Was ist GorillaDesk?

Die Software begleitet dich und dein Schädlingsbekämpfungsunternehmen auf Schritt und Tritt. Unabhängig davon, ob die größte Herausforderung die Planung von Aufträgen, die Rechnungsstellung an Kunden, das Inkasso oder etwas anderes ist, die Schädlingsbekämpfungssoftware unterstützt dich dabei. Baue das Geschäft auf und führe das Leben, das du dir wünschst. Beginne mit einer kostenlosen 14-tägigen Testversion von GorillaDesk.

Wer verwendet GorillaDesk?

Wenn du in der Schädlingsbekämpfung arbeitest, arbeitet GorillaDesk für Dich. Mit kostenlosem Training und einfacher Einrichtung ist der Betrieb eines intelligenteren und profitableren Schädlingsbekämpfungsunternehmens denkbar einfach.

Wo kann GorillaDesk bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Chromebook (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • GorillaDesk
  • Ansässig in Boca Raton, USA
  • 2014 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Antigua und Barbuda, Australien, Bahamas, Barbados, Costa Rica und 9 weitere

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • GorillaDesk
  • Ansässig in Boca Raton, USA
  • 2014 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Antigua und Barbuda, Australien, Bahamas, Barbados, Costa Rica und 9 weitere

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Englisch

GorillaDesk – Videos und Bilder

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GorillaDesk

49,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
199,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
35,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

GorillaDesk Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Elektronische Unterschrift
  • Flottenmanagement
  • Für Schädlingsbekämpfungsunternehmen
  • Für die Gartenpflege
  • Integration in die Buchhaltung
  • Job-Management
  • Kundendienst-Historie
  • Kundenhistorie
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Mobiler Zugriff
  • Routenoptimierung
  • Routing
  • Schädlings-Aktivitäten-Nachverfolgung
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Versandmanagement
  • Wartungsplanung

Alternativen für GorillaDesk

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Vonigo eignet sich hervorragend für Außendienstunternehmen, die Abläufe rationalisieren und den Umsatz steigern möchten.

Bewertungen über GorillaDesk

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
87%
4
12%
3
0%
2
0%
1
1%
Jeremy P.
Jeremy P.
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

They have got this right !!!!!

5 vor 3 Jahren

Kommentare: The corporate location that you need to call for help are ALWAYS willing to take the time to help you figure out whatever you are struggling with.
I have been using this software from the start of my business in 2017 and I believe that the GorrillaDesk team have made themseves INDESPENSIBLE to my business. I now cannot imagine going back and working without it.
I Love GorrillaDesk!!!!!

Vorteile:

Convenience and ease of use. Allows my business to be 100% Digital Figures my taxes for me. The Automatic emails are the best part of this software. Gorrilladesk pricing is on point to make this product usable for everyone

Nachteile:

That the estimates sent to customers dont have the signature function unless you are WITH the customer. I am sure that this will be fixed soon though with an update.

Tawndra F.
Owner in USA
Chemikalien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Lifesaver

5 vor 2 Jahren

Kommentare: It has been a pleasure working with this company. There Tech Support is amazing and I have always has an answer within minutes of submitting a question or problem. After having a terrible experience with another software company, I was terrified to try anything else. Man am I so glad I went with GorillaDesk. Can't wait to see what this years holds for our company after seeing what the program did for us last year.

Vorteile:

The ease of operating the program is a plus, but the residual work and income that it has generated, by utilizing the program has made a huge difference in our numbers! Customer's love being able to pay online, receive reminders, and confirm appointments by text or email. The response has been great.

Nachteile:

The only thing that I would change is the ability to move time off without deleting it and starting over. That is being extremely petty though.

Dan N.
owner in USA
Chemikalien, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great product and very easy to use

5 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: I am able to sync GorillaDesk with quickbooks online and my bank account so it all works together very nice.

Vorteile:

everything is very user friendly and I was up and using the program in 2 weeks.

Nachteile:

I would to see the ability of sending out a company news letter to all my current customer via email.

David D.
Owner in USA
Chemikalien, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Doesn’t work!

1 vor 3 Jahren

Kommentare: There are way too many steps Involved with this software. As an end user and a business owner this software is way to frustrating to figure out, the customer support is not open after 5pm, which doesn’t work on the West coast. I have used two other software packages in the past that worked well and tried GorillaDesk because they are half the cost but it turns out to be twice the expense if it doesn’t work. I do NOT recommend this software. It’s very amateurish and has cost me ten times the amount of time trying to figure it out than if I simply did hard copies of everything.

Vorteile:

Nothing about this software works, it’s very cheap. I do not recommend it.

Nachteile:

Ease of use, Functionality, Price, customer service, too many steps. I paid in full for this software and after using it for 6 months it’s really just garbage. I was told there is no refund of unused months available. I do NOT recommend this software.

Jeff D.
Owner in USA
Verbraucherdienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best option for pest control software

5 vor 2 Jahren

Kommentare: I do not feel like I am just a number. GD continues to grow and adds features to their product.

Vorteile:

Ease of use, customer service their updates were actually useful.

Nachteile:

Doesn’t have all the bells and whistles