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Was ist Creatio CRM?

Creatio CRM for Financial Industry bietet ein preisgekröntes CRM, eine Vielzahl von Finanzanwendungen und unbegrenzte Innovationsfreiheit mit No-Code-Entwicklungstools. Creatio CRM ermöglicht es Finanzunternehmen, Lead-Management-Workflows zu rationalisieren und zu automatisieren, mehrstufige Multichannel-Marketingkampagnen durchzuführen, intelligente Bewertungs- und Qualifizierungsmodelle mit ML-/KI-Tools zu erstellen und vieles mehr. Mit den No-Code-Tools von Creatio kannst du quasi die DNA deines Unternehmens in digitaler Form replizieren.

Wer verwendet Creatio CRM?

Die Creatio-Plattform ist hochgradig anpassbar und benutzerfreundlich und hilft Unternehmen mit 250+ Mitarbeitern aus allen Branchen, kundenorientierte und interne Prozesse schnell und skalierbar zu automatisieren.

Wo kann Creatio CRM bereitgestellt werden?

Cloudbasiert
On-Premise (vor Ort)

Über den Anbieter

  • Creatio
  • Ansässig in Boston, USA
  • 2014 gegründet

Support für Creatio CRM

  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Argentinien, Armenien, Aserbaidschan, Australien, Bangladesch und 69 weitere

Sprachen

Bulgarisch, Deutsch, Englisch, Französisch, Hebräisch und 10 weitere

Creatio CRM Kosten

Startpreis:

25,00 $/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

Creatio CRM bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Creatio CRM ist ab 25,00 $/Monat verfügbar.

Preismodelle Kostenlose Testversion

Über den Anbieter

  • Creatio
  • Ansässig in Boston, USA
  • 2014 gegründet

Support für Creatio CRM

  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Argentinien, Armenien, Aserbaidschan, Australien, Bangladesch und 69 weitere

Sprachen

Bulgarisch, Deutsch, Englisch, Französisch, Hebräisch und 10 weitere

Creatio CRM – Videos und Bilder

Creatio CRM Software - 1
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Videos zu Creatio CRM
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Creatio CRM Funktionen

  • A/B-Tests
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgabenmanagement
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Chancenmanagement
  • Compliance Management
  • Dashboard
  • Daten-Import / -Export
  • Datenvisualisierung
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drip-Kampagnen
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Daten
  • Engagement-Tracking
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Erinnerungen
  • Feedback-Management
  • Finanzmanagement
  • Für Finanzinstitutionen
  • Für Versicherungsbranche
  • Investor-Management
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Kanalmanagement
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Konversion-Tracking
  • Kredit-Portfolio-Management
  • Kreditnehmer-Management
  • Kundendatenbank
  • Kundenhistorie
  • Kundenmanagement
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Distribution
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Generierung
  • Lead-Pflege
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrere Kampagnen
  • Mehrsprachig
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Multichannel-Datenerfassung
  • Multichannel-Marketing
  • Negatives Feedback Management
  • Patientenkommunikation
  • Pipeline-Management
  • Preismanagement
  • Prognose
  • Provisionsmanagement
  • Prozess-/Workflow-Automatisierung
  • Prädiktive Analytik
  • ROI-Tracking
  • Sales-Pipeline-Management
  • Segmentierung
  • Sicherheiten-Tracking
  • Social Marketing
  • Suchen / filtern
  • Supportticket-Management
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Umfragen & Feedback
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufsprognose
  • Vertriebsaktivitätsmanagement
  • Visuelle Analytik
  • Vorab-Qualifizierung
  • Vorlagen-Management
  • Websitebesucher-Nachverfolgung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Wissensbasis-Management
  • Wissensmanagement
  • Workflow-Management
  • Zahlungseinzug
  • Zielseiten / Web-Formulare

Alternativen für Creatio CRM

Integrierte Business-Management-Lösung, die Finanz-, Kundenbeziehungs- und Lieferkettenprozesse automatisiert.
Gehen Sie neue Wege im Vertrieb – mit der weltweit führenden CRM-Lösung. Verwalten Sie jede Phase Ihrer Kundenbeziehun. Erfahre mehr über Salesforce Sales Cloud
Zoho CRM ist eine Online-Management-Plattform für Finanzdienstleistungsunternehmen jeder Größe zur Zentralisierung von Funktionen und zur Steigerung der Effizienz. Erfahre mehr über Zoho CRM
Zendesk ermöglicht Unternehmen, Support zu bieten, mit Selbstbedienung zu skalieren und sich durch proaktives Engagement zu differenzieren.
ServiceNow Customer Service Management wurde für die digital vernetzte Dienstleistungswirtschaft entwickelt.
Freshsales ist eine vollwertige CRM & Lead Management Software für Hochgeschwindigkeits-Sales-Teams.
Qualtrics CustomerXM macht es Unternehmen leicht, jeden wichtigen Moment der Kundenerfahrung zu überwachen, darauf zu reagieren, und zu verbessern.
Kapitalisiere basierend auf dem Kundenverständnis, verbessere die Front-Line-Effizienz und Effektivität, optimiere kritische Geschäftsprozesse.
HubSpot CRM ist die 100% kostenlose, flexible und intuitive CRM, die dein Verkaufsteam lieben wird. Erfahre mehr über HubSpot CRM

Bewertungen über Creatio CRM

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
79%
4
19%
3
1%
2
1%
1
1%
Veronika
Veronika
Global Marketing Manager in Ukraine
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Powerful CRM that streamlines the processes in the company

