simpleview CRM

Wer verwendet simpleview CRM?

simpleview CRM unterstützt Unternehmen jeder Größe, die mit Zielmarketing zu tun haben.

Was ist simpleview CRM?

Modulares, webbasiertes System, das Workflows, Leads und Empfehlungen verwaltet sowie Prognosen und Berichte für Reisen und Tourismus bereitstellt.

simpleview CRM – Details

Simpleview

http://www.simpleviewinc.com

Gegründet 1991

simpleview CRM – Preisübersicht

simpleview CRM bietet keine Gratisversion.


Kostenlose Version

Nein

simpleview CRM – Bereitstellung und Support

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web

simpleview CRM Funktionen

  • Angebote / Vorschläge
  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Interne Chat-Integration
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Lead Scoring
  • Lead-Generierung
  • Marketing-Automatisierung-Integration
  • Mobiler Zugriff
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration

Siehe die vollständige CRM-Systeme Liste

simpleview CRM Alternativen

Mehr Alternativen zu simpleview CRM

simpleview CRM – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,3/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 3,7
Kundenservice 4,2
Funktionen 4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis 3,8

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Joel V.
Sales and Services Manager
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 19.7.2019

"Great Product for the DMO World"

Vorteile: I like how all-encompassing it is. IT can handle all of our data and we don't even begin to use all of its features. It is designed specifically for our industry which makes it pretty intuitive. The reporting is very useful and highly customizable. Their support is very helpful and knowledgeable.

Nachteile: It takes a long time to on board and understand how to use it well. It is so complex that I feel like you could miss out on some great features because you just don't know about them.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 19.7.2019
Erin S.
Sr. Manager of Housing
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    3 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 11.7.2019

"Good Software!"

Kommentare: Overall, I'm very happy with Simpleview and I believe the software will continue to get better and better!

Vorteile: The system lets ALL of our necessary information live in a place that makes sense, making it easily accessible - I love knowing exactly where I can find the information I need. Once you get familiar with the way the system works, it becomes very user friendly. There are a lot of really useful features.

Nachteile: I wish the reports/saved searches were a bit more customizable and intuitive. I've used other systems that are much more user-friendly in this area. This system requires a lot of steps and it isn't always clear what fields should be selected to get the desired outcome. There are also a few integrations I would love to see enhanced.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 11.7.2019
Verifizierter Rezensent
Director of Digital Marketing
11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    3/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 10.7.2018

"Functionality is there but it's not the best UX"

Kommentare: It assists our sales team in sales for events and meetings.

Vorteile: It offers functionality that is very specific to the tourism industry, which is useful. Our team is able to use the Simpleview CRM for leads, event RSVPs, mass mailings and more.

Nachteile: The CRM is in dire need of a UI update. It is also quite pricey for what it is, but it is one of the only tourism-related solutions.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 10.7.2018
Jeremiah C.
Sales Manager
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 15.7.2019

"Review"

Kommentare: I love working with Simpleview. We use them for both our backend CRM data and our front end CMS and they work great for what we need.

Vorteile: I love how simpleview seamlessly connects all of the areas of a Destination Marketing Organization to help it to perform at peak ability. The integrations that Simpleview has are just a cherry on top for this great product. I also love the searches process, where I can get the system to tell me the information I need, without having to go through a Customer Service Rep for the information.

Nachteile: Sometimes the features are not as intuitive as one might think, but there is so much data being logged in this system, that it makes sense why the feature are where they are.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 15.7.2019
Verifizierter Rezensent
Services Manager
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 7.11.2017

"Lots of features and customizations available, as long as you're willing to pay"

Vorteile: This holds so much information that departments throughout our organization need. It's great to have everything in one place and accessible at variable levels for everyone.

Nachteile: The advanced search feature is terrifying to people who are new to the system. It generally takes at least a year before people feel comfortable and confident that they did it right. Also, customer service responds quickly, but can be slow to fix things.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 7.11.2017