Wer nutzt diese Software?

Small to medium sized businesses in the B2B sector. On Premise is ideally suited for companies who want to maintain control of their data on their own servers.

Durchschnittliche Bewertung

1 Bewertung
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis

Produktdetails

  • Startpreis 20,00 $/Monat
  • Preisinformationen $20/m/u is for Cloud . On-Premise is from $40/m/u with implementation costs
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
  • Training Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • Legrand CRM
  • http://www.legrandcrm.com

Über Legrand CRM

Powerful On-Premise (Desktop) and Cloud CRM solutions geared towards small and medium sized B2B businesses. Highly configurable so you get a system that fits your business. Excellent integrations with Outlook, Gmail, and various accounting applications.

Legrand CRM Funktionen

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
  • Angebote / Vorschläge
  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Interne Chat-Integration
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Lead Scoring
  • Marketing-Automatisierung-Integration
  • Mobiler Zugriff
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration

Die hilfreichsten Reviews für Legrand CRM

Legrand Online is powerful yet simple to use

Bewertet am 18.6.2015
Bonnie N.
President
Buchhaltung
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: We previously used the desktop version of the software for about 10 years and switched to the online offering a couple of years. Any new employees are able to start using Legrand right away based on the intuitive user interface. QuickBooks, SmartVault, and Legrand are the three products that work together that provide the infrastructure to run our business. We use the tasks, opportunities, calendar, QuickBooks Online integration, and activity notes so that everyone can quickly and easily see all the information related to any contact.

Nachteile: I love the Outlook integration but the feature I would like to see expanded is the ability to automatically attach a sent email rather than going to my sent folder to attach the outgoing emails.

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