Cirrus Insight

Wer verwendet Cirrus Insight?

Jedes Unternehmen, das Salesforce für CRM und entweder Gmail oder Outlook/Office 365 als E-Mail-Client verwendet, wird von der Integration der beiden Plattformen mit Cirrus Insight enorm profitieren.

Was ist Cirrus Insight?

Du arbeitest in deinem Posteingang, nicht in Salesforce. Niemand muss dich zwingen, E-Mails zu verwenden. Es ist einfach zu bedienen und effektiv. Salesforce sollte genauso nützlich und genauso einfach sein. Deshalb wird Salesforce in den Posteingang gebracht. Um dir Zeit zu sparen und dich produktiver zu machen. Jetzt kannst du Salesforce während der Arbeit sehen und aktualisieren. Synchronisiere E-Mails mit Salesforce, verfolge E-Mails, erstelle und aktualisiere Salesforce-Datensätze, plane Anrufe und vieles mehr. Teste Cirrus Insight 14 Tage lang kostenlos!

Cirrus Insight – Details

Cirruspath

http://www.cirrusinsight.com

Gegründet 2011

Videos zu Cirrus Insight
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Cirrus Insight – Preisübersicht

Cirrus Insight bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Cirrus Insight ist ab 27,00 $/Monat verfügbar.


Startpreis

27,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Cirrus Insight – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Installiert - Windows
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Cirrus Insight Funktionen

  • A/B-Tests
  • Ereignisbasierte Benachrichtigungen
  • Kampagnenmanagement
  • Segmentierung der Audienz
  • Standortverfolgung
  • Team-Management

Siehe die vollständige E-Mail-Tracking-Software Liste

  • Angebotserstellung
  • Anrufmanagement
  • Chancenmanagement
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Kampagnenmanagement
  • Kanalmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Provisionsmanagement
  • Verkaufsprognose
  • Vertragsmanagement
  • Vertriebsaußendienst-Management
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Siehe die vollständige Sales Force Automation Software Liste

Cirrus Insight Alternativen

Mehr Alternativen zu Cirrus Insight

Cirrus Insight – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,2/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,2
Kundenservice 4,1
Funktionen 4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis 4

Software bewerten

Teile deine Erfahrungen mit anderen Softwarekäufern.

Eine Bewertung schreiben
Jennie D.
OEM Business Development
Automotive, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    3 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 27.12.2018

"Best tool for Increasing SalesForce Utilization"

Kommentare: We have increased our adherence of our sales team for loading email communications and capturing information for Salesforce. Previously we struggled to get our sales team to log communications with prospects and customers consistently. I am a huge proponent of this software!!!

Vorteile: I believe that this software increases efficiency and productivity for Sales Teams. I have recommended this software for our company and others because of its ease of use and ability to log emails, set reminders and even schedule meetings within you gmail inbox. You do not even have to log into Salesforce as you can add documents, create notes and complete tasks within your email platform.

Nachteile: The pros really outweigh the cons for this software. However occasionally the chrome add-on will conflict with other add-ons and there is difficulty with having the software program load up within the email program. However there is always an easy fix and the support is very responsive.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 27.12.2018
Nitin M.
Manager, Sales Operations
Marktforschung, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 10.5.2019

"It helps in adoption of Salesforce !"

Kommentare: Get more activities and quicker record addition into salesforce.

Vorteile: This tool has helped us increase users adopt salesforce more to put in their activities. Its seamless sync and automated mapping for records to be linked to the right SF records. It helps do everything within inbox than logging in SF, mostly everything!

Nachteile: Some erratic sync fails due to Google Token refreshes.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 10.5.2019
Bob S.
VP Innovation
Konsumgüter, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    1 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    3/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 16.9.2020

"A 'good' product when operational, with Cirrus nuisance self-promotion built in for free"

Kommentare: Technical support is good at sending 'canned' responses.
I find myself frustrated that cirrus hasn't improved its usability.
Please give me two things every month that make your 'standard' features of Gmail to SalesForce work without me having to invoke extra keystrokes or drag picklists to see all available options.

Vorteile: I like the ability that Cirrus links to SalesForce and Gmail and locates recipients in the SalesForce database and links emails to the Account/Contact activity log

Nachteile: Cirrus is not reliable in locating related SalesForce contacts and particularly not reliable locating contacts when using the 'Add to SalesForce', 'Custom' option that allows linking an email to a standard related lists such as linking an email to Opportunity or Case- there are many examples of these issues that often I've thought to cut-and-paste and email into a SalesForce activity would be faster. Another daily pain is when selecting another tab (instance) of Gmail, cirrus presents a sidebar that says, "Let's put this app to work!" When you're ready to go to work, you're required to click the "Continue" button, only to be greeted with another sidebar that says "Get More Done" that 'promotes/sells' cirrus features Book Meeting, Follow-Up Reminders, Sales Email Campaigns, Email Templates.
If you do not select the "Get To Work!" button cirrus is not functional.
Why is a productivity application like cirrus requiring me to tell cirrus separately to "Continue" and "Get To Work" when in fact these are redundant requests causing extra keystrokes? Why does not cirrus just start working for me without having to tell the application to start syncing my email (activities) to Gmail?
Cirrus is counter-productive for a productivity application.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 16.9.2020
Brian T.
Regional Managet
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 3.5.2019

"Best out of all"

Kommentare: I have tried multiple email tracking apps and software. I have left Cirrus twice and ended up coming back. Now I will never leave, it is exactly what I need.

Vorteile: Ease of use, visual inspection of all past emails.

Nachteile: Nothing really, maybe the lack of ability to export to Excel.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 3.5.2019
Mike H.
Director Of Business Development
Versicherung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 2.11.2018

"Helpful for the Salesforce-foucsed Sales team"

Vorteile: Cirrus is the best integration between Gmail and Salesforce that I have found - bar none. If that is what you need more than anything - then this product will fit that perfectly. It allows all emails to auto sync to the correct salesforce account/contact. The sidebar is useful to quick note taking within the client's profile, as well as looking up previous outreach efforts or existing business. It's very easy to setup and can be a big help for a sales team. Additionally, the meeting setup is the best I have seen and very simple to use (integrates into your google calendar as well)

Nachteile: Some key features like templates are extremely lacking - to the point that I needed additional tools to supplement Cirrus's weak areas. The templates can only be those within salesforce, and the populated values in the templates can only be values stored in salesforce - which can very much limit the usability. Additionally, open-email tracking doesn't seem to be the most reliable compared to other similar products.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 2.11.2018