Legrand CRM

Legrand CRM

von Legrand CRM

Wer verwendet Legrand CRM?

Small to medium sized businesses in the B2B sector. On Premise is ideally suited for companies who want to maintain control of their data on their own servers.

Was ist Legrand CRM?

Powerful On-Premise (Desktop) and Cloud CRM solutions geared towards small and medium sized B2B businesses. Highly configurable so you get a system that fits your business. Excellent integrations with Outlook, Gmail, and various accounting applications.

Legrand CRM – Details

Legrand CRM

http://www.legrandcrm.com

Legrand CRM – Preisübersicht

Legrand CRM ist verfügbar ab 20,00 $/Monat. Legrand CRM bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Legrand CRM findest du unten.

Startpreis

20,00 $/Monat

Preisinformationen

$20/m/u is for Cloud . On-Premise is from $40/m/u with implementation costs

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Legrand CRM Funktionen

CRM Software für Kleinunternehmen

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Angebote / Vorschläge
Aufgabenmanagement
Dokumentenspeicher
E-Mail Marketing
Gebietsmanagement
Interne Chat-Integration
Kalender-/Erinnerungssystem
Lead Scoring
Marketing-Automatisierung-Integration
Mobiler Zugriff
Segmentierung
Social-Media-Integration

Legrand CRM – Nutzerbewertungen

Zeigt 1 von 1 Nutzerbewertungen

Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Bonnie N.
President
Buchhaltung
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 18.6.2015

"Legrand Online is powerful yet simple to use"

Vorteile: We previously used the desktop version of the software for about 10 years and switched to the online offering a couple of years. Any new employees are able to start using Legrand right away based on the intuitive user interface. QuickBooks, SmartVault, and Legrand are the three products that work together that provide the infrastructure to run our business. We use the tasks, opportunities, calendar, QuickBooks Online integration, and activity notes so that everyone can quickly and easily see all the information related to any contact.

Nachteile: I love the Outlook integration but the feature I would like to see expanded is the ability to automatically attach a sent email rather than going to my sent folder to attach the outgoing emails.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 18.6.2015