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Was ist SalesNOW?

SalesNOW ist das mobile und Online-CRM, das dein Verkaufsteam lieben wird! Das preisgekrönte CRM ist darauf ausgelegt, dich und dein Verkaufsteam erheblich produktiver zu machen, unabhängig davon, ob du das Verkaufsteam eines kleinen oder großen Unternehmen führst. Und das Beste ist, dass das SalesNOW-Erfolgsteam mit dir zusammenarbeitet, um SalesNOW so zu konfigurieren, dass es deinen Geschäftsanforderungen am besten entspricht, deine Daten importiert und dein Team schult – und das alles kostenlos. Und dann hast du auch noch 30 Tage Zeit, um SalesNOW auf die Probe zu stellen. Telefon- und E-Mail-Support ist immer kostenlos.

Wer verwendet SalesNOW?

SalesNOW ist für kleine, mittlere und Unternehmen gedacht, die ein einfaches und erschwingliches mobiles und Online-CRM suchen, das ihnen hilft, mehr zu verkaufen, schneller zu verkaufen und von überall aus zu verkaufen.

SalesNOW Software - 1
SalesNOW Software - 2
SalesNOW Software - 3
SalesNOW Software - 4
SalesNOW Software - 5

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SalesNOW

SalesNOW

4,6 (83)
19,95 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
45
4
4,6 (83)
4,9 (83)
5,0 (83)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
195
26
4,0 (18.514)
4,0 (18.514)
4,1 (18.514)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu SalesNOW

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Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
HubSpot CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
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Leadmanagement
Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Hilfe Desk-Management
Vertriebsaktivitätsmanagement
FunnelMaker
Am besten bewertete Funktionen
Kampagnenmanagement
Kontaktmanagement
Marketing-Automatisierung
Dynamics 365
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kontakt-Datenbank
Rechnungserstellung
Salesforce Starter
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
Salesforce Service Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kundenhistorie
Warteschlangenmanagement
Agile CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement
SugarCRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement

Bewertungen über SalesNOW

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
66%
4
27%
3
7%
Sarah
Sarah
Director of Training and Development in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great product! Very affordable and versatile for our sales needs

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

We switched to SalesNow from a much pricier product and couldn't be happier. Not only is SalesNow VERY affordable for our company, we are able to customize and tailor SalesNow to suit our unique sales needs. The customer support is AMAZING! Our Account Manager, Caleb, continues to go above and beyond! I have recommended SalesNow to many of our clients and wouldn't hesitate to recommend to anyone needing a highly customizable, versatile, affordable sales solution.

Nachteile:

There are very few cons. Anything challenging we've encountered, we've been able to find a solution or workaround, thanks to our account manager and the development team.

Jason
Information Systems Manager in USA
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

SalesNOW has been an excellant product for our company.

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Our experience with SalesNOW has been fantastic - from the migration, through continued support, and very quick response times, to new projects.

Vorteile:

The software is easy to understand and use, even for those who are not so technically savy.

Nachteile:

That our salesmen don't use it to it's fullest capability.

TONY
Manager/Partner Star Tractor Ltd. in USA
Maschinerie, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Good value, necessary features, no frills

3,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Overall a very positive experience. Very good and accessible tech support. Good price point. Has all the features I "need" (would like to be able to scan business cards with OCR directly into database).

Vorteile:

The lower cost as compared to other options. The minimalist design - I use a fairly high percentage of the available features, whereas other products I looked at, I would have utilized a very small percentage of the available features (and consequently would have paid for a lot of features I would never use).

Nachteile:

It is quite slow at times, especially when sorting / filtering / searching. Lack of ability to scan business cards. Clunky navigation at times. For example, when entering a new company and then adding a contact, once saved, it goes back to my main screen of alphabetically listed companies. Then I have to find the company again, open it, and add another contact.

Brett
Sales Manager in Kanada
Zeitung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Searching for the Right CRM

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: With this CRM I am able to forecast sales and manage the client list more efficiently instead of using the previous applications I have used in the past. The cost is definitely a plus for what you receive. This is a first-class product for a fraction of the cost.

Vorteile:

The customer support I received when implementing my current process to adapt to the CRM was effortless and had no issues.

Nachteile:

The only I find right now is when I am selecting a business category and I want to back. It brings me back to my original page of the companies and not on the specific business category page. Other than that this is a great product for what I need it to do.

Rusty
Deputy Director in USA
Non-Profit-Organisation Management, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great Product that provides fantastic value!

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Easy. From the demo to setup and customization, this product was was easy to learn, setup, and use. Great customer support and training made the setup and learning process quick and easy.

Vorteile:

Web-based CRM and access to all project information, documents, and notes.

Nachteile:

Clunky dashboard for project management without some additional customization.