Wer nutzt diese Software?

simpleview CRM is designed to assist companies of any size who are involved in destination marketing.

Durchschnittliche Bewertung

11 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 3.5 / 5
  • Kundenservice 4 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Preisinformationen Contact Simpleview for pricing details.
  • Kostenlose Version Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web

Angaben zum Hersteller

  • Simpleview
  • http://www.simpleviewinc.com
  • Gegründet 1991

Über simpleview CRM

Modular web-based system that manages workflow, leads and referrals, provides forecasting and reporting for travel and tourism.

simpleview CRM Funktionen

  • Angebote / Vorschläge
  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Interne Chat-Integration
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Lead Scoring
  • Marketing-Automatisierung-Integration
  • Mobiler Zugriff
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration

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Die hilfreichsten Reviews für simpleview CRM

Good Software!

Bewertet am 11.7.2019
Erin S.
Sr. Manager of Housing
Gastgewerbe, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, I'm very happy with Simpleview and I believe the software will continue to get better and better!

Vorteile: The system lets ALL of our necessary information live in a place that makes sense, making it easily accessible - I love knowing exactly where I can find the information I need. Once you get familiar with the way the system works, it becomes very user friendly. There are a lot of really useful features.

Nachteile: I wish the reports/saved searches were a bit more customizable and intuitive. I've used other systems that are much more user-friendly in this area. This system requires a lot of steps and it isn't always clear what fields should be selected to get the desired outcome. There are also a few integrations I would love to see enhanced.

Review

Bewertet am 15.7.2019
Jeremiah C.
Sales Manager
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I love working with Simpleview. We use them for both our backend CRM data and our front end CMS and they work great for what we need.

Vorteile: I love how simpleview seamlessly connects all of the areas of a Destination Marketing Organization to help it to perform at peak ability. The integrations that Simpleview has are just a cherry on top for this great product. I also love the searches process, where I can get the system to tell me the information I need, without having to go through a Customer Service Rep for the information.

Nachteile: Sometimes the features are not as intuitive as one might think, but there is so much data being logged in this system, that it makes sense why the feature are where they are.

Lots of features and customizations available, as long as you're willing to pay

Bewertet am 7.11.2017
Verifizierter Rezensent
Services Manager
Gastgewerbe, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: This holds so much information that departments throughout our organization need. It's great to have everything in one place and accessible at variable levels for everyone.

Nachteile: The advanced search feature is terrifying to people who are new to the system. It generally takes at least a year before people feel comfortable and confident that they did it right. Also, customer service responds quickly, but can be slow to fix things.

Powerful CRM

Bewertet am 17.11.2016
Casey R.
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Simpleview is really the leader in both CRM and CMS for destination marketing organizations. We've been clients for more than 10 years and have seen their CRM platforms evolve through time. The latest version is incredibly powerful and has several different modules that are tailored to your needs. You can track just about any piece of data you can imagine. The nice thing is that they have developed partnerships with other software companies, which allows seamless integrations. I'd highly recommend Simpleview to any DMO looking for powerful solutions.

Great Customer Support

Bewertet am 11.1.2018
Dani B.
CFO
Gastgewerbe, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: We are a destination marketing organization - great database for tracking customers, members, leads and contacts. Also great for building a database with listings for a printed guide. Data can be sorted many useful ways.

Nachteile: Does not sync with accounting software (Sage 50) so invoices created in the Simpleview system must be entered into the accounting software as well.

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