Cirrus Insight

Cirrus Insight

von Cirruspath

Wer verwendet Cirrus Insight?

Jedes Unternehmen, das Salesforce für CRM und entweder Gmail oder Outlook/Office 365 als E-Mail-Client verwendet, wird von der Integration der beiden Plattformen mit Cirrus Insight enorm profitieren.

Was ist Cirrus Insight?

Du arbeitest in deinem Posteingang, nicht in Salesforce. Niemand muss dich zwingen, E-Mails zu verwenden. Es ist einfach zu bedienen und effektiv. Salesforce sollte genauso nützlich und genauso einfach sein. Deshalb wird Salesforce in den Posteingang gebracht. Um dir Zeit zu sparen und dich produktiver zu machen. Jetzt kannst du Salesforce während der Arbeit sehen und aktualisieren. Synchronisiere E-Mails mit Salesforce, verfolge E-Mails, erstelle und aktualisiere Salesforce-Datensätze, plane Anrufe und vieles mehr. Teste Cirrus Insight 14 Tage lang kostenlos!

Cirrus Insight – Details

Cirruspath

http://www.cirrusinsight.com

Gegründet 2011

Cirrus Insight – Preisübersicht

Cirrus Insight ist verfügbar ab 27,00 $/Monat. Cirrus Insight bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Cirrus Insight findest du unten.

Startpreis

27,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Cirrus Insight Funktionen

E-Mail-Tracking-Software
A/B-Tests
Ereignisbasierte Benachrichtigungen
Kampagnenmanagement
Segmentierung der Audienz
Standortverfolgung
Team-Management
Angebotserstellung
Anrufmanagement
Chancenmanagement
E-Mail Marketing
Gebietsmanagement
Kampagnenmanagement
Kanalmanagement
Kontaktmanagement
Kundendatenbank
Leadmanagement
Leistungskennzahlen
Provisionsmanagement
Verkaufsprognose
Vertragsmanagement
Vertriebsaußendienst-Management
Zugriffsquellen-Verfolgung

Cirrus Insight – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 100 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.2/5
Benutzerfreundlichkeit
4.2/5
Kundenservice
4.1/5
Funktionen
4.2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4/5
Jennie D.
OEM Business Development
Automotive, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.12.2018

"Best tool for Increasing SalesForce Utilization"

Kommentare: We have increased our adherence of our sales team for loading email communications and capturing information for Salesforce. Previously we struggled to get our sales team to log communications with prospects and customers consistently. I am a huge proponent of this software!!!

Vorteile: I believe that this software increases efficiency and productivity for Sales Teams. I have recommended this software for our company and others because of its ease of use and ability to log emails, set reminders and even schedule meetings within you gmail inbox. You do not even have to log into Salesforce as you can add documents, create notes and complete tasks within your email platform.

Nachteile: The pros really outweigh the cons for this software. However occasionally the chrome add-on will conflict with other add-ons and there is difficulty with having the software program load up within the email program. However there is always an easy fix and the support is very responsive.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.12.2018
Nitin M.
Manager, Sales Operations
Marktforschung, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.5.2019

"It helps in adoption of Salesforce !"

Kommentare: Get more activities and quicker record addition into salesforce.

Vorteile: This tool has helped us increase users adopt salesforce more to put in their activities. Its seamless sync and automated mapping for records to be linked to the right SF records. It helps do everything within inbox than logging in SF, mostly everything!

Nachteile: Some erratic sync fails due to Google Token refreshes.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.5.2019
John M.
Planning & Investment Analyst
Finanzdienstleistungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.9.2019

"Good for big organizations"

Kommentare: Cirrus Insight has saved us a lot of time since our team has implemented it and has done wonders for our calendar and contact integration with our CRM. While the basic features can be found for free on some platforms, the powerful, unique features are worth the subscription.

Vorteile: Cirrus Insight is great for large organizations, particularly those running large CRM databases. The integration with Gmail allows for users to be more productive and to stay on one screen rather than switching tabs within a browser or perhaps across browsers. The integration is robust and features such as email sync, calendar sync and campaigns are very useful. Email templates also save a lot of time. The calendar scheduler is among the top features as well. Very powerful.

Nachteile: Many of the powerful features Cirrus Insight provides are not suited for a small organization, particularly those who do not launch large marketing campaigns. There are several features that are great in a vacuum but that our team is simply too small to leverage. No fault of Cirrus Insight; it is simply a suitability comment.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.9.2019
James P.
Account Exec
Personalbeschaffung & -besetzung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.1.2020

"Cirrus-ly, just use it"

Kommentare: Over all I would say Cirrus is one of the better tools I have used for emails.

Vorteile: Probably that it combined a couple products that my prior company used all under one roof making my back and forth a little easier.

Nachteile: Recently, for over a week they had some really bad connectivity issues where we had to login in several times per day.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.1.2020
Amanda D.
Head of Partnerships
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    3/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.5.2019

"We use it reluctantly because it fulfills our basic needs but it doesn't give us joy"

Kommentare: Not optimal and there are services that are much better but since our team doesn't need the extra bells and whistles services like Salesloft offers we just stick with this because it's slightly cheaper. :(

Vorteile: Emails logged to Salesforce, Team templates (although they are annoying to upload), Send later, set reminders.

Nachteile: -Slows Gmail inbox
-Sometimes prevents emails from being sent if Cirrus is glitching
-Uploading templates is clunky in salesforce and the way it pulls fields from Contact reports isn't user-friendly
-Sometimes the reminders don't log properly into Salesforce
-Customer support isn't proactive and sometimes takes multiple outreaches to identify a problem
-Our plan isn't large enough for us to have a dedicated account manager so it feels unwelcoming
-Overpriced
-Having to sign long contracts feels disingenuous.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.5.2019