Wir helfen Unternehmen seit 18 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist DesignNBuy?

All-in-One Designer ist eine komplette Web-to-Print-Software für alle B2B- oder B2C-Druckereien, die eine vereinfachte Bestellabwicklung für Endverbraucher und die Möglichkeit der Online-Produktpersonalisierung bietet. Mit einem leistungsstarken Back-Admin und einem robusten Druck-Workflow bietet sie endlose Integrationsmöglichkeiten mit anderen MIS-, ERP- und Workflow-Systemen von Drittanbietern. Das All-in-one-Designer-Web ist in flexiblen Lizenzmodellen verfügbar und kann einfach konfiguriert, skaliert und an deine Geschäftsanforderungen und dein Budget angepasst werden.

Wer verwendet DesignNBuy?

Für jeden aus der Druckindustrie – von kommerziellen und innerbetrieblichen Druckern über Printmaklern und Distributoren, von Digital- und Großformatdruckern bis hin zu Spezialdruckern, die ihr Geschäft online führen möchten.

DesignNBuy Software - 1
DesignNBuy Software - 2
DesignNBuy Software - 3
DesignNBuy Software - 4

Du bist nicht sicher, ob DesignNBuy das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

DesignNBuy

DesignNBuy

4,4 (55)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
39
17
4,3 (55)
4,4 (55)
4,6 (55)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
550,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
65
4
3,7 (109)
3,7 (109)
4,1 (109)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu DesignNBuy

MarketDirect StoreFront
Am besten bewertete Funktionen
Aktivitäts-Dashboard
Drucken an mehreren Standorten
Genehmigungs-Workflow
CS-Cart Store Builder
Am besten bewertete Funktionen
Catalog Management
Datensicherheit
Einkaufswagen
Web to Print Shop
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Kundenspezifisches Branding
Produktkonfigurator
Propago
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Web to Print
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
OnPrintShop
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Content-Management
Produktkonfigurator
Customer's Canvas
Am besten bewertete Funktionen
Angebote / Schätzungen
Produktkonfigurator
Vorlagen
wp2print
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Genehmigungs-Workflow
Produktkonfigurator
Ordant
Am besten bewertete Funktionen
Angebote / Schätzungen
Auftragsmanagement
Bestell-Management

Bewertungen über DesignNBuy

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
64%
4
25%
3
5%
1
5%
Alexis
Alexis
Owner & Founder in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Druck, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Wonderful Product and Service

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

The software is great - it offers literally everything we need to offer customized products to our clients that they can modify and proof on their own. Their customer support is out of the world amazing!!!

Nachteile:

So far we have not encountered any issues. They have been extremely proactive in making sure we are on top of everything and that they solve problems before they become problems.

Ahmon
Founder in USA
Bekleidung & Mode, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

My1of1 Review

5,0 vor 9 Monaten

Kommentare: My1of1 truly believes the future of fashion is customization so having a great w2p partner is essential in our growth.

Vorteile:

Most times when you work with business sell you a software they don't take time to feel like a partner and not just a customer. Design N buy team were patient and allow us to take time with our prod cut integration.

Nachteile:

The only cons is some of the functionally we saw as essential had to be paid for as add on customization .Even with those frustrations their team always provided a solution and discounting to make sure both sides were happy. AJ

Kim
CEO in USA
Druck, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Design N Buy delivers nothing but broken dreams

1,0 vor 11 Monaten

Kommentare: 0/10 would not recommend. Wish we had been warned because we were so excited about finally finding a software that we thought could meet our unique needs. Forget unique- we were not even able to get our basic website needs met. Once they have your check, they are happy to just pass you around enough until you just give up. Don't worry though- they will follow up when it's time to renew your subscription!

Vorteile:

We liked their concepts and demos. Were very excited to get started.

Nachteile:

From the beginning, the communication was poor and you will never be able to contact anyone directly. Just a support ticket (that will get closed if you don't respond quick enough). Lot's of back and forth with little progress. Then one day they just present you with a website that has nothing to do with what you discussed or needed. And tell you to watch the videos to make it look how you want to look and figure it out on your own.

Paola
Social media manager in Mexiko
Druck, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great service!

4,0 letztes Jahr

Kommentare: I have learned a lot from this product, it is a really great system and it gives you a lot of choices to design every aspect at your liking, the service was always awesome, everyone I got to talk to were always very patient, even with the difficulties of comunication they were always available to resolve any doubt I had, even if I already asked before.

Vorteile:

Honesltly it was mostly about the service and how attentive everyone was.

Nachteile:

It is definetly easy to use once you learn how to use it, but the configurations for each things require a lot of steps, which you can sometimes forget and for one thing you don't do, the changes are not made correctly.

Vanja
Digital strategist in Serbien
Druck, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

DNB experience

5,0 letztes Jahr

Kommentare: In short, it facilitates the entire process of receiving orders and forwarding them to work. The job is easy to track between different stages, so we treat it as one employee that combines a commercialist and a designer, and it costs like an average salary in our market.

Vorteile:

Simple, intuitive, relatively economically acceptable compared to others we checked, and offers almost the same possibilities. The operatives are cordial, accommodating and open to any agreement.

Nachteile:

I don't have any particular complaints, maybe I would emphasize that some automatic/default options are not adapted equally to every search engine, but I would again emphasize that this is a problem that our associates from DNB immediately solve at our request.