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Fonteva for Associations

Fonteva for Associations

Was ist Fonteva for Associations?

MemberNation ist eine Vereins-Management-Software (ideal für mittlere / große Unternehmen mit 10+ Nutzern), die mit Salesforce kombiniert ist, dem weltweit führenden CRM, mit den Funktionen, die Mitglied-Organisationen benötigen, um konstituierende Beziehungen zu entwickeln und zu pflegen und ihre Mission zu erreichen, einschließlich: Mitgliedschaft & CRM, Mitglieder-Portale, Communities, Microsites, Meetings, Events, E-Business, Umsatzabrechnung, Berichte, Dashboards und eine Entwicklungsplattform.

Wer verwendet Fonteva for Associations?

Verbände, NROs, Alumni-Gruppen, Benutzergruppen und andere Mitgliederorganisationen.

Fonteva for Associations Software - 1
Fonteva for Associations Software - 2
Fonteva for Associations Software - 3
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Fonteva for Associations Software - 5

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Fonteva for Associations

Fonteva for Associations

4,6 (87)
175,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
35
1
4,6 (87)
4,6 (87)
4,7 (87)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
475,00 €
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
349
13
3,8 (1.519)
3,8 (1.519)
3,7 (1.519)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Fonteva for Associations

NetSuite
Am besten bewertete Funktionen
Duplizierte Zahlungswarnung
Kontenplan
Scheckausstellung
VeryConnect
Am besten bewertete Funktionen
Mitgliederkommunikation
Nutzerprofile
für gemeinnützige Organisationen
Google Docs
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenerstellung
Filesharing
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
MemberSuite
Am besten bewertete Funktionen
Mitglieder-Datenbank
Mitgliedschaftsverlängerung
Zahlungsabwicklung
CommUnity
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Diskussionen/Foren
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
iMIS
Am besten bewertete Funktionen
Mitglieder-Datenbank
Mitgliedschaft-Management
Zahlungsabwicklung
YourMembership
Am besten bewertete Funktionen
Gebühren-Management
Mitglieder-Datenbank
Zahlungsabwicklung
Dynamics 365
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Bestell-Management
Finanzberichterstattung
Mition
Am besten bewertete Funktionen
Mitgliederverzeichnis
Mitgliedschaftsverlängerung
Website-Management

Bewertungen über Fonteva for Associations

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
72%
4
22%
3
3%
2
1%
1
1%
Harry A.
Harry A.
Chief Technology Officer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Non-Profit-Organisation Management, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Top Notch Association Management Software

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

We conducted an in-depth search and review to evaluate and select an Association Management Software (AMS) for our medium sized Association. There are a variety of reasons as to why we selected Fonteva, but to summarize here are our main reasons for selecting this product. 1. User Experience - The SF Lightning and Fonteva user experience for our end users is clean, simple, and easy to learn. The flexibility it offers is clear and concise to staff and will make their day to day work much more efficient. The system is highly configurable. 2. Community Groups - For a chapter based association like ours there will be many benefits to having this feature enabled. Chapters will have a variety of accessible features that our current AMS doesn't easily offer. 3. Integration - We use a wide variety of other software to run our organization. Salesforce and Fonteva's ability to connect with and integrate is simple and cost efficient. I highly recommend this a solution for your Association.

Nachteile:

No negatives have been found yet. Of course, you'd love for it to be cheaper. Keep an eye on the size of your environment.

Frank
Director, Information Management in USA
Non-Profit-Organisation Management, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

My thoughts on Fonteva AMS

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

The best thing about Fonteva is that it is on the Salesforce platform. Having the ability to configure the AMS with Salesforce has been a dream come true for us. In regards to Fonteva itself, I really like the flexibility it provides in solving business solutions as well as the amount of time saved with basic management of association management. My staff really loves Salesforce/Fonteva and that wasn't the case for our legacy platform. With staff buy-in, we're able to get a lot done now with our AMS.

Nachteile:

Fonteva is not a platform you can learn overnight. Your staff must devote time to learn the structure before any sort of major configuration or custom work. More than likely, a 3rd party resource should be brought to help and assist with any sort of business objectives in order to configure the platform properly. Lastly, avoid custom code as much as possible because the more you learn about the tool, the higher likelihood you'll be able to configure a solution using out of the box tools with Salesforce.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Fails to deliver on many promises. Lots sacrificed with little payoff.

2,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

I like that it's built on Saleforce CRM.

Nachteile:

Implementation took much longer than anticipated and cost much more than forecasted. Elements of each part of the software fail to meet expectations. Core competencies such as invoicing, events set-up and managment, reporting, renewals, and eCommerce have been faulty. Support does not include support for the whole system. Their business model changed to using 3rd-party companies for setup, configuration, and advanced support. Upgrades are not free, and fees are not controlled and predictable. eCommerce engine fails to meet standards for SEO and basic eCommerce structure. Emails and integration with platforms either don't work or require excessive labor. Renewal and invoice automations can fail.

Shruti
Deputy Director Enterprise Applications in USA
Non-Profit-Organisation Management, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

This is one of the best cloud based CRM out there for Membership Management.

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: The product is the best out there and has lot of options to customize. The staff is very supportive.

Vorteile:

Software is easy to use and has lot of flexibility to tailor it as per the association needs.

Nachteile:

The software has some room to improve. We have soem issues with Join process and renewal proceeses which can be improved. We also think finance side of Fonteva can be made better by improving schedule payment and lockbox functionality.

Julia
Sr. Director of Operations in USA
Professionelles Training & Coaching, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Six months in and loving it

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Platform user - we use Fonteva for membership, events and e-commerce. We had a great planning and implementation process. The Fonteva team is honest, transparent, good partners (they tell you when you are trying to do something that doesn’t make sense in the system), and highly responsive.

Vorteile:

Users can adapt functions in meaningful ways to fit their business needs without a lot of admin or other support

Nachteile:

Reporting is not always intuitive and does often require admin support to do higher level reporting