichen

infoodle

20,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
N/A
Kostenlose Version
Gratis Testen
49,99 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
99,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

infoodle Funktionen

  • Freiwilligen-Management
  • Für religiöse Organisationen
  • Integration in die Buchhaltung
  • Kleingruppenmanagement
  • Mitgliederkommunikation
  • Mitgliederverzeichnis
  • Mitgliedschaft-Management
  • Online-Kalender
  • Online-Spenden
  • Pfand-Management
  • Spenden-Management
  • Veranstaltungsmanagement
  • Verfolgen der Teilnahme

Alternativen für infoodle

Modernes Cloud-Kirchenmanagementsystem mit hervorragendem Kundenservice und leistungsstarken Tools.
Realm integriert grundlegende Aufzeichnungsfunktionen in die täglichen Abläufe deiner Kirchengemeinde, damit deine Mitarbeiter*innen gut ausgestattet sind und deine kirchliche Gemeinde eingebunden ist.
Indem es eine Fondsbuchhaltungssoftware mit einer benutzerfreundlichen Plattform kombiniert, bietet Aplos das beste In-Fonds-Accounting für gemeinnützige Organisationen und Kirchen.
Mitgliederverwaltung, Spenden, Finanzielles, Websites & mobil. Im Seit 1976 im Dienste der Kirchen.
Ein Ökosystem aus ChMS-Datenbank, mobiler App, Check-in, Spenden, Finanzen, Websites und integrierten Hintergrundprüfungen.
Webbasierte Kirchenmanagement-Software ab nur 25 $ pro Monat. Melde dich für eine 60-tägige kostenlose Testversion an.
Die webbasierte Kirchenverwaltungssoftware ist einfach zu bedienen, verfolgt effektiv die Nacharbeit und bietet robuste mobile Anwendungen.
Eine Datenbank für die ganze Kirche zum Anzeigen von Mitgliedern, Anwesenheit, Spenden, Fondsbuchhaltung, Gehaltsabrechnung, Veranstaltungen, Kirchenkalender und mehr.
Church Management software platform powered by 4 core modules: Connection | Community | Contributions | Content
Verwalte alles, was mit deiner Kirchenmitgliedschaft, potenziellen Mitgliedern, Beiträgen, Gruppen, der Anwesenheit usw. zusammenhängt ohne Einschränkungen.
Webbasierte Kirchenmanagement-Software, die Funktionen für Mitgliedschaft, Check-in, Finanzen, Ticketing und Follow-up-Prozessautomatisierung hat.
Ecclesiared ist eine Diözesen- und Pfarreiverwaltungssoftware, die Pastoren bei der Verwaltung und Organisation ihres Gemeindearchivs unterstützt.
Führende Marketingplattform für kleine und mittlere Unternehmen! KOSTENLOSE Marketing-Demo

Bewertungen über infoodle

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
72%
4
22%
3
6%
Hillary W.
Administrative and Volunteer Coordinator in Neuseeland
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Excellent.

5 vor 4 Jahren

Vorteile:

1) It's easy to use. The interface is not scary, which is ideal for us at our small charity, as we don't have the budget for a dedicated data person. Thus, who we hire must be able to figure out the database with ease. 2) It grows with you. We've needed to ask for developments around Finance Tracking, e.g. having additional options when asking for reports. Infoodle has been able to deliver on this for us. 3) Customer Service--again, as a charity with a small budget, we hire to suit very specific needs. Database administration is not one of them. I feel safe and secure with Infoodle, knowing that should our staff (most of which don't have experience in using databases) need assistance, Infoodle can help either via their online training manuals, email, or phone. 4) NZ Based. Fantastic to know we're supporting a NZ company. NZ post address feature is great :-) ! 5) Xero integration. Holy wow has this eased and simplified our donations process. 6) Ability to track and generate receipts.

