Anuko Time Tracker

Anuko Time Tracker


Wer nutzt diese Software?

Kleine und mittlere Unternehmen sowie einzelne Freiberufler/Auftragnehmer, die die Arbeitszeit verfolgen müssen.


Durchschnittliche Bewertung

2 Bewertungen
  • 4.5 / 5
    Gesamt
  • 5 / 5
    Bedienkomfort
  • 4 / 5
    Kundenservice
  • 2 / 5
    Funktionen
  • 5 / 5
    Preis-Leistungs-Verhältnis

Produktdetails

  • Kostenlose Version
    Ja
  • Kostenlose Testversion
    Ja
  • Einsatz
    Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
  • Training
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Anuko
  • https://www.anuko.com
  • Gegründet 2007

Über diese Software

Webbasiertes Open-Source-Zeiterfassungssystem, mit dem Benutzer Projekte, Rechnungen und Berichte erstellen können. Unterstützung in mehreren Sprachen


Anuko Time Tracker Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Abrechnungsfähige & Nicht-abrechnungsfähige Stunden
  • Automatische Zeiterfassung
  • Mehrere Abrechnungstarife
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mobile Zeiterfassung
  • Offline-Zeiterfassung
  • Urlaubsverwaltung
  • Zeittabellen-Management
  • Überstunden-Berechnung

Die hilfreichsten Reviews für Anuko Time Tracker

I use Anuko since 7 years.

  Mit Google übersetzen
5/5
Gesamt
5 / 5
Bedienkomfort
2 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: I get my mony with

Vorteile: Very simple to tracking time by client. Easy to use and configure. Web hosting is free. Fast application no complex settings.

Nachteile: Edit, report, archive, options, are very basics. Invoicing are diffucult to adapt in switzerland I use anthoer software. Web based application too simple

Great tool and value for small business

  Mit Google übersetzen
4/5
Gesamt
5 / 5
Bedienkomfort
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: I have looked at multiple products to track time for consulting projects but most were too complex, based on HR compliance, tied to payroll not client's. Anuko- provided my business with my corporate branded hosted time sheet and expense tool. It has worked perfectly to track hours for clients, projects, and tasking has been a breeze to manage. Pro's Simple to use and set up, inexpensive, reports are easy to create and intuitive. Anuko can customize the system with their staff quickly with a credit card and it was completed in a few days. Con's Would be nice to have a way for a supervisor to electronically approve their project staff times. Expense types have to be programed in and do not have a field for comments like the time tracker does. Perfect for a small business which needs a hosted time sheet solution and they offer a server version too but I have not used it.