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Was ist Yonyx?

Yonyx ist eine cloudbasierte Plattform zur Erstellung von interaktiven Entscheidungsbaum-gesteuerten Leitfäden, die sich in die meisten CRM-Systeme integrieren lassen. Yonyx-Anleitungen helfen Nutzern, Geschäftsprozesse auf interaktive Weise zu verfolgen – sei es für Fehlerbehebung, Kundenservice, Telemarketing oder für den Kunden-Self-Service.

Yonyx verbessert die Qualität und die Servicekonsistenz, die von einer Organisation bereitgestellt wird, was zu einer verbesserten CSAT, reduzierten Kosten und höherer Einnahmen durch bessere Kundenbindung und zu einer schnelleren Akquisition führt.

Wer verwendet Yonyx?

Betriebsteams, die wissensbasierte Entscheidungsunterstützungsanwendungen verwenden, technische Support-Teams, Kundenservice-Teams, Pre-Sales, Telemarketing, IT-Helpdesk und Servicedesk, technische Redakteure

Yonyx Software - 1
Yonyx Software - 2
Yonyx Software - 3

Du bist nicht sicher, ob Yonyx das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Yonyx

Yonyx

4,7 (234)
100,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
34
8
4,7 (234)
4,7 (234)
4,8 (234)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
14,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
159
40
4,4 (2.143)
4,5 (2.143)
4,3 (2.143)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Yonyx

Zoho Desk
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Kundenspezifisches Branding
Ticket-Management
Zingtree
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Google Docs
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenerstellung
Filesharing
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
UJET
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufüberwachung
Call-Center-Management
Microsoft SharePoint
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Filesharing
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Bitrix24
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Kundendatenbank
Marketing-Automatisierung
LiveAgent
Am besten bewertete Funktionen
Anrufprotokoll
Inbox-Management
Proaktiver Chat
Vivantio
Am besten bewertete Funktionen
Störfallmanagement
Supportticket-Management
Ticket-Management
Deskpro
Am besten bewertete Funktionen
Call-Center-Management
Kontakt-Datenbank
Wissensbasis-Management

Bewertungen über Yonyx

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
76%
4
21%
3
3%
Wes
Wes
Product Support Engineer in
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Maschinerie, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Providing Self-Service to our Dealer Network

5,0 vor 8 Jahren

Kommentare: We use Yonyx to provide troubleshooting and start-up assistance of our products to our dealers. While we have manuals, documentation, procedures, etc, it works so well to let our people "choose" what they need help with. And without needing to flip pages back and forth in a manual as they progress (we all know how that is "go to page 9, and it says go to page 112, which may take you to another page, okay now where was I?", instead "BOOM" we take them directly to answers they want and quick back click, they continue onward. Yonyx has been more than just an external guide for my company, it is a training tool. Instead of doing lecture and powerpoints, I open up our Yonyx guides and use them as well, as they have more incorporated photos than my manuals do. And again, why flip back and forth through a technical manual, when a Yonyx page can provide "choices" for answers, and in one click, take you to it. When I first looked around for some type of Online Flowcharting, I was surprised at all the flowchart software, but so limited on something that I could use for our network to provide an easy interactive decision flowchart tool to create easy and quick hyperlink web pages. Yonyx is a great tool for providing easy Interactive Flow Charting. They have the best auto expanding decision map view that I have seen. No, trying to create a flow map on your own. Add more decisions, statements, and Yonyx adjusts the map for you. No clutter. Overall, I have been very happy with the ease of creating some lengthy guides.

Vorteile:

While many of my dealers would like an "App", for offline usage, they forget all the data involved which could make for a big download. Being "cloud" based, it is easy for me to change information and the next time they use the guide, it is "up to date" and not using old information by accident.

Nachteile:

Would be nice to add "scoring" as I have seen, for feedback or using to provide an answer for a tally. I could use this for a teaching or quiz versus paper copies or using something like surveymonkey.

Shubhashish
Sr. Dir. in
Informationsdienst, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Must have side-arm to reduce variation across thousands of decisions

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: The team is supportive and knowledgeable, they have always helped in times of need.

Vorteile:

- Easy to setup and customize - User friendly authoring and change options - Standard reports are quickly available

Nachteile:

- Advanced reporting needed some customization work

Narasimha Rao
Director in Indien
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Yonyx for contact center

5,0 letzten Monat Neu

Vorteile:

Guided call flow is a great help for my agents when taking calls. While Yonyx helping in proper flow, it is also helping in many places decision taking is critical. It has reduced tremendous amount of effort in daily activities.

Nachteile:

I faced a bit challenge when I am trying to format text in reference guides. It took lot of time for me to select each word or sentence and select required formatting. I think it may be helpful in making it little easier. Also, it would be great help if Yonyx can integrate with microsoft power apps.

Victoria
CSR in USA
Immobilien, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

review

3,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

That it works most of the time on a daily basis

Nachteile:

That it isn't consistently working well.

Antwort von Yonyx

vor 2 Jahren

Dear Victoria We appreciate your feedback and would like to understand your concerns. I'd appreciate if you could reach out to me at my email - so that we can setup a zoom meeting.

Tonia
Vice President in USA
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

One of the best business decisions we have made in 26 years!

5,0 vor 2 Monaten

Kommentare: My onboarding with [sensitive content hidden] has been the best onboarding experience anyone could ask for, he is extremely knowledgeable, problem solver, patient and an excellent teacher!

Vorteile:

We can be consistent in what should be said to our clients with customized decisions tree scripts. I can take my 21 year of experience and troubleshoot the problem with Yoynx decision trees to help our staff answers questions with out management. It can be customized for almost an application you can conceive. We will also be integrating with Striven software for smoother customer service experience.

Nachteile:

Just started using Yonyx non that I can see right now.