Nachteile:

Features and functionality--Overall, features are widespread and function well. However, I rated this 4/5 stars because I think there's room for improvement in a couple key areas for us. 1) Communication functionality--fonts are limited, many of the most professional fonts do not support Maori macrons. We can't do much communication through Infoodle, as all of our external comms (thank you letters, for example), includes Maori somewhere. 2) Finance Reporting-On the Tracking end of things, Infoodle is great. It's easy to upload donations, has simplified and shortened our donation entry process, and the ease of receipting is terrific. However, the reporting features are limited...or well, they might be there, but it's not clear how the reporting features benefit our charity. It would be great to be offered some training on the reporting features that do exist in Infoodle, such as campaigns, audit trail, analysis, memberships, and be given guidance on how/why certain features are useful for reporting....How do we take our data in Infoodle and make sense of it?

Antwort von Infoodle Limited

vor 4 Jahren

Thank for your great review and helpful suggestions, we will take them into account and see what we can do.

Robert R.
Director in Neuseeland
Finanzdienstleistungen, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Feedback

5 vor 3 Jahren

Kommentare: Very good.

Vorteile:

1. We are using for donations receipting - the link to Xero works very well. 2. In the future we would like to only use Infoodle for mailing and so replace Mailchimp although we have heard that the amount of emails that may be sent is limited.

Nachteile:

1. The connection to Mailchimp (admin, system, mailchimp) added a lot of records we don't need (called "cleaned" in Mailchimp). It also added a lot of new records just because there was no active email address (see point 2). 2. The feature that automatically makes an email address inactive when someone in Mailchimp unsubscribes from a group is not good. It should in fact only remove the group they have unsubscribed from without making the address inactive which may still be needed eg. for donations receipting. 3. I'm spending a lot of time cleaning up duplicate contacts - new contact records that are created if someone subscribes with a new email address in Mailchimp. If subscriptions were being added directly to Infoodle, what controls does Infoodle have to prevent this from happening ?

Antwort von Infoodle Limited

vor 3 Jahren

Thank you for your great comments, we are working on an upgrade of the email system and will take your comments on board. I think you will be pleased with the upgrade.

Donna H.
Manager in Neuseeland
Gesundheit, Wellness & Fitness, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Manager

3 vor 3 Jahren

Kommentare: Infoodle has increased our ability to communicate and access has extended beyond the office, an 0800 number for help would be a great asset.

Vorteile:

It is online and a reasonable cost. It was not purposely made for our service but we have managed to use it to meet our needs.

Nachteile:

Developing the forms and managing reports

Antwort von Infoodle Limited

vor 3 Jahren

Thanks for your review Donna, We will look at your comments and see how we can improve that area. Feel free to email any suggestions to us directly. Thanks.

Michelle G.
Fundraisng and Volunteer Coordinator in Neuseeland
Fundraising, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Love it! Is fantastic to use, very intuative, and easy to train others in parts they need to know

4 vor 4 Jahren

Kommentare: Multiple-users
Very intuative and easy to teach others what they need to know
All our data in one place (!!!!)

Vorteile:

So many things! This comment is not about the software, but the support is amazing. Very approachable team and nothing is too much trouble.

Antwort von Infoodle Limited

vor 4 Jahren

Thanks Michelle, its lovely working with you,. We appreciate all you feed back and thanks for your referrals.

Andy S.
Executive Director in
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

Strongly recommend, especially for Groups

5 vor 8 Jahren

Kommentare: We have been using infoodle for 18 months and it has been hugely beneficial for us. Initially, group support was "adequate" but since this is so important for us, we have worked closely with the developers to improve it. Now I would say that support for groups is better than in any other product that I am aware of, by a very long way! We use it for our life groups ministry (60 groups and about 650 adults) as well as our church database. Rosters are good now. Again, we had some requirements that were based on a different attitude towards volunteers than originally built into infoodle and the developers worked with us to come up with a very good solution. Our children's ministry uses it for check-in / out on a Sunday and the volunteers love it! We do not use the financial suite yet but it is under consideration. As the site administrator I have a lot of facilities available to me to modify the product for our specific needs (adding fields and look-up; creating user profiles etc). It is safe to say that we are very happy with infoodle. The ease of use has improved a great deal from the original version. There are some screens that are more intuitive than others but infoodle have demonstrated that this is always on the agenda for improvement.

Antwort von Infoodle Limited

vor 8 Jahren

Thanks Andy. Its been a pleasure working with you - you have helped us make infoodle a better product!