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

Working as a marketing manager in the big company, which has several offices all over the world, I can see the importance for us to effectively coordinate the teamwork and develop a unified approach to our customers. Bpm’online helped us to automate our core processes and align marketing, sales and service on a single platform. Our sales team is happy with the system, especially with lead management, opportunity management, field sales management and sales forecasting features. With bpm’online, they are able to manage end-to-end sales cycle and communication with the customers via multiple channels. Our service team outlines the problem management feature, as it allows unifying similar cases into a problem, assigning agents to resolve it. Moreover, customer support managers can track the agents’ performance in terms of problem resolution efficiency. As a marketing manager, I really enjoyed the website behavior tracking function. With the help of bpm’online marketing, all the information on the pages visited by a client and the time spent on each page is sent to the system. Thus, it enables to understand the needs of a prospect better, track the most effective lead generation channels and launch trigger campaigns based on lead’s preferences. By the way, it is so easy to create a campaign now with the intuitive campaign designer and then monitor its efficiency. What is more, with bpm’online, we automated our routine tasks, and now we are fully concentrated on the important issues.

Nachteile:

Working with bpm’online during quite a long period of time I have not noticed any essential drawbacks which I can mention.

Alexander
Business & sales analyst in Ukraine
Öl & Energie, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Cutting-edge agile software solution, designed to optimize your conversion rates and drive business

5,0 letztes Jahr

Kommentare: We recognize that implementing Studio Creatio earlier would have been a strategic move. The platform has proven to be a game-changer for our operations, significantly improving our business processes and increasing our overall resilience, which is paramount in today's rapidly evolving business landscape.

Vorteile:

Sales Creatio stands out as an exceptional product for automating sales and distribution workflows. As a midsize player in the competitive manufacturing industry, our ability to compete with larger players has been significantly enhanced through our transformational approach and unwavering commitment to continuous innovation. Incorporating no-code tools into our sales/business analytics toolkit has proven to be a valuable addition. These tools have empowered our team to streamline processes and achieve greater efficiency, ultimately contributing to our success in the market. Notably, our conversion rates have experienced a significant increase, and our sales team is thrilled with the results.

Nachteile:

While we have overall been highly satisfied with the platform, we have encountered occasional technical issues. Nevertheless, the support provided by Creatio has been instrumental in swiftly resolving these minor issues, ensuring that our overall experience with the platform has remained uninterrupted.

In Betracht gezogene Alternativen: Salesforce Sales Cloud und HubSpot CRM

Gründe für den Wechsel zu Creatio CRM: The availability of no-code tools and a wide array of pre-built workflow solutions were pivotal factors in our decision-making process. These resources offered by Creatio have provided our team with the agility and flexibility to design and implement customized workflows without the need for extensive coding expertise. This comprehensive suite of no-code tools and workflow solutions has been instrumental in driving our decision to choose Creatio CRM as our preferred platform comparing to alternatives.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Anwaltskanzlei, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Excellent technological execution of the buggy product

2,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Customer service was great and the team dedication to find suitable solution was beyond reproach. Having said that, I felt that I joined their QA team and kept running into bugs that made use of the product impossible until the bug was fixed. Ultimately, I never truly got to use the product and just gave in.

Vorteile:

Easily customizable. Excellent support from technical side.

Nachteile:

lots of bugs. new updates would override the fixes and render software useless until new patches would be applied.

Giuliano
Customer Care Rep in USA
Telekommunikation, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

The Ideal CRM Solution For Business

4,0 vor 3 Monaten

Vorteile:

It handles our CRM needs effectively and makes customer service issues easy to handle.

Nachteile:

Everything is straightforward with Creatio CRM

Mitch
CRM Administrator in USA
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Completely satisfied and loyal to Creatio solutions

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We opted for Creatio because it offered user-friendly low-code development tools which allowed us to adjust the processes regularly based on our changing business needs and strategies. Now we are fully satisfied with the system and its functionality. Creatio helps us serve our customers better daily. We utilize the platform actively to manage our customer-facing processes as well as improve our internal operations.

Vorteile:

The system has advanced tools to not only manage but also to constantly improve customer relationship. The system’s agility and scalability are some of the greatest benefits to us. Thanks to the platform’s tools, we are able to keep introducing new solutions to our customers, adding new communication channels, and improving customer-facing workflows regularly. The system also helped us reduce operational costs and grow customer satisfaction level significantly. Even though the system is powerful and feature-rich already, we are confident that the product has a huge potential. Creatio’s team of professionals keep enhancing the system’s functionality with advanced AI-powered solutions and other latest technologies.

Nachteile:

The learning curve might be steep at times, especially since there is a wide range of useful features that we can utilize for the greater benefit of our business. Having an abundance of solutions and tools to use, we never stop learning something more about the system and its capabilities. While it is definitely a good thing, it might sometimes feel overwhelming since we need to continuously catch up with the new features that Creatio keeps rolling out. Another great thing – they are ensuring all the features are user-friendly, which makes the adoption of new functionality easy.

In Betracht gezogene Alternativen: ServiceNow Customer Service Management , Zoho CRM und Salesforce Sales Cloud

Warum Creatio CRM gewählt wurde: Creatio was significantly more affordable and added more features.

Zuvor genutzte Software: Zendesk Suite

Gründe für den Wechsel zu Creatio CRM: Best value for the capabilities and price.