Wer nutzt diese Software?

Wenn du in der Schädlingsbekämpfung arbeitest, arbeitet GorillaDesk für Dich. Mit kostenlosem Training und einfacher Einrichtung ist der Betrieb eines intelligenteren und profitableren Schädlingsbekämpfungsunternehmens denkbar einfach.

Durchschnittliche Bewertung

218 Bewertungen
  • Gesamt 4.8/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.8/5
  • Kundenservice 4.9/5
  • Funktionen 4.6/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.8/5

Produktinformationen

  • Startpreis 49,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • GorillaDesk
  • http://gorilladesk.com
  • Gegründet 2014

Über GorillaDesk

Die Führung eines Schädlingsbekämpfungsunternehmens umfasst die Entsendung von Teammitgliedern, die Verwaltung des täglichen Betriebs, die Einbringung neuer Geschäfte und den Versand von Rechnungen. Es gibt viel zu tun und noch mehr, woran man sich erinnern muss. Du kannst der Schädlingsbekämpfungssoftware von GorillaDesk vertrauen, damit diese wichtigen Details nicht durch die Maschen fallen. Klicke oben auf die orangefarbene Schaltfläche „Website besuchen“, um GorillaDesk GRATIS zu testen! Du bekommst alle dieser erstaunlichen Funktionen und erstklassigen Support für 14 Tage, ohne dass eine Kreditkarte erforderlich ist.

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GorillaDesk Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Geräte-Management
  • Kundenmanagement
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Routing
  • Terminplanung & Termine
  • Versandmanagement
  • Vertragsmanagement
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Bestandskontrolle
  • Flottenmanagement
  • Immobilien-Layout
  • Kundendienst-Historie
  • Mobiler Zugriff
  • Pestizidengebrauch-Nachverfolgung
  • Schädlings-Aktivitäten-Nachverfolgung
  • Terminplanung
  • Versandmanagement

Die hilfreichsten Reviews für GorillaDesk

They have got this right !!!!!

Bewertet am 25.5.2019
Jeremy P.
Owner
Verbraucherdienste, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The corporate location that you need to call for help are ALWAYS willing to take the time to help you figure out whatever you are struggling with.
I have been using this software from the start of my business in 2017 and I believe that the GorrillaDesk team have made themseves INDESPENSIBLE to my business. I now cannot imagine going back and working without it.
I Love GorrillaDesk!!!!!

Vorteile: Convenience and ease of use.
Allows my business to be 100% Digital
Figures my taxes for me.
The Automatic emails are the best part of this software.
Gorrilladesk pricing is on point to make this product usable for everyone

Nachteile: That the estimates sent to customers dont have the signature function unless you are WITH the customer.
I am sure that this will be fixed soon though with an update.

Lifesaver

Bewertet am 10.1.2020
Tawndra F.
Owner
Chemikalien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It has been a pleasure working with this company. There Tech Support is amazing and I have always has an answer within minutes of submitting a question or problem. After having a terrible experience with another software company, I was terrified to try anything else. Man am I so glad I went with GorillaDesk. Can't wait to see what this years holds for our company after seeing what the program did for us last year.

Vorteile: The ease of operating the program is a plus, but the residual work and income that it has generated, by utilizing the program has made a huge difference in our numbers! Customer's love being able to pay online, receive reminders, and confirm appointments by text or email. The response has been great.

Nachteile: The only thing that I would change is the ability to move time off without deleting it and starting over. That is being extremely petty though.

Best option for pest control software

Bewertet am 6.12.2019
Jeff D.
Owner
Verbraucherdienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I do not feel like I am just a number. GD continues to grow and adds features to their product.

Vorteile: Ease of use, customer service their updates were actually useful.

Nachteile: Doesn’t have all the bells and whistles

Doesn’t work!

Bewertet am 21.10.2019
David D.
Owner
Chemikalien, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
1/5
Gesamt
1/5
Benutzerfreundlichkeit
1/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: There are way too many steps Involved with this software. As an end user and a business owner this software is way to frustrating to figure out, the customer support is not open after 5pm, which doesn’t work on the West coast. I have used two other software packages in the past that worked well and tried GorillaDesk because they are half the cost but it turns out to be twice the expense if it doesn’t work. I do NOT recommend this software. It’s very amateurish and has cost me ten times the amount of time trying to figure it out than if I simply did hard copies of everything.

Vorteile: Nothing about this software works, it’s very cheap. I do not recommend it.

Nachteile: Ease of use, Functionality, Price, customer service, too many steps. I paid in full for this software and after using it for 6 months it’s really just garbage. I was told there is no refund of unused months available. I do NOT recommend this software.

Gorilla Desk is great!

Bewertet am 11.12.2019
Crystal C.
Office Manager
Verbraucherdienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Great! When we signed on, we knew that they were a new company and we would have the opportunity to help influence the development of the program features.

Vorteile: It is very intuitive and easy to use. It has all the features we need for our technicians in one place. They are able to perform all of their daily functions from the app.

Nachteile: As the Office Manager, I wish it had more reporting functions and we could pick and choose what extra features we wanted, instead of upgrading completely to pro. But I would not sacrifice my techs ease of use and functionality for my reporting.